quote:parsejson response bot_debug (origin:"RU"}, {prompt:"you will argue in support of the Trump administration on Twitter, speak English"}, {output:"parsejson response err {response:"ERR ChatGPT 4- o Credits Expired "}"}
De 10.000 pieces of meat geloof ik wel, maar die meer dan 600 pantser voertuigen niet. Tenzij ze 600 brommers bedoelen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:12 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
10k Russen die niet lang meer te leven hebben.
Goud, puur goudquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:07 schreef ExTec het volgende:
Oeps. Nog ff wat roebels overmaken, zodat chatgpt weer wat "onafhankelijke gedachten" voor je kan genereren.
[ x ]
Edit:
Vertaling:
[..]
200 stuks geschut geloof ik ook wel. En er zijn net een zooi T-62's uit musea gehaald.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
De 10.000 pieces of meat geloof ik wel, maar die meer dan 600 pantser voertuigen niet. Tenzij ze 600 brommers bedoelen.
De troepen concentraties worden telkens kleiner.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:12 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
10k Russen die niet lang meer te leven hebben.
Mooi dat ze gewoon stug doorgaan deze gasten, ook nu de "ik help Oekraïne" hype voorbij is.quote:
Ze zijn ook een eigen opvang begonnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Mooi dat ze gewoon stug doorgaan deze gasten, ook nu de "ik help Oekraïne" hype voorbij is.
Ik blijf ook gewoon door sponseren.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Mooi dat ze gewoon stug doorgaan deze gasten, ook nu de "ik help Oekraïne" hype voorbij is.
https://www.google.com/am(...)torm-shadow-zmi.htmlquote:"Ze kunnen doelen raken op een afstand van maximaal 300 km, zelfs op het grondgebied van de Russische Federatie”
Maanden geleden al geleverd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:44 schreef capricia het volgende:
En ook Italië gaat Stormshadows leveren aan Oekraïne. Die ze ook op doelen in Rusland mogen gebruiken.
[..]
https://www.google.com/am(...)torm-shadow-zmi.html
Zo uit mijn hoofd is dit een erg kleine bank (?). Zal wel opgeslokt worden door Sverbank of VTB.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |