Mee eens, maar het baart wel zorgen richting de rest van het toernooi. Het was erg matig wat Nederland gisteren liet zien in balbezit. In principe moet je nu uitgaan van een tweede plek in de poule en hopen dat je België niet treft in de volgende ronde.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 08:48 schreef TLC het volgende:
Als je niet goed speelt maar toch een punt overhoudt tegen een ploeg als Frankrijk heb je t gewoon goed gedaan, menig ander land zou er voor tekenen
Die eerste kans voor Griezmann was overigens zeker geen megakans.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 08:45 schreef Blik het volgende:
[..]
We kijken naar Frankrijk toch ook vooral naar de 2 megakansen van Griezmann? Dus ook niet gek dat we voor NL dan moeten kijken naar de kans van Frimpong en het doelpunt.
Ik heb ook engelse tv gekeken en die zeiden ook dat de verdediging een van de beste van Europa was. De aanvallers van Frankrijk waren ook een van de beste.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Oranje is niet weggespeeld vind ik. Verdediging stond best goed, weinig kansen weggegeven. De zeer matige voorhoede is een ander verhaal. Met een kneus als Depay ga je geen potten breken. Hij levert iedere bal in, maar de act van Mr. Bigstar houdt hij goed vol.
Als het je niet uitkomt zal het vast een zinloze statistiek zijn inderdaadquote:Op zaterdag 22 juni 2024 07:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch een zinloze statistiek. Het was echt heel slecht. Veldspel slecht, teveel kansen weggegeven.
[ afbeelding ]
Die speelt gewoon weer zijn eigen toernooitje.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom eist Depay alle vrije trappen op? Dat was potsierlijk.
De Memph wil lekker skiete.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoe bedoel je, beter tegen topteams? Je had toch kunnen winnen gister? Hoeveel beter wil je het hebben?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 07:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe kun je het met dit kutmateriaal in vredesnaam beter doen tegen topteams? Ik zie het niet. Ligt vooral aan de matige selectie die we hebben.
Die schiet ze ook altijd of in de muur of 3 hoog over.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Heeft ie van Ronaldo afgekeken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik vond Gakpo wel echt goed alleen soms iets te voorspelbaar met constant naar binnen gaan, daar mis je ook wel iemand om er overheen te denderen. (al snap ik die keuze uiteraard)quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat we voorin geen topspelers hebben lopen weten we al jaren, dat werd gisteravond weer pijnlijk duidelijk.
robben was ook voorspelbaar maar gelijkertijd ongrijpbaar. Wil hem daar niet mee vergelijken verder maar ook bij gakpo zie je dat dat een kracht is en blijft. Mag wel werken aan zijn precisie in de schotenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Gakpo wel echt goed alleen soms iets te voorspelbaar met constant naar binnen gaan, daar mis je ook wel iemand om er overheen te denderen. (al snap ik die keuze uiteraard)
Malen is een prima invaller en Xavi Simons zit bij zijn club natuurlijk wel al tegen de top aan van de Bundesliga. Depay blijft een hoog 'als het draait' gehalte hebben en het draait helaas niet. Al vond ik hem gister in de duels persoonlijk niet zo slecht als iedereen scheen te vinden. Alleen kappen met die vrije trappen en die vrije trappen van een metertje of 40-45 gewoon lekker voor lepelen, wat ze ook één keer probeerden.
Hoog Seedorf gehalte.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die speelt gewoon weer zijn eigen toernooitje.
Wat bedoel je ?quote:
Is de bal dan rond en het gras groen ?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:55 schreef RamboDirk het volgende:
De wedstrijd tegen Oostenrijk gaat in ieder geval veel duidelijk maken.
Goh, het kwalitatief beste voetballand van de wereld maakt het Nederland heel moeilijk waardoor het er slecht uitziet. Verrassende statistiek, heb je nog meer van dit soort eye-openers?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 07:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch een zinloze statistiek. Het was echt heel slecht. Veldspel slecht, teveel kansen weggegeven.
[ afbeelding ]
De laatste column....quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Seedorf was ook echt goed Memphis niet.
Gini dus weer op de bank?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:22 schreef Nober het volgende:
Reijnders gaf aan dat het team veel meters gemaakt heeft en vermoeid was dus tijd voor om wat spelers rust te geven tegen Oostenrijk.
Nee.quote:
Buiten Wijnaldum een prima opstelling. Misschien Schouten ook rust geven, want voor zijn positie hebben we niet echt iemand anders, al kan Geertruida er ook spelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee.
Zoiets:
Verbruggen; Geertruida, De Ligt, Van de Ven, Maatsen; Schouten, Gravenbergch, Wijnaldum; Frimpong, Malen, Zirkzee
Geen zorgen. We hebben geleerd van 2008. Het lag aan de familiedag.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:44 schreef Caland het volgende:
Als je nog een beetje in het toernooi wil groeien zou ik juist niet al teveel wisselen. Hooguit spelers die een vol programma afgelopen seizoen niet gewend zijn, zoals Depay.
Veel te veel wissels sowieso Aké De Vrij en Van Dijk laten staan Schouten ook die groeit in het toernooi. Geertruida voor Dumfries Malen rechts voorin en Zirkzee zijn kans geven het beter te doen zou je kunnen overwegen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee.
Zoiets:
Verbruggen; Geertruida, De Ligt, Van de Ven, Maatsen; Schouten, Gravenbergch, Wijnaldum; Frimpong, Malen, Zirkzee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |