Ik ookquote:
Geen koloniaal verleden hè? Traag teamquote:Op zondag 16 juni 2024 14:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen die het wel af zonder hulp vanuit Afrika, fysiek sterker volk dan de Nederlanders.
Belgen welquote:
Alleen Belgen hehe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Kan je donder op zeggen inderdaadquote:
zij hebben ook een soort van Orbanquote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Alleen Belgen hehe.Note +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo irritant als Snoeks.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:00 schreef bbuddybb het volgende:
Irritante, nasale stem heeft deze commentator.
Bedankt Hansquote:Op zondag 16 juni 2024 15:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
tegenwoordig spelen ze meer in het donkerblauw dan in het tradionele Oranje.
Onacceptabel.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie zijn de mods hier? Jij en onlogisch en?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:47 schreef Coco het volgende:
Het mod team wenst iedereen veel plezier met de wedstrijd
Die Belg.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Wie zijn de mods hier? Jij en onlogisch en?
Nu heb ik er vrede mee want ze spelen op papier uit. Maar laatst in Rotterdam bij die vriendschappelijke wedstrijden moet je gewoon in 't oranje want thuiswedstrijd. Waarom heb je anders een THUIS en een UITtenue?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb een (user)naamquote:
Woud en Capuquote:Op zondag 16 juni 2024 15:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Wie zijn de mods hier? Jij en onlogisch en?
Jij toch ookquote:
In Rotterdam kan je die pan bami gewoon op straat pleuren.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ook, na gisteren een pan bami stevig gekruid
Ik vind het idioot. Ik weet niet of het verplicht is om een uittenue aan te doen in dit geval, maar als de teams op geen enkele manier met elkaar verward kunnen worden speel gewoon in je eigen kleurenquote:Op zondag 16 juni 2024 15:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu heb ik er vrede mee want ze spelen op papier uit. Maar laatst in Rotterdam bij die vriendschappelijke wedstrijden moet je gewoon in 't oranje want thuiswedstrijd. Waarom heb je anders een THUIS en een UITtenue?
Ja.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Ligt het aan mijn tv of is het veld gewoon somber en grauw?
Wij hebben het beeld al helderder gezet. Zag er heel dof uit iddquote:Op zondag 16 juni 2024 15:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Oh R-Woud is wel een leuke mod!quote:
Geen idee of er een verplichting is.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het idioot. Ik weet niet of het verplicht is om een uittenue aan te doen in dit geval, maar als de teams op geen enkele manier met elkaar verward kunnen worden speel gewoon in je eigen kleuren
Tijd voor een nieuwe TVquote:Op zondag 16 juni 2024 15:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Sony OLEDje van 2 jaar oud, is dat spul tegenwoordig zo snel afgeschreven?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe TV
UEFA adviseert Hisense voor jou
Heb je Ziggo? Op kanaal 999 ziet er wat minder grauw uit.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Neen, IPTV abo'tje dus ook nog wat vertragingquote:Op zondag 16 juni 2024 15:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je Ziggo? Op kanaal 999 ziet er wat minder donker uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |