SPOILER: Het weer op 18-06 in Dortmund (Duitsland)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
Ik mag niets zeggen over humor, maar ik moet zeggen dat ik deze grap niet zou durven maken.quote:
Dit was geen beste grap, ben ik gewoon heel eerlijk inquote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag niets zeggen over humor, maar ik moet zeggen dat ik deze grap niet zou durven maken.
Wat is deze?quote:Op zondag 16 juni 2024 23:47 schreef GGMM het volgende:
Disclaimer: Dit is met ChatGPT gedaan, dus hooguit 4 van deze feiten kloppen.
En wij maar hopen fatsoenlijk geïnformeerd te wordenquote:
quote:
NOSquote:Noodweer verwacht in Duitsland: fanfeesten afgelast
Vanavond worden overigens zware onweersbuien verwacht in het Ruhrgebied, waar om 18.00 uur het duel tussen Turkije en Georgië op het programma staat. Uit voorzorg hebben de Duitse autoriteiten twee fanzones in Dortmund alvast gesloten. Ook in Keulen, Düsseldorf en Gelsenkirchen worden de fanzones gesloten.
"Dortmund verheugde zich enorm op een groot fan-feest met tienduizenden Turkse en Georgische fans", zei Martin Sauer van de EK-organisatie in Dortmund. "De veiligheid van de fans in onze stad heeft onze prioriteit."
Bij onweer wordt het wel stilgelegd ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:12 schreef Zorro het volgende:
Onweer bliksem dit dat alles, wordt het dan stilgelegd tot wellicht afgelast/uitgesteld?
Dat was eigenlijk ook een overbodige vraag, eigenlijk bedoel ik gewoon: Hoe gaan ze dat oplossen als het blijft onweren. Maar dat weet niemand denk ik. Zelfs de organisatie nietquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bij onweer wordt het wel stilgelegd ja.
Gewoon je ene voet steeds voor de andere voet zetten en dit dan zo lang mogelijk vol weten te houden in een korte tijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis deze pot ivm hardlooptraining.
Hopen dat Georgië wint dus, anders moet ik zorgen dat ik niet aangereden word door toeterende Turken
Waarom doet australie mee met het eurovisie songfestivalquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom is er eigenlijk een Argentijnse scheids op dit toernooi aanwezig?
Zal op de Copa ook wel een Europeaan fluiten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Turkije - Georgie kan zomaar een schoppartij worden, daar wil je wel een Zuid-Amerikaan op zetten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou die gabber later ook Servië - Slovenië krijgen? Dan dringt zich wel de indruk op dat het inderdaad daar om te doen geweest is jaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Turkije - Georgie kan zomaar een schoppartij worden, daar wil je wel een Zuid-Amerikaan op zetten.
En dan noemen ze mij een nep-fanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:24 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik sla vandaag over, maar dat ligt niet aan Turkije , ik wil gewoon niet elke dag EK kijken want dan wordt ik EK moe.
Terecht wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan noemen ze mij een nep-fan@:nattekat
Er zijn volgende week donderdag en vrijdag een rustdag!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:24 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik sla vandaag over, maar dat ligt niet aan Turkije , ik wil gewoon niet elke dag EK kijken want dan wordt ik EK moe.
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn volgende week donderdag en vrijdag een rustdag!
DSI godenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
TURKED. @:onlogisch @:wereldgozer @:de_boswachter
Hardlopers zijn doodlopers. Geef je hier wel nog een teken van leven na jouw training a.u.b. ? WE willen ons niet de hele avond ongerust maken. Bedankt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis deze pot ivm hardlooptraining.
Hopen dat Georgië wint dus, anders moet ik zorgen dat ik niet aangereden word door toeterende Turken
Mietje.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:24 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik zal updates geven.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers. Geef je hier wel nog een teken van leven na jouw training a.u.b. ? WE willen ons niet de hele avond ongerust maken. Bedankt.
Ook al de hele middag in Brabant. Eigenlijk al het hele jaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stukje regen in Dortmund
[ x ]
[ x ]
4 Kashiaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die opstelling van Georgië kunnen we toch helemaal niet lezen.
Op nr3 Dvali heb ik ook kunnen concluderenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:19 schreef Szura het volgende:
[..]
4 Kashia
7 Kvaradona
22 Mikautadze
Meer hoeven we niet te weten
Zal 't uitmaken? Hahaha.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die opstelling van Georgië kunnen we toch helemaal niet lezen.
Nee, aan het zwemmen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn ze nou echt al aan het knokken in het stadion?
Spijtig volkquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Neem aan dat er een minuut stilte is.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:50 schreef Nober het volgende:
Na de volksliederen graag Dario G.'s Carnaval de Paris.
Vind dat beter dan respect tonenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Varkens beginnen te fluiten
Walgelijk
Dat had ik niet verwacht van jouquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat beter dan respect tonen
Voetbal is oorlog
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:57 schreef Hathor het volgende:
Kut Turken met hun eeuwige gefluit door het volkslied van de tegenstander, alleen al daarom hoop ik dat ze keihard op hun platte koppen gaan.
Wel prima all inclusive hotelsquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Turkije is een onsympathiek land.
Was ook zo, het is al even bezigquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik dacht trouwens dat het thuisland altijd de openingswedstrijd speelde
Fun fact: @Nober betekent gezellig buurmannetje waar je altijd op kunt rekenen in het Twents.quote:
Ik heb het idee dat de Turken vaak wat hoog in de emotie zittenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit lijkt me zo'n wedstrijd die in een enorme chaos kan ontaarden.
In deze opzet wel ja, maar die bandwagon gaat daarna wel snel het ravijn in, gok ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:00 schreef TheVulture het volgende:
Zo geen zin in een Turkse hysterische hype, maar de poule zullen ze wel doorkomen.
Ik ben voor Giorgi, jaquote:
Het zou ook nog Nederland-Turkije kunnen worden in de 8e finale, de horrorquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In deze opzet wel ja, maar die bandwagon gaat daarna wel snel het ravijn in, gok ik.
Gelukkig geen regenboogbandje in zichtquote:
Nou enquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geboren en getogen Haarlemmer
Komt omdat wij alle Marokkanen hebben en zij alle Turken.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:02 schreef Caland het volgende:
Fun fact:
In Duitsland is de doner vaak een stuk beter dan die alditroep hier
Dan is dit Rhoodoooooooos...quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:02 schreef De_Kraam het volgende:
Ik wil naar het atelier en in doe net alsof dat Tuhuhurkijeeee isss.
Orrie ook wel vaak.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de Turken vaak wat hoog in de emotie zitten
Maar dan zonder het te acteren.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Orrie ook wel vaak.
Ze hebben allemaal het vuur van Wappie Wout.
quote:
quote:Ahmetcan Kaplan
Turks voetballer
Taal
Volgen
Bewerken
Ahmetcan Kaplan (Trabzon, 16 januari 2003) is een Turks voetballer die doorgaans speelt als centrale verdediger. In augustus 2022 verruilde hij Trabzonspor voor Ajax.
Ahmetcan Kaplan
Plaats uw zelfgemaakte foto hier
Persoonlijke informatie
Volledige naam
Ahmetcan Kaplan
Geboortedatum
16 januari 2003
Geboorteplaats
Trabzon, Vlag van Turkije Turkije
Lengte
189 cm
Been
Links
Positie
Centrale verdediger
Clubinformatie
Huidige club
Vlag van Nederland Ajax
Rugnummer
13
Contract tot
30 juni 2027
Jeugd
2013–2021 Vlag van Turkije Trabzonspor
Senioren *
Seizoen Club W (G)
2021–2022
2022–
2023– Vlag van Turkije Trabzonspor
Vlag van Nederland Ajax
Vlag van Nederland Jong Ajax 13(0)
11(0)
11(0)
Interlands **
2018–2019
2019–2020
2021–2022
2022– Vlag van Turkije Turkije –16
Vlag van Turkije Turkije –17
Vlag van Turkije Turkije –19
Vlag van Turkije Turkije –21 8(0)
14(1)
5(1)
2(0)
* Bijgewerkt op 28 mei 2024
** Bijgewerkt op 28 mei 2024
Portaal Portaalicoon Voetbal
Clubcarrière
bewerken
Kaplan speelde vanaf 2013 in de jeugdopleiding van Trabzonspor. Bij deze club werd hij in de zomer van 2021 overgeheveld naar het eerste elftal. Zijn professionele debuut voor Trabzonspor maakte de verdediger op 27 september 2021, toen door een goal van Andreas Cornelius en een tegentreffer van Famara Diédhiou met 1–1 werd gelijkgespeeld tegen Alanyaspor. Kaplan moest van coach Abdullah Avcı op de reservebank beginnen en mocht twaalf minuten voor tijd invallen voor Cornelius.[1] Vijf dagen later mocht de verdediger voor het eerst in de basis beginnen; samen met Edgar Ié vormde hij een centraal duo tegen Kayserispor. Namens die club scoorde Emrah Başsan, maar door een dubbelslag van Anastasios Bakasetas won Trabzonspor met 1–2 en Kaplan speelde het gehele duel mee.[2]
In de zomer van 2022 maakte de Turk voor een bedrag van circa negenenhalf miljoen euro de overstap naar Ajax, waar hij zijn handtekening zette onder een verbintenis voor de duur van vijf seizoenen.[3] In september van datzelfde jaar liep hij tijdens een interlandperiode een scheurtje op in zijn voorste kruisband.[4] Medio december 2022 leek hij te zijn hersteld, maar liep hij tijdens de training een blessure op aan zijn linkerknie.[5] Hierdoor kwam hij ook de rest van zijn eerste seizoen bij Ajax niet aan spelen toe.[6] Zijn eerste speelminuten in Amsterdam volgden op 23 oktober 2023 bij Jong Ajax, tijdens de competitiewedstrijd tegen ADO Den Haag (0–0). Hij mocht van coach Dave Vos in de eenenzeventigste minuut invallen voor Tristan Gooijer.[7] Op 25 februari 2024 maakte hij zijn eerste minuten in het eerste elftal; coach John van 't Schip liet hem tegen AZ tijdens de eerste helft invallen voor Anton Gaaei. AZ won het duel met 2–0 door een dubbelslag van Ruben van Bommel.[8] Na zijn eerste wedstrijden in het eerste elftal kreeg hij complimenten van coach Van 't Schip en teamgenoot Jorrel Hato.[9]
Clubstatistieken
bewerken
Seizoen Club Competitie Competitie Beker Internationaal Totaal
Wed. Dlp. Wed. Dlp. Wed. Dlp. Wed. Dlp.
2021/22 Vlag van Turkije Trabzonspor Süper Lig 13 0 5 0 0 0 18 0
2022/23 Vlag van Nederland Ajax Eredivisie 0 0 0 0 0 0 0 0
2023/24 11 0 0 0 2 0 13 0
Totaal 24 0 5 0 2 0 31 0
Bijgewerkt op 28 mei 2024.[10]
Interlandcarrière
bewerken
In mei 2024 werd Kaplan door bondscoach Vincenzo Montella opgenomen in de voorselectie van Turkije voor het EK 2024 in Duitsland.[11]
Erelijst
bewerken
Competitie
Aantal Jaren
Vlag van Turkije Trabzonspor
Süper Lig 1 2021/22
Stoer je homoicoontje afplakken om elkaar vervolgens lekker af te trekken in de kleedkamerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden alle 22 spelers geen regenboogbandje durven dragen?
Het mag, maar het toont wel aan dat je uit een apenland komtquote:
Heb je je hardlopen verschoven?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo’n beetje iedereen in mijn poultje heeft Turkije (inclusief ik), niemand heeft winst Georgië.
Ik ga dan voorzichtig Georgië aanmoedigen, voor de stand maakt het toch niet uit.
Tamelijk gedurfd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik eet een toastje met filet american peper.
wat was bakayoukoe gisteren slecht zegquote:
In de Kuip doen ze dit ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het mag, maar het toont wel aan dat je uit een apenland komt
Rotterdam is natuurlijk ook gewoon klein-Turkijequote:
En ook een paar met smeerleverworst. Even restjes opmaken.quote:
Selectieve verontwaardigingquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het mag, maar het toont wel aan dat je uit een apenland komt
Vlieg met me mee naar de regenboog rainbow?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De kleertjes en schoenen zijn aan en over tien minuten vlieg ik weg.
Is Kaag je vrouw?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Baka is een kampioenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat was bakayoukoe gisteren slecht zeg
-30 miljoen
Als een speler irritant doet of weetikwat prima maar uitfluiten omdat iemand zomaar de bal heeft heb ik nog nooit gedaanquote:
Nu ga je wel van gedurfd naar bedenkelijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ook een paar met smeerleverworst. Even restjes opmaken.
Hoor je ook bij PSG.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als een speler irritant doet of weetikwat prima maar uitfluiten omdat iemand zomaar de bal heeft heb ik nog nooit gedaan
Ja maar dat is omdat jij niet kunt fluitenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als een speler irritant doet of weetikwat prima maar uitfluiten omdat iemand zomaar de bal heeft heb ik nog nooit gedaan
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:
Zie je hier ook vaak zat hoor, dat is niet een Turks dingquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar wel dat dat zeven minuten moest duren voordat je tot deze conclusie kwam.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:07 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb niet het idee dat Georgië dit gaat winnen
Ik was dit seizoen weer eens een keer in de arena en daar deden ze dat ook toen Feyenoord aan de bal wasquote:
Is allemaal al op. Nu aan de HJ gewoon.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu ga je wel van gedurfd naar bedenkelijk.
Jij zit veels te diep van binnen. Waarom nou jij, waarom nou jij... waarom nou jij!?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:07 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb niet het idee dat Georgië dit gaat winnen
Tijdens de zang van De Toppers is uitfluiten geoorloofd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was dit seizoen weer eens een keer in de arena en daar deden ze dat ook toen Feyenoord aan de bal was
Lekker joh. Ik sla (weer) over. Morgenochtend om half negen meteen een meetingquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is allemaal al op. Nu aan de HJ gewoon.
Toen Borsato nog acceptabele Italiaanse liedjes pikte.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij zit veels te diep van binnen. Waarom nou jij, waarom nou jij... waarom nou jij!?
Ga je gymen? Koken, strijken?quote:
Wat gaan we nu kijken?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:10 schreef kibo het volgende:
Chatgpt:
De EK 2024-wedstrijd tussen Turkije en Georgië eindigde in een 0-0 gelijkspel (UEFA.com) (UEFA.com). De wedstrijd vond plaats op 18 juni 2024 in het BVB Stadion Dortmund. Beide teams konden niet scoren, ondanks verschillende kansen tijdens de wedstrijd.
Terwijl ze meer reden hadden om in paniek te raken wanneer Ajax aan de bal was.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was dit seizoen weer eens een keer in de arena en daar deden ze dat ook toen Feyenoord aan de bal was
Hebben we in Nederland gelukkig geen last van.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:11 schreef RamboDirk het volgende:
Turkije is een geborneerde samenleving waar onzekere conservatieve mannen hun compensatiedrang de vrije loop laten. @:Kukelecucktsju10
Dat wil niet zeggen dat ze er niet een in kunnen mazzelen.quote:
Ik ga morgenochtend ook naar een meeting: Graspop Metal Meeting/festival in Belgiëquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker joh. Ik sla (weer) over. Morgenochtend om half negen meteen een meeting
Gullit look, kan dat nog wel?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind die vent met die vlechtjes er maar gek uitzien
Het is eigenlijk gewoon een erg onsympathieke poule.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Portugal - Turkije wordt ook een potje van twee onsympathieke teams.
Laat maar liggen, die is doodquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een erg onsympathieke poule.
Maar bij Portugal-Turkije gaan gewonden vallen.
Zou jij onlogisch even willen mentionen?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:13 schreef Zipportal het volgende:
Dat land uit Azië blijft maar ontsnappen.
Dilan is een Aziaat. @:kingroland @:oriente
Fernandes telt voor 3quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugal heeft niet meer zoveel onsympathieke spelers als vroeger.
Ronaldo doet nog mee dan gaat het al gauw verkeerde kant opquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pepe is toch gewoon mee?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil hem zien jankenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ronaldo doet nog mee dan gaat het al gauw verkeerde kant op
Daarna bestormden ze met zijn allen het Amsterdamse Maasgebouwquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terwijl ze meer reden hadden om in paniek te raken wanneer Ajax aan de bal was.
En Pepe. Wat een sukkel die Pepe zeg @marcb1974quote:
Dat zou erg mooi zijn, ja.quote:
Pepe vooral ook nog helaasquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ronaldo doet nog mee dan gaat het al gauw verkeerde kant op
Ik ken iemand met een wijngaard daar.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Georgië is overigens een erg leuk land om te bezoeken.
Tbilisi topstad, mooie bergen en uitstekende wijn.
Stelling: Tijd voor een EK in Georgië, Azerbeidzjan en Turkijequote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Georgië is overigens een erg leuk land om te bezoeken.
Tbilisi topstad, mooie bergen en uitstekende wijn.
Henk?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een wijngaard daar.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:14 schreef ISVV het volgende:
Ik heb nog een grappige vraag
Is die Müldür familie van Youri xD xD
Nee, Jonasquote:
Waarom mag Armenië niet mee doen?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Stelling: Tijd voor een EK in Georgië, Azerbeidzjan en Turkije
Geld is op.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom mag Armenië niet mee doen?
Geen vlam in z'n pijp?quote:
Dat ligt nogal moeilijk. Mogen zich wel kwalificeren net als Israël.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, elektrisch tegenwoordig.quote:
Stukje genocidequote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
'Laat maar liggen hij is dood' begon volgens mij ooit bij Ajax-PSV en een geraakte Waterreus, vandaar.quote:
Armenië botert niet zo met Azerbeidzjan en Turkije me dunktquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
SOADquote:
Begon dat niet wat later in de bergen in Oostenrijk?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:18 schreef Nober het volgende:
[..]
'Laat maar liggen hij is dood' begon volgens mij ooit bij Ajax-PSV en een geraakte Waterreus, vandaar.
Weet je wat, ik doe met je mee!! Het is immers geen maandag.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is allemaal al op. Nu aan de HJ gewoon.
Tyton na de botsing me Derijckquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:18 schreef Nober het volgende:
[..]
'Laat maar liggen hij is dood' begon volgens mij ooit bij Ajax-PSV en een geraakte Waterreus, vandaar.
Waarheid als een koe!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Weet je wat, ik doe met je mee!! Het is immers geen maandag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie gingen spionnen vragen?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toen ik van Azerbeidzjan naar Armenië (via Georgië) reisde werden we stevig ondervraagd wat we kwamen doen en of we geen spionnen vragen.
De conducteur van die trein schopte ons er overigens bijna uit omdat ze dacht dat het paspoort van mijn maat nep was, ze had nog nooit van België gehoord en dacht dat hij het land verzon.
Dat is dan ook een verzonnen land.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toen ik van Azerbeidzjan naar Armenië (via Georgië) reisde werden we stevig ondervraagd wat we kwamen doen en of we geen spionnen vragen.
De conducteur van die trein schopte ons er overigens bijna uit omdat ze dacht dat het paspoort van mijn maat nep was, ze had nog nooit van België gehoord en dacht dat hij het land verzon.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de triathlon is uitgevonden door een Turk?Weet je zeker dat het een turk was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent een waardeloze agent.
Die conducteur snapt het.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was heerlijk!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik in cannelloni, dankzij @:Troel
Is ie er nog jaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En Pepe. Wat een sukkel die Pepe zeg @:Marcb1974
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de triathlon is uitgevonden door een Turk?Weet je wat een Turk is in een politie-auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
In je eentje landen in Israel is anders ook geen aanrader.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanavond voor het eerst in actie. Wordt dan de oudste speler ooit op een EK. 41 inmiddels.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ie er nog ja
Hoeveel doodsschoppen zou hij geven dit toernooi?
Wat een apenland dat NL @Mexicanobakkerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Henk Himmler is ook gewoon geen fijne naam om te hebben.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In je eentje landen in Israel is anders ook geen aanrader.
3x een 1 op 1 gesprek genot.
Huh?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:25 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook mee (ik ook wel ondertussen. Kip met broccolirijst @:drizzt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |