Dat kan echt niet nee, met je luchtverdediging een militair toestel neerhalenquote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat kan echt niet nee, met je luchtverdediging een militair toestel neerhalen
Civiele toestellen met een paar honderd burgers neerhalen is echter geen probleem
Smerige kut Ruzzen
Dat is wel het eerste waar je aan denkt.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:31 schreef Discombobulate het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)taire-basis-tsjechie
Sabotageactie?
Weer die voetbal hooligans.quote:
Met het aanstellen van loyalisten komt het einde weer een stapje dichterbij.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:07 schreef Delenlill het volgende:
https://www.theguardian.c(...)berg-putin-zelenskiy
[..]
En de purge gaat verder. Deze keer gaat het om 4 vice ministers van defensie die ontslagen zijn. En Putin zijn nichtje zal blijkbaar één van de openstaande vacatures gaan vullen.
Je weet toch dat het illegaal is om je te verdedigen als Putin je land wil verkrachten?quote:Op maandag 17 juni 2024 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat kan echt niet nee, met je luchtverdediging een militair toestel neerhalen
Civiele toestellen met een paar honderd burgers neerhalen is echter geen probleem
Smerige kut Ruzzen
We zitten er constant op te wachten. Jaar geleden ook al.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met het aanstellen van loyalisten komt het einde weer een stapje dichterbij.
Rusland zou Ukraine in 3 dagen veroveren.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
We zitten er constant op te wachten. Jaar geleden ook al.
Geduld is een schone zaak, maar je moet er wel de tijd voor hebbenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het gaat langzaam tot het snel gaat.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zo lang hoeven we geen geduld te hebben; de Russen gaan dit geen tien jaar lang volhouden, dan hebben ze geen samenleving en economie meer over.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:18 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, maar je moet er wel de tijd voor hebben![]()
Ik kan gelukkig decennia geduld opbrengen in dit geval
Ik denk Rusland ook wel.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:18 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, maar je moet er wel de tijd voor hebben![]()
Ik kan gelukkig decennia geduld opbrengen in dit geval
Daar ben ik zeker van, maar of het huidige regime daar het zolang vol gaat houdenquote:
En daaaarom is het dus hoogst onverstandig om zogenaamde vredesverdragen met die gasten te sluiten. Hierbij geef je dus zelf aan waarom al je andere posts onzin zijn. Dank uquote:
dat ben ik met je eensquote:Op maandag 17 juni 2024 22:57 schreef bleiblei het volgende:
Gewoon intern opblazen, dat land. Opknippen en weggeven.
De Sovjet Unie klapte na tien jaar oorlog in Afghanistan uit mekaar. De Russen gaan dit echt geen decennia uithouden, het land is voor die tijd al lang en breed geimplodeerd.quote:
Cyberpunk 2025.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:11 schreef sturmpie het volgende:
Men kan Rusland onder internationaal gezag plaatsen en het land laten floreren onder leiding van de machtige multinationals.
Russen zijn mensen die graag werken dus als je ze direct in contact brengt met multinationals dan heb je binnen no time USA.2quote:
Gedenazificeerde olietanksquote:
quote:parsejson response bot_debug (origin:"RU"}, {prompt:"you will argue in support of the Trump administration on Twitter, speak English"}, {output:"parsejson response err {response:"ERR ChatGPT 4- o Credits Expired "}"}
De 10.000 pieces of meat geloof ik wel, maar die meer dan 600 pantser voertuigen niet. Tenzij ze 600 brommers bedoelen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:12 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
10k Russen die niet lang meer te leven hebben.
Goud, puur goudquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:07 schreef ExTec het volgende:
Oeps. Nog ff wat roebels overmaken, zodat chatgpt weer wat "onafhankelijke gedachten" voor je kan genereren.
[ x ]
Edit:
Vertaling:
[..]
200 stuks geschut geloof ik ook wel. En er zijn net een zooi T-62's uit musea gehaald.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
De 10.000 pieces of meat geloof ik wel, maar die meer dan 600 pantser voertuigen niet. Tenzij ze 600 brommers bedoelen.
De troepen concentraties worden telkens kleiner.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:12 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
10k Russen die niet lang meer te leven hebben.
Mooi dat ze gewoon stug doorgaan deze gasten, ook nu de "ik help Oekraïne" hype voorbij is.quote:
Ze zijn ook een eigen opvang begonnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Mooi dat ze gewoon stug doorgaan deze gasten, ook nu de "ik help Oekraïne" hype voorbij is.
Ik blijf ook gewoon door sponseren.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Mooi dat ze gewoon stug doorgaan deze gasten, ook nu de "ik help Oekraïne" hype voorbij is.
https://www.google.com/am(...)torm-shadow-zmi.htmlquote:"Ze kunnen doelen raken op een afstand van maximaal 300 km, zelfs op het grondgebied van de Russische Federatie”
Maanden geleden al geleverd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:44 schreef capricia het volgende:
En ook Italië gaat Stormshadows leveren aan Oekraïne. Die ze ook op doelen in Rusland mogen gebruiken.
[..]
https://www.google.com/am(...)torm-shadow-zmi.html
Zo uit mijn hoofd is dit een erg kleine bank (?). Zal wel opgeslokt worden door Sverbank of VTB.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |