Blijven doneren.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zip is razend snel
WTF hoe doe je dat
Daar is een trucje voorquote:Op zondag 16 juni 2024 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zip is razend snel
WTF hoe doe je dat
Hij is undercover.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat doet die gozer van undercover in die reclame
quote:Op zondag 16 juni 2024 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zip is razend snel
WTF hoe doe je dat
Graag trucje vertellen via DM of achter de schermenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 14:47 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het idee dat de haarband alleen in de media een ding is. Ik hoor er verder niemand over.
Op je zolder is dit geen issue?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:47 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het idee dat de haarband alleen in de media een ding is. Ik hoor er verder niemand over.
Die is van "Baantjer".quote:Op zondag 16 juni 2024 14:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ferry Bouman is weer op vrije voeten.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook de FOK! influencer wenst jullie een fijne wedstrijd.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:47 schreef Coco het volgende:
Het mod team wenst iedereen veel plezier met de wedstrijd
Nederlands lullen.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:52 schreef Middelpunt het volgende:
Wat moet Frimpong nog meer doen om een basisplaats te krijgen?
goed invallen en de winnende scoren tegen de Polenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:52 schreef Middelpunt het volgende:
Bertina een beurt geven?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:52 schreef Middelpunt het volgende:
Dumfries niet in de weg lopenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:52 schreef Middelpunt het volgende:
You must construct additional pylons.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al een pylon op jullie hoofd?
Dus Polen wint?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:54 schreef Ama het volgende:
Ik denk 3-1 maar goed ik heb er geen verstand van.
Ik denk 3-0 en heb er voor gestudeerd.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:54 schreef Ama het volgende:
Ik denk 3-1 maar goed ik heb er geen verstand van.
Dit is gespeeld..quote:Op zondag 16 juni 2024 14:55 schreef heywoodu het volgende:
Dumfries en Van Dijk als enigen met iets van beleving in hun gezicht
Veerman ook welquote:Op zondag 16 juni 2024 14:55 schreef heywoodu het volgende:
Dumfries en Van Dijk als enigen met iets van beleving in hun gezicht
Voor de meeste Polen is dit gewoon een werkdag.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:55 schreef R-woud93 het volgende:
Lijkt wel een thuiswedstrijd zo veel oranje
Al besprokenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Polen staat na het volkslied wel met 1-0 voor
Anders worden ze in kampen gestopt bij thuiskomst.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:56 schreef Ama het volgende:
De Polen doen wel een stuk enthousiaster mee hahaha.
Hoe kan je nou enthousiast het Wilhelmus zingenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:56 schreef Ama het volgende:
De Polen doen wel een stuk enthousiaster mee hahaha.
Eensquote:Op zondag 16 juni 2024 14:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Hoe kan je nou enthousiast het Wilhelmus zingen
Hier ook hoor, alleen niet die selectiequote:Op zondag 16 juni 2024 14:57 schreef Cilantro het volgende:
In Polen is men nog wel trots op eigen land.
Hou jouw bekquote:Op zondag 16 juni 2024 14:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Hoe kan je nou enthousiast het Wilhelmus zingen
Akkoord.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hier ook hoor, alleen niet die selectie
Hahaquote:Op zondag 16 juni 2024 14:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar komen ze van de noordpool of zuidpool?![]()
Stop hier mee.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar komen ze van de noordpool of zuidpool?![]()
Fuck you lulquote:
Blijkbaar kunnen die het wel af zonder hulp vanuit Afrika, fysiek sterker volk dan de Nederlanders.quote:
Ik ookquote:
Geen koloniaal verleden hè? Traag teamquote:Op zondag 16 juni 2024 14:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen die het wel af zonder hulp vanuit Afrika, fysiek sterker volk dan de Nederlanders.
Belgen welquote:
Alleen Belgen hehe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Kan je donder op zeggen inderdaadquote:
zij hebben ook een soort van Orbanquote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Alleen Belgen hehe.Note +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo irritant als Snoeks.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:00 schreef bbuddybb het volgende:
Irritante, nasale stem heeft deze commentator.
Bedankt Hansquote:Op zondag 16 juni 2024 15:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
tegenwoordig spelen ze meer in het donkerblauw dan in het tradionele Oranje.
Onacceptabel.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie zijn de mods hier? Jij en onlogisch en?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:47 schreef Coco het volgende:
Het mod team wenst iedereen veel plezier met de wedstrijd
Die Belg.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Wie zijn de mods hier? Jij en onlogisch en?
Nu heb ik er vrede mee want ze spelen op papier uit. Maar laatst in Rotterdam bij die vriendschappelijke wedstrijden moet je gewoon in 't oranje want thuiswedstrijd. Waarom heb je anders een THUIS en een UITtenue?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb een (user)naamquote:
Woud en Capuquote:Op zondag 16 juni 2024 15:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Wie zijn de mods hier? Jij en onlogisch en?
Jij toch ookquote:
In Rotterdam kan je die pan bami gewoon op straat pleuren.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ook, na gisteren een pan bami stevig gekruid
Ik vind het idioot. Ik weet niet of het verplicht is om een uittenue aan te doen in dit geval, maar als de teams op geen enkele manier met elkaar verward kunnen worden speel gewoon in je eigen kleurenquote:Op zondag 16 juni 2024 15:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu heb ik er vrede mee want ze spelen op papier uit. Maar laatst in Rotterdam bij die vriendschappelijke wedstrijden moet je gewoon in 't oranje want thuiswedstrijd. Waarom heb je anders een THUIS en een UITtenue?
Ja.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Ligt het aan mijn tv of is het veld gewoon somber en grauw?
Wij hebben het beeld al helderder gezet. Zag er heel dof uit iddquote:Op zondag 16 juni 2024 15:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Oh R-Woud is wel een leuke mod!quote:
Geen idee of er een verplichting is.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het idioot. Ik weet niet of het verplicht is om een uittenue aan te doen in dit geval, maar als de teams op geen enkele manier met elkaar verward kunnen worden speel gewoon in je eigen kleuren
Tijd voor een nieuwe TVquote:Op zondag 16 juni 2024 15:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Sony OLEDje van 2 jaar oud, is dat spul tegenwoordig zo snel afgeschreven?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe TV
UEFA adviseert Hisense voor jou
Heb je Ziggo? Op kanaal 999 ziet er wat minder grauw uit.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Neen, IPTV abo'tje dus ook nog wat vertragingquote:Op zondag 16 juni 2024 15:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je Ziggo? Op kanaal 999 ziet er wat minder donker uit.
Als het geen 77 inch of groter is is het sowieso troep jaquote:Op zondag 16 juni 2024 15:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Sony OLEDje van 2 jaar oud, is dat spul tegenwoordig zo snel afgeschreven?
65quote:Op zondag 16 juni 2024 15:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Als het geen 77 inch of groter is is het sowieso troep ja
Die heb ik niet, maar heb wel ziggo hoe kan dat?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je Ziggo? Op kanaal 999 ziet er wat minder grauw uit.
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die heb ik niet, maar heb wel ziggo hoe kan dat?
Geen ideequote:Op zondag 16 juni 2024 15:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die heb ik niet, maar heb wel ziggo hoe kan dat?
Fijn om te lezenquote:Op zondag 16 juni 2024 15:09 schreef Zipportal het volgende:
Frikadellen waren lekker. @:R-woud93
Einde bericht.
Of ligt dat aan de zon, want het wordt nu al een stuk beter met de zonneschijnquote:Op zondag 16 juni 2024 15:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je Ziggo? Op kanaal 999 ziet er wat minder grauw uit.
Die heb ik inderdaad niet, kut bedrijf.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:09 schreef Coco het volgende:
Denk dat je tegenwoordig minimaal mediabox next moet hebben @:R-Woud93
We zijn beflikkerd.
Deze grasmat ligt er nog maar een week in hoor ik net op de Belg.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Bedankt voor deze informatie.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Empoli is hofleverancier voor de Polen (in totaal 59 caps)
Liverpool met 3 spelers is dat voor Nederland
We kijken eigenlijk naar:
Empoli - Liverpool
Helemaal nietquote:Op zondag 16 juni 2024 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Empoli - Liverpool
Caps vs aantal spelers. Ik vind dit een vreemde vergelijking.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Empoli - Liverpool
het is erg hinderlijk dat je bij de ene club het aantal caps zegt en bij de andere club het aantal personenquote:Op zondag 16 juni 2024 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Empoli - Liverpool
we hadden al met 3-0 voor moeten staanquote:Op zondag 16 juni 2024 15:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Ook present. Was nog even in de tuin bezig, eindelijk zon
Polen heeft 2 spelers van Empoli. Maar er zijn er meerdere met 2 spelers. Dus met de meeste caps die 2 spelers heeft.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Caps vs aantal spelers. Ik vind dit een vreemde vergelijking.
doe nog even een coin in het zakjequote:Op zondag 16 juni 2024 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Xavi kijkt een beetje alsof die moet huilen
Twee dagen op rij, jawelquote:16-06-2024 @ 15:14:11
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [16-06 15:00]
Mentaal vooral ja.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen die het wel af zonder hulp vanuit Afrika, fysiek sterker volk dan de Nederlanders.
Alle blanken lijken op elkaar, dat weet je toch?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:15 schreef AgnesGru het volgende:
Veerman en Reijnders lijken als twee druppels water op elkaar natuurlijk.
De user die zei dat de Portugees Nederland ging naaien krijgt gelijkquote:
Zal even een rijksdaalder in je plasbuis steken gek!quote:Op zondag 16 juni 2024 15:15 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
doe nog even een coin in het zakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |