SPOILER: Het weer op 18-06 in Dortmund (Duitsland)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
Ik mag niets zeggen over humor, maar ik moet zeggen dat ik deze grap niet zou durven maken.quote:
Dit was geen beste grap, ben ik gewoon heel eerlijk inquote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag niets zeggen over humor, maar ik moet zeggen dat ik deze grap niet zou durven maken.
Wat is deze?quote:Op zondag 16 juni 2024 23:47 schreef GGMM het volgende:
Disclaimer: Dit is met ChatGPT gedaan, dus hooguit 4 van deze feiten kloppen.
En wij maar hopen fatsoenlijk geïnformeerd te wordenquote:
quote:
NOSquote:Noodweer verwacht in Duitsland: fanfeesten afgelast
Vanavond worden overigens zware onweersbuien verwacht in het Ruhrgebied, waar om 18.00 uur het duel tussen Turkije en Georgië op het programma staat. Uit voorzorg hebben de Duitse autoriteiten twee fanzones in Dortmund alvast gesloten. Ook in Keulen, Düsseldorf en Gelsenkirchen worden de fanzones gesloten.
"Dortmund verheugde zich enorm op een groot fan-feest met tienduizenden Turkse en Georgische fans", zei Martin Sauer van de EK-organisatie in Dortmund. "De veiligheid van de fans in onze stad heeft onze prioriteit."
Bij onweer wordt het wel stilgelegd ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:12 schreef Zorro het volgende:
Onweer bliksem dit dat alles, wordt het dan stilgelegd tot wellicht afgelast/uitgesteld?
Dat was eigenlijk ook een overbodige vraag, eigenlijk bedoel ik gewoon: Hoe gaan ze dat oplossen als het blijft onweren. Maar dat weet niemand denk ik. Zelfs de organisatie nietquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bij onweer wordt het wel stilgelegd ja.
Gewoon je ene voet steeds voor de andere voet zetten en dit dan zo lang mogelijk vol weten te houden in een korte tijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis deze pot ivm hardlooptraining.
Hopen dat Georgië wint dus, anders moet ik zorgen dat ik niet aangereden word door toeterende Turken
Waarom doet australie mee met het eurovisie songfestivalquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom is er eigenlijk een Argentijnse scheids op dit toernooi aanwezig?
Zal op de Copa ook wel een Europeaan fluiten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Turkije - Georgie kan zomaar een schoppartij worden, daar wil je wel een Zuid-Amerikaan op zetten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou die gabber later ook Servië - Slovenië krijgen? Dan dringt zich wel de indruk op dat het inderdaad daar om te doen geweest is jaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Turkije - Georgie kan zomaar een schoppartij worden, daar wil je wel een Zuid-Amerikaan op zetten.
En dan noemen ze mij een nep-fanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:24 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik sla vandaag over, maar dat ligt niet aan Turkije , ik wil gewoon niet elke dag EK kijken want dan wordt ik EK moe.
Terecht wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan noemen ze mij een nep-fan@:nattekat
Er zijn volgende week donderdag en vrijdag een rustdag!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:24 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik sla vandaag over, maar dat ligt niet aan Turkije , ik wil gewoon niet elke dag EK kijken want dan wordt ik EK moe.
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn volgende week donderdag en vrijdag een rustdag!
DSI godenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
TURKED. @:onlogisch @:wereldgozer @:de_boswachter
Hardlopers zijn doodlopers. Geef je hier wel nog een teken van leven na jouw training a.u.b. ? WE willen ons niet de hele avond ongerust maken. Bedankt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis deze pot ivm hardlooptraining.
Hopen dat Georgië wint dus, anders moet ik zorgen dat ik niet aangereden word door toeterende Turken
Mietje.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:24 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik zal updates geven.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers. Geef je hier wel nog een teken van leven na jouw training a.u.b. ? WE willen ons niet de hele avond ongerust maken. Bedankt.
Ook al de hele middag in Brabant. Eigenlijk al het hele jaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stukje regen in Dortmund
[ x ]
[ x ]
4 Kashiaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die opstelling van Georgië kunnen we toch helemaal niet lezen.
Op nr3 Dvali heb ik ook kunnen concluderenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:19 schreef Szura het volgende:
[..]
4 Kashia
7 Kvaradona
22 Mikautadze
Meer hoeven we niet te weten
Zal 't uitmaken? Hahaha.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die opstelling van Georgië kunnen we toch helemaal niet lezen.
Nee, aan het zwemmen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn ze nou echt al aan het knokken in het stadion?
Spijtig volkquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Neem aan dat er een minuut stilte is.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:50 schreef Nober het volgende:
Na de volksliederen graag Dario G.'s Carnaval de Paris.
Vind dat beter dan respect tonenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Varkens beginnen te fluiten
Walgelijk
Dat had ik niet verwacht van jouquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat beter dan respect tonen
Voetbal is oorlog
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:57 schreef Hathor het volgende:
Kut Turken met hun eeuwige gefluit door het volkslied van de tegenstander, alleen al daarom hoop ik dat ze keihard op hun platte koppen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |