Ik weet niet hoe het tegenwoordig is, maar in de Robben-tijd kregen spelers al een op maat gemaakt programma dat ze moesten volgen. Dat zal niet veranderd zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hangt van veel factoren af, goede doorbloeding, (over)vermoeidheid. Toen ten tijde van Robben had ik altijd het idee dat ze geen goede begeleiding hadden op die vlakken. Nu neem ik aan is dat een beetje beter maar ben opzich wel benieuwd wat ze zoal aan oefeningen doen (doen ze bijv de glute ham raise wel?), wat ze doen om goed te herstellen en hoe ze warming up doen (massagepistool?)
Koopmeiners ook nogquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De Roon, De Jong, Wijnaldum vind ik niet gek veel beter
Veerman is erbij omdat van het nieuwe kabinet het Volendamquotum gehaald moet worden maar die kan bij de grote jongens natuurlijk niet meer mee. Ik verbaas me altijd hoe geliefd Wijnaldum nog steeds is in Liverpool maar dat kan ook echt niet meer.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat je met dit middenveld net wel iets meer kanten op kan, al is Veerman vooralsnog wel een beetje de mol
Het was ook meer dat middenveld in combinatie met Drankball (en ik ben persoonlijk nooit echt een Wijnaldumfan geweest)
Vind dit echt een beetje overdreven. Frankrijk was beter, maar echt weggespeeld zijn we ook niet. 1ste helft was Frankrijk wel beter, maar de 2de helft ging gewoon redelijk gelijk op (qua treurigheid). Los van die goal vergeet je ook het bijna doelpunt van Frimpong in de 1ste minuut.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nederland mag echt nog blij zijn dat het nu veel over die afgekeurde goal gaat want anders was de berichtgeving nu overal geweest: Nederland weggespeeld tegen de Fransen.
Wat een waardeloze wedstrijd was dit, aanvallend niets gedaan en verdedigend met veel pijn en moeite standgehouden.
Alle statistieken zijn zwaar in het nadeel van Nederland inclusief kansenverhouding. Tweede helft ben je echt weggedrukt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Vind dit echt een beetje overdreven. Frankrijk was beter, maar echt weggespeeld zijn we ook niet. 1ste helft was Frankrijk wel beter, maar de 2de helft ging gewoon redelijk gelijk op (qua treurigheid). Los van die goal vergeet je ook het bijna doelpunt van Frimpong in de 1ste minuut.
Nee hoor. Nederland meer schoten op doelquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alle statistieken zijn zwaar in het nadeel van Nederland inclusief kansenverhouding. Tweede helft ben je echt weggedrukt.
"bijna doelpunt"quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Vind dit echt een beetje overdreven. Frankrijk was beter, maar echt weggespeeld zijn we ook niet. 1ste helft was Frankrijk wel beter, maar de 2de helft ging gewoon redelijk gelijk op (qua treurigheid). Los van die goal vergeet je ook het bijna doelpunt van Frimpong in de 1ste minuut.
Dit gelijkspel is een prima resultaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Is toch een zinloze statistiek. Het was echt heel slecht. Veldspel slecht, teveel kansen weggegeven.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Nederland meer schoten op doel
En dan te bedenken dat Koeman nog t/m WK 2026 blijft.....hij mag van mij wel weg. Heel veel betere alternatieven als Bondscoach.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Koeman moet onderogen komen dat een paar van zijn favorietjes echt niet meer kunnen bij Blind heeft hij het door nu bij Memphis Wijnaldum oa nog.
Hoe kun je het met dit kutmateriaal in vredesnaam beter doen tegen topteams? Ik zie het niet. Ligt vooral aan de matige selectie die we hebben.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 07:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Koeman nog tot 2026 blijft..... wat waren ze gister slecht. Balletjes over 5 meter die niet aankomen, genant. Het is dat de Fransen zelf niet zoveel konden qua effectiviteit.
Wijnaldum kan echt niet. Depay lijkt wel gedaan, Van Dijk straalt niks meer uit, Simons zit alleen maar te huilen. Alleen Verbruggen lijkt voor de komende jaren een stabiele factor.
Echt heel slecht gister.
Je mag toch verwachten dat iemand een bal over 5 meter kan geven? als dat al teveel gevraagd is, kun je beter thuis blijven.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 07:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe kun je het met dit kutmateriaal in vredesnaam beter doen tegen topteams? Ik zie het niet. Ligt vooral aan de matige selectie die we hebben.
Is niet iets wat een bondscoach spelers moet aanleren lijkt mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 07:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je mag toch verwachten dat iemand een bal over 5 meter kan geven? als dat al teveel gevraagd is, kun je beter thuis blijven.
Icm een incompetente bondscoach.
Lijkt me ook niet en verder moet je gewoon naar het resultaat kijken, dat was naar omstandigheden goed, zij de wat betere kansen, NL creëerde wel heel weinig en die buitenspel goal zal wel genoeg over gezegd zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 07:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is niet iets wat een bondscoach spelers moet aanleren lijkt mij.
We kijken naar Frankrijk toch ook vooral naar de 2 megakansen van Griezmann? Dus ook niet gek dat we voor NL dan moeten kijken naar de kans van Frimpong en het doelpunt.quote:
Wie danquote:Op zaterdag 22 juni 2024 07:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Koeman nog t/m WK 2026 blijft.....hij mag van mij wel weg. Heel veel betere alternatieven als Bondscoach.
Mee eens, maar het baart wel zorgen richting de rest van het toernooi. Het was erg matig wat Nederland gisteren liet zien in balbezit. In principe moet je nu uitgaan van een tweede plek in de poule en hopen dat je België niet treft in de volgende ronde.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 08:48 schreef TLC het volgende:
Als je niet goed speelt maar toch een punt overhoudt tegen een ploeg als Frankrijk heb je t gewoon goed gedaan, menig ander land zou er voor tekenen
Die eerste kans voor Griezmann was overigens zeker geen megakans.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 08:45 schreef Blik het volgende:
[..]
We kijken naar Frankrijk toch ook vooral naar de 2 megakansen van Griezmann? Dus ook niet gek dat we voor NL dan moeten kijken naar de kans van Frimpong en het doelpunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |