Eagle-eyed fans have noticed many footballers in the top leagues and international tournaments have holes in their socks - and it's not a fashion statement. The real reason behind the kit alteration is for players to avoid calf injuries during a match.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:39 schreef GeorgeM het volgende:
Is het mysterie van de gaten in de sokken eigenlijk al opgelost?
Er zit zo weinig vernuft in, het is alleen maar ballen naar voren peren en hopen dat iemand hem oppikt. Echt teleurstellend. Daarom vond ik Slowakije beter, ondanks dat België meer kansen had. Daar zat veel meer een idee achter.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet zo van de expected goals, maar dat was 2.10-0.71, en dan nog twee afgekeurde goals, dat maakt 2-1 wel een normale uitslag. Dat het na die snelle goal ook 0-1 blijft, is natuurlijk wel een wonder.
Maar het was wel vergelijkbaar met die 0-1 tegen Denemarken van ons op het EK 2012. Dat was ook een wonder dat Nederland verloor, maar ook daar ging er tactisch veel mis. Met name naar mijn idee dat er ondanks Debruyne veel te weinig creativiteit op het middenveld is. Daardoor blijft het allemaal vrijblijvend aanvallen over een te lang veld, en dat is goed te verdedigen.
En veel meer vechtlust.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er zit zo weinig vernuft in, het is alleen maar ballen naar voren peren en hopen dat iemand hem oppikt. Echt teleurstellend. Daarom vond ik Slowakije beter, ondanks dat België meer kansen had. Daar zat veel meer een idee achter.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, want ik heb zelf ook wel eens last van gaten in sokkenquote:Op maandag 17 juni 2024 20:39 schreef GeorgeM het volgende:
Is het mysterie van de gaten in de sokken eigenlijk al opgelost?
quote:Op maandag 17 juni 2024 20:59 schreef blackswangreen het volgende:
Primeur voor België! Hoera.
https://nos.nl/video/2525(...)behulp-van-balsensor
quote:Oostenrijk < du. Österreich < beierse vertaling van Latijn marca austria. Zo genoemd omdat het (vanaf eind 10e eeuw) de oostelijke mark (grensstreek) van het hertogdom Beieren vormde.
Moi.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:15 schreef Strani het volgende:
Kijkt hier verder nog iemand naar de wedstrijd of is er weer een show met Martien Meiland op SBS6?
Er is geen show met Martien Meiland op SBS6.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:15 schreef Strani het volgende:
Kijkt hier verder nog iemand naar de wedstrijd of is er weer een show met Martien Meiland op SBS6?
Heb je dat gecontroleerd of is dit een aanname?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er is geen show met Martien Meiland op SBS6.
Alle shows op SBS6 zijn met Martien Meiland.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er is geen show met Martien Meiland op SBS6.
Volgens tvgids.nl is er op dit moment geen show met Martien Meiland op SBS6.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je dat gecontroleerd of is dit een aanname?
En heeft tvgids.nl dat gecontroleerd of is dat een aanname van ze?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens tvgids.nl is er op dit moment geen show met Martien Meiland op SBS6.
Daar hebben we jou toch gewoon voor?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En heeft tvgids.nl dat gecontroleerd of is dat een aanname van ze?
Voor aannames? Ja daar ben ik best wel goed in ja.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar hebben we jou toch gewoon voor?
Dit is vragen naar de bekende weg Strani.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:15 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op maandag 17 juni 2024 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede helft nog kijken of naar bed?
Tweede helft kijken in bedquote:Op maandag 17 juni 2024 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede helft nog kijken of naar bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |