Buiten Wijnaldum een prima opstelling. Misschien Schouten ook rust geven, want voor zijn positie hebben we niet echt iemand anders, al kan Geertruida er ook spelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee.
Zoiets:
Verbruggen; Geertruida, De Ligt, Van de Ven, Maatsen; Schouten, Gravenbergch, Wijnaldum; Frimpong, Malen, Zirkzee
Geen zorgen. We hebben geleerd van 2008. Het lag aan de familiedag.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:44 schreef Caland het volgende:
Als je nog een beetje in het toernooi wil groeien zou ik juist niet al teveel wisselen. Hooguit spelers die een vol programma afgelopen seizoen niet gewend zijn, zoals Depay.
Veel te veel wissels sowieso Aké De Vrij en Van Dijk laten staan Schouten ook die groeit in het toernooi. Geertruida voor Dumfries Malen rechts voorin en Zirkzee zijn kans geven het beter te doen zou je kunnen overwegen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee.
Zoiets:
Verbruggen; Geertruida, De Ligt, Van de Ven, Maatsen; Schouten, Gravenbergch, Wijnaldum; Frimpong, Malen, Zirkzee
Maar zeven nieuwe spelers ?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee.
Zoiets:
Ik wens niet geassocieerd te worden met dit carnavalspubliek.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:05 schreef Maharski het volgende:
https://www.facebook.com/reel/1023331515823989
Hoe cool is dit!
Jij ging toch met je oranje sjaaltje naar Max Verstappen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wens niet geassocieerd te worden met dit carnavalspubliek.
Ja, dat was qua publiek ook vreselijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ging toch met je oranje sjaaltje naar Max Verstappen?
Gaat mij erom dat we kansloos waren. Ik had in de aanloop naar het EK echt even wat hoop dat we mee konden doen om de titel. Dat blijkt niet zo te zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goh, het kwalitatief beste voetballand van de wereld maakt het Nederland heel moeilijk waardoor het er slecht uitziet. Verrassende statistiek, heb je nog meer van dit soort eye-openers?
Juist leuke wedstrijd toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:04 schreef byah het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat we dinsdag verliezen en dan tegen Spanje uitkomen in de volgende ronde
Voor welke wedstrijd(en) had jij kaartjes?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wens niet geassocieerd te worden met dit carnavalspubliek.
De eerste en derde groepswedstrijdquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor welke wedstrijd(en) had jij kaartjes?
Snollebollekes is wel de ultieme verschrikking.
Tja, als jij op basis van wedstrijden tegen Ijsland en Canada denkt dat je mee gaat doen tegen het beste land ter wereld dan is dat niet zo handig. Heerenveen en Utrecht zijn ook vrij vaak kansloos tegen de top van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat we kansloos waren. Ik had in de aanloop naar het EK echt even wat hoop dat we mee konden doen om de titel. Dat blijkt niet zo te zijn.
Dan moet de nummer 3 uit groep A doorgaan, Schotland is niet veel en hoewel het er bij Hongarije er ook niet uitkomt lijken die mij nog wel favoriet in die wedstrijd. Met het slechte doelsaldo van Hongarije gaat het dan wel lastig worden om bij de beste nummers 3 te komen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:04 schreef byah het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat we dinsdag verliezen en dan tegen Spanje uitkomen in de volgende ronde
Dat ga je toch wel. Dan liever tegen Spanje dan tegen Oekraïnequote:
Gaat helemaal goed komenquote:Op zondag 23 juni 2024 09:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Nederland moet eerst nog maar ‘ns 2e zien te worden in de poule.
Neuh, tegen Tsjechie ga je er weer net zo hard af.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:35 schreef TLC het volgende:
Ik voorspel dat we n tweede achtereenvolgende achtste finale tegen Tsjechië gaan krijgen, maar dit keer pakken we ze terug
Revanche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |