Dus omdat er mannen zijn die hun seksuele frustratie niet in bedwang kunnen houden, moet vrouwen zich aanpassen?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Door dit enorme taboe is er ook van officiële zijde ook geen enkele voorlichting aan meisjes en vrouwen hoe ze door middel van bijvoorbeeld kleding of gedrag of andere dingen de kans om slachtoffer van aanranding of verkrachting te worden, kunnen reduceren.
Zou het niet logischer en handiger zijn de jongens en mannen educatie te geven en voor te lichten? Ook om ervoor te zorgen dat ze het onder elkaar niet meer goedpraten met victimblaming en andere mannen/jongens er op aanspreken als ze het wel doen? Of eigenlijk iederéén, want ook meisjes/vrouwen doen aan victim blaming richting slachtoffers.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Beste mensen,
Naar aanleiding van een discussie in een andere topic moeten we het maar eens hebben over victim blaming na aanranding en verkrachting.
Wat verstaan we onder victim blaming? Letterlijk betekent het dat je het slachtoffer de schuld geeft. Het lijkt mij dat geen gezond denkend mens dat doet. Het is natuurlijk nooit je eigen schuld als je aangerand of verkracht wordt, dat is altijd de schud van de dader. Maar het lijkt erop dat het begrip victim blaming inmiddels is opgerekt, en dat de constatering dat het slachtoffer een onverstandige keuze of beslissing heeft gemaakt, inmiddels ook als victim blaming wordt beschouwd. De constatering dat het slachtoffer een onverstandige keuze of beslissing heeft gemaakt wordt dan uitgelegd alsof je de verantwoordelijkheid om niet aangerand of verkracht te worden, bij het potentiële slachtoffer legt.
Als een slachtoffer al haar (meestal is het een vrouw) moed heeft verzameld om een dergelijke nare ervaring met haar omgeving te delen, dan heeft het slachtoffer vooral behoefte aan emotionele steun. Dan is het natuurlijk niet het goede moment om haar te vertellen dat ze een onverstandige keuze of beslissing heeft gemaakt. Op dat moment voelt dat natuurlijk als een trap na. Maar waarom zou het helemaal nooit gezegd mogen worden? Het lijkt wel alsof er een enorm taboe op zit.
Door dit enorme taboe is er ook van officiële zijde ook geen enkele voorlichting aan meisjes en vrouwen hoe ze door middel van bijvoorbeeld kleding of gedrag of andere dingen de kans om slachtoffer van aanranding of verkrachting te worden, kunnen reduceren.
Als het gaat om het beschermen van ons bezit, dan vinden we het op een of andere manier wel de normaalste zaak van de wereld dat de politie mensen adviseert hoe ze de kans op inbraak en diefstal kunnen verkleinen, en dan vinden we het op een of andere manier ook de normaalste zaak van de wereld dat we ons gedrag daarop aanpassen.
Dat is altijd het antwoord dat daarop gegeven wordt. Uiteraard moet er ook het een en ander gedaan worden aan educatie van jongens en mannen. Maar je zal altijd een kleine groep jongens en mannen blijven houden die je daar niet mee bereikt.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zou het niet logischer en handiger zijn de jongens en mannen educatie te geven en voor te lichten?
"Dus omdat er dieven zijn moeten we de dure glimmende iPhones achter slot en grendel zetten...."quote:Op zondag 16 juni 2024 12:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus omdat er mannen zijn die hun seksuele frustratie niet in bedwang kunnen houden, moet vrouwen zich aanpassen?
Met jou valt niet te praten.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Dus omdat er dieven zijn moeten we de dure glimmende iPhones achter slot en grendel zetten...."
Wijsheid en verstand!²
Het is én én. Onderwijs die hitsige boys. Maar daarnaast leer de dames bewust te zijn in welke signalen ze uitzenden en welke gevolgen deze kunnen hebben. Leer ze ook (extreme) duidelijkheid in communicatie.quote:
hoi-ik-ben-moslim-en-iedereen-die-geen-moslim-is-moet-maar-kleden-zoals-wij-dat-willen-topicquote:Op zondag 16 juni 2024 12:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ok, leg die dikke iPhone 15 MAX Pro's uitgestald voor de winkel. Kijken of ze er mogen nog liggen.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:44 schreef schommelstoel het volgende:
Je blijft govverdomme van andermans spullen en kinderen af.uit
Dit gaat nooit helpen. Is zo'n utopie dat met genoeg lieve woordjes mensen wel te redden zijn, precies dezelfde denkwijze als een TBS'er die op verlof mag en daarna toch ineens iemand neersteekt. Er is gewoon een klein percentage mensen die niet te redden zijn en je beter uit de maatschappij kunt verwijderen.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zou het niet logischer en handiger zijn de jongens en mannen educatie te geven en voor te lichten?
Het is common sense. De beste vent wil alles uit de kast halen om het aantal onwelgevallige situaties te reduceren.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
hoi-ik-ben-moslim-en-iedereen-die-geen-moslim-is-moet-maar-kleden-zoals-wij-dat-willen-topic
Ga toch weg man.
Nee, letterlijk. Nederland past niet bij je.
Het zou common sense zijn als TS vanwege islam propaganda maskeren middels zinloos geweld het land uit zou worden geschopt.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is common sense. De beste vent wil alles uit de kast halen om het aantal onwelgevallige situaties te reduceren.²
Beter dan dit kun je het niet verwoorden. Ik kan me in elk argument vinden.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef CoolGuy het volgende:
Tja, al gaat een vrouw naakt over straat, dan nog heeft niemand het recht om haar met ook maar 1 vinger aan te raken. En in een perfecte wereld werkt het zo. Maar we leven niet in een perfecte wereld. Dus je kunt hard roepen 'niemand mag aan een vrouw komen zonder haar toestemming', en daar heb je dan 100% gelijk in. Maar de realiteit is dat het wel gebeurt.
Dus dan ben ik er voorstander van om de kans dat je wat overkomt zo klein mogelijk te maken. Ga niet alleen over een stille weg in het donker. Als je uit gaat met een groep, laat je tot aan de voordeur thuis brengen, ga niet die laatste paar 100 meter alleen. Gewoon common sense dingen.
Er zullen altijd rotte appels zijn. De kans dat je die appel tegen komt is relatief klein, maar áls je 'm tegenkomt, en er wordt je wat aangedaan, dan kun je daarna wel roepen 'hij mocht helemaal niet aan me komen' en daar heb je dan volledig gelijk in. Maar hij deed het wel, dus hoeveel troost bied 'hij mocht niet aan me komen' dan nog?
Als ik met veel geld in mijn zwaaiend door de Bronx ga lopen en ik word overvallen, dan had degene die mij overvalt dat niet mogen doen. Maar misschien had ik ook niet met veel geld zwaaiend in de hand door de Bronx moeten gaan lopen.
is diequote:Op zondag 16 juni 2024 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beter dan dit kun je het niet verwoorden. Ik kan me in elk argument vinden.²
Hear, hear.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou het niet logischer en handiger zijn de jongens en mannen educatie te geven en voor te lichten? Ook om ervoor te zorgen dat ze het onder elkaar niet meer goedpraten met victimblaming en andere mannen/jongens er op aanspreken als ze het wel doen? Of eigenlijk iederéén, want ook meisjes/vrouwen doen aan victim blaming richting slachtoffers.
De daders en goedpraters zijn het probleem namelijk, niet de meisjes/vrouwen die het slachtoffer worden.
Dat stukje over educatie aan jongens/mannen mag ook in de OP.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:39 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat is altijd het antwoord dat daarop gegeven wordt. Uiteraard moet er ook het een en ander gedaan worden aan educatie van jongens en mannen. Maar je zal altijd een kleine groep jongens en mannen blijven houden die je daar niet mee bereikt.
Als ik mijn woning verlaat, sluit ik altijd de deur af. Dat doe ik niet vanwege de >99% van de mensen die geen dief is, dat doe ik vanwege de <1% van de mensen die wel dief is.
Hoe zie jij het anders, als dit niet toch deels de verantwoordelijkheid bij het slachtoffer legt? Wat is het doel van een dergelijke opmerking dan? En laten we wel wezen: het kan alleen als een onverstandige keuze worden betiteld OMDAT er kerels zijn die zich neit weten te gedragen. Want op zichzelf zou geen enkele keuze onverantwoordelijk moeten zijn.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Beste mensen,
Naar aanleiding van een discussie in een andere topic moeten we het maar eens hebben over victim blaming na aanranding en verkrachting.
Wat verstaan we onder victim blaming? Letterlijk betekent het dat je het slachtoffer de schuld geeft. Het lijkt mij dat geen gezond denkend mens dat doet. Het is natuurlijk nooit je eigen schuld als je aangerand of verkracht wordt, dat is altijd de schud van de dader. Maar het lijkt erop dat het begrip victim blaming inmiddels is opgerekt, en dat de constatering dat het slachtoffer een onverstandige keuze of beslissing heeft gemaakt, inmiddels ook als victim blaming wordt beschouwd. De constatering dat het slachtoffer een onverstandige keuze of beslissing heeft gemaakt wordt dan uitgelegd alsof je de verantwoordelijkheid om niet aangerand of verkracht te worden, bij het potentiële slachtoffer legt.
Nogmaals: wat is het doel van deze opmerking tegen een slachtoffer van seksueel geweld? Wat wil je ermee bereiken?quote:Als een slachtoffer al haar (meestal is het een vrouw) moed heeft verzameld om een dergelijke nare ervaring met haar omgeving te delen, dan heeft het slachtoffer vooral behoefte aan emotionele steun. Dan is het natuurlijk niet het goede moment om haar te vertellen dat ze een onverstandige keuze of beslissing heeft gemaakt. Op dat moment voelt dat natuurlijk als een trap na. Maar waarom zou het helemaal nooit gezegd mogen worden? Het lijkt wel alsof er een enorm taboe op zit.
Ik denk niet dat er ook maar één moeder te vinden is die haar dochter niet vertelt dat ze niet in het donker alleen naar huis moet lopen, dat ze uit moet kijken als ze op date gaat, zeker als ze de jongen nog niet zo goed kent, dat ze altijd nee mag zeggen, dat ze voor zichzelf op mag komen, dat ze geen fysieke dingen hoeft te accepteren als ze dat niet wil, dat ze een telefonisch gesprek moet hebben onderweg zodat ze veiliger is, dat ze met een sleutel tussen haar vingers zich kan verdedigen, dat ze even moet laten weten als ze veilig thuis is gekomen.quote:Door dit enorme taboe is er ook van officiële zijde ook geen enkele voorlichting aan meisjes en vrouwen hoe ze door middel van bijvoorbeeld kleding of gedrag of andere dingen de kans om slachtoffer van aanranding of verkrachting te worden, kunnen reduceren.
Welke vrouw gaat naakt over straat, behalve in het naturisten/nudisten(V.S.) kamp?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef CoolGuy het volgende:
Tja, al gaat een vrouw naakt over straat, dan nog heeft niemand het recht om haar met ook maar 1 vinger aan te raken. En in een perfecte wereld werkt het zo. Maar we leven niet in een perfecte wereld. Dus je kunt hard roepen 'niemand mag aan een vrouw komen zonder haar toestemming', en daar heb je dan 100% gelijk in. Maar de realiteit is dat het wel gebeurt.
Lijkt me dat dat er vanaf hangt van waar je woont.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef CoolGuy het volgende:
Dus dan ben ik er voorstander van om de kans dat je wat overkomt zo klein mogelijk te maken. Ga niet alleen over een stille weg in het donker. Als je uit gaat met een groep, laat je tot aan de voordeur thuis brengen, ga niet die laatste paar 100 meter alleen. Gewoon common sense dingen.
Komt er een terechte veroordeling uit voort, lijkt het me op zich winst.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef CoolGuy het volgende:
Er zullen altijd rotte appels zijn. De kans dat je die appel tegen komt is relatief klein, maar áls je 'm tegenkomt, en er wordt je wat aangedaan, dan kun je daarna wel roepen 'hij mocht helemaal niet aan me komen' en daar heb je dan volledig gelijk in. Maar hij deed het wel, dus hoeveel troost bied 'hij mocht niet aan me komen' dan nog?
Zwarte Piet in the Bronx - a Spike Lee film...quote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef CoolGuy het volgende:
Als ik met veel geld in mijn zwaaiend door de Bronx ga lopen en ik word overvallen, dan had degene die mij overvalt dat niet mogen doen. Maar misschien had ik ook niet met veel geld zwaaiend in de hand door de Bronx moeten gaan lopen.
Deels wel eens, hoor. Natuurlijk vertel ik mijn dochter dat ook.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef CoolGuy het volgende:
Voor wie ga je anders uren staan op te tutten voordat je gaat stappen? En verwissel je ook nog 23 keer van outfit om dan toch het eerste outfit aan te trekken die met kort rokje inderdaad. Voor wie dan!?quote:Het is natuurlijk nooit je eigen schuld als je aangerand of verkracht wordt,
Precies. Dus hoef je dat echt niet nog een keer van een ander te horen.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:30 schreef potjecreme het volgende:
Mensen zijn mensen en ondanks de wijze dingen die ouders zeggen, ga je je eigen gang.
Als jonge 20er ben ik als vrouw in de auto gestapt met 3 voor mij vreemde jonge mannen van eind 20. We kwamen elkaar tegen op straat er gebeurde iets waardoor we in gesprek raakte. Ik was onderweg naar huis en zij gingen mij wel even afzetten. De hele rit hoorde ik mijn moeders stem in mijn hoofd. De hele rit dacht ik omg ze kunnen ook gewoon de hele andere kant uit rijden. Het waren nette mannen die mij netjes thuis hebben gebracht. Als er wel wat naars was gebeurd, had ik mijzelf gedeeltelijk wel de schuld gegeven. Ookal zou de schuld van grensoverschrijdend gedrag bij de mannen liggen.
Dat maakt het lastig ik snap beide kampen wel. Door de heersende norm van de maatschappij van wat risicovol is en wat niet, kan je als slachtoffer jezelf de schuld geven. Had ik maar niet.... Aan de andere kant mensen horen zich sowieso netjes te gedragen en niet over andere mensen hun grenzen gaan.
Dit meen je niet, toch? Dit is een ontzettend flauwe manier om een heel verkeerde grap te maken?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor wie ga je anders uren staan op te tutten voordat je gaat stappen? En verwissel je ook nog 23 keer van outfit om dan toch het eerste outfit aan te trekken die met kort rokje inderdaad. Voor wie dan!?
Groetjes,
een man.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:12 schreef -Spring het volgende:
De schuld (het blaming-gedeelte) ligt namelijk never nóóit bij haar.
Meisjes houden van aandacht. Het geeft hun een boost in het zelfvertrouwen als zij met hun opgemaakte zelve staan te dansen op de dansvloer. Dat jongens naar ze staren omdat zij zich hebben opgemaakt kan evenwel een voordeel of een nadeel zijn.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor wie ga je anders uren staan op te tutten voordat je gaat stappen? En verwissel je ook nog 23 keer van outfit om dan toch het eerste outfit aan te trekken die met kort rokje inderdaad. Voor wie dan!?
Groetjes,
een man.
Ene vrouw tut zich op om aantrekkelijk gevonden te worden.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Groetjes,
een man.
Eens! Die vrouwen zouden hun kinderen eens beter moeten opvoedenquote:Op zondag 16 juni 2024 12:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
De sharia is wel degelijk het antwoord op dit vraagstuk:quote:Op zondag 16 juni 2024 12:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus omdat er mannen zijn die hun seksuele frustratie niet in bedwang kunnen houden, moet vrouwen zich aanpassen?
Doe dan maar gelijk een boerka en mogen alleen in het openbaar 2 meter achter hun man aanlopen.
En als we toch bezig zijn ook gelijk maar sharia hier invoeren of niet TS.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als een vrouw er toch voor kiest om alleen met een man te zijn, en ze wordt verkracht, dan zeggen we die man is erg fout omdat hij je heeft verkracht, maar jullie beide waren überhaupt al fout - natuurlijk in mindere mate dan het verkrachten - omdat jullie alleen samen waren terwijl dat niet mag wegens het kwaad wat daar bij kan komen kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Abdullah2 op 16-06-2024 15:04:32 ]
quote:Op zondag 16 juni 2024 14:55 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
De sharia is wel degelijk het antwoord op dit vraagstuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als een vrouw er toch voor kiest om alleen met een man te zijn, en ze wordt verkracht, dan zeggen we die man is erg fout omdat hij je heeft verkracht, maar jullie beide waren überhaupt al fout - natuurlijk in mindere mate dan het verkrachten - omdat jullie alleen samen waren terwijl dat niet mag wegens het kwaad wat daar bij kan komen kijken.
En deze zaken zijn zo bepaald voor eenieder zijn best wil, al vergen bepaalde delen ervan wel geduld.Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Denk dat je het ook wel een beetje aan kan voelen maar ja dat gaat niet altijd perfect.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:30 schreef potjecreme het volgende:
Mensen zijn mensen en ondanks de wijze dingen die ouders zeggen, ga je je eigen gang.
Als jonge 20er ben ik als vrouw in de auto gestapt met 3 voor mij vreemde jonge mannen van eind 20. We kwamen elkaar tegen op straat er gebeurde iets waardoor we in gesprek raakte. Ik was onderweg naar huis en zij gingen mij wel even afzetten. De hele rit hoorde ik mijn moeders stem in mijn hoofd. De hele rit dacht ik omg ze kunnen ook gewoon de hele andere kant uit rijden. Het waren nette mannen die mij netjes thuis hebben gebracht. Als er wel wat naars was gebeurd, had ik mijzelf gedeeltelijk wel de schuld gegeven. Ookal zou de schuld van grensoverschrijdend gedrag bij de mannen liggen.
Dat maakt het lastig ik snap beide kampen wel. Door de heersende norm van de maatschappij van wat risicovol is en wat niet, kan je als slachtoffer jezelf de schuld geven. Had ik maar niet.... Aan de andere kant mensen horen zich sowieso netjes te gedragen en niet over andere mensen hun grenzen gaan.
quote:Op zondag 16 juni 2024 14:55 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
De sharia is wel degelijk het antwoord op dit vraagstuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er staat een afschrikwekkende straf op zodat men het wel uit zijn hoofd laat, doet ie het toch? Dan is het in elk geval een schrik voor anderen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als een vrouw er toch voor kiest om alleen met een man te zijn, en ze wordt verkracht, dan zeggen we die man is erg fout omdat hij je heeft verkracht, maar jullie beide waren überhaupt al fout - natuurlijk in mindere mate dan het verkrachten - omdat jullie alleen samen waren terwijl dat niet mag wegens het kwaad wat daar bij kan komen kijken.
En deze zaken zijn zo bepaald voor eenieder zijn best wil, al vergen bepaalde delen ervan wel geduld.We wonen in Nederland. Sharia en verder islamitisch of ander religieus geneuzel is niet voor dit topic, wat mij betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Ik heb echt geen zin in discussie, dus na deze post zeg ik er ook niks meer over in dit topic. Maar het is overdreven zo paniekerig en vijandig te reageren ( wat ik ook bij anderen heb gemerkt ) als er werkende oplossingen uit een andere invalshoek worden gedeeld? Als ik het zelf had bedacht (wat ik niet kon) was het dan wel goed? Als het niet bevalt lees je het toch niet? Ik heb het daarom express in spoilers gezet zodat je makkelijk er langs kan scrollen als je het niet wil lezen. Maak niet van alles een punt joh (en dat is niet alleen naar jou, maar ook naar anderen).quote:Op zondag 16 juni 2024 15:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We wonen in Nederland. Sharia en verder islamitisch of ander religieus geneuzel is niet voor dit topic, wat mij betreft.
Einde bericht en een fijne dag iedereen.![]()
Ja, dit.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We wonen in Nederland. Sharia en verder islamitisch of ander religieus geneuzel is niet voor dit topic, wat mij betreft.
Dit.
Dit.
Had ik al dit gezegd?Breitling - Instruments for Professionals![]()
Het heeft helemaal niets in dit topic te zoeken idd, maar het is gewoon weer een herhaling van zetten waarbij vrouwen wederom de schuld/verantwoordelijkheid krijgen van/voor wat anderen hen aandoen.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We wonen in Nederland. Sharia en verder islamitisch of ander religieus geneuzel is niet voor dit topic, wat mij betreft.![]()
Dus omdat sommigen hun kleptomanie maar niet in bedwang kunnen houden, moeten wij onze huizen en auto's maar afsluiten?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Doe dan maar gelijk een boerka en mogen alleen in het openbaar 2 meter achter hun man aanlopen.
En als we toch bezig zijn ook gelijk maar sharia hier invoeren of niet TS.
![]()
![]()
Doe maar gelijk een alarmsysteem.
En als we toch bezig zijn ook gelijk een waakhond en camera.F.K.A. SuperwormJim![]()
Mannen die zich niet kunnen gedragen een kuisheidsgordel geven.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:50 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dus omdat sommigen hun kleptomanie maar niet in bedwang kunnen houden, moeten wij onze huizen en auto's maar afsluiten?
Doe maar gelijk een alarmsysteem.
En als we toch bezig zijn ook gelijk een waakhond en camera.
Zodat de "normale" mens geen last ven hem heeft.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Net zoals dieventuig achter slot en grendel geplaatst wordt. Desalniettemin sluit iedereen voor de zekerheid zijn/haar huis af.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mannen die zich niet kunnen gedragen een kuisheidsgordel geven.
Zodat de "normale" mens geen last ven hem heeft.
Waarom is preventie bij aanranding dan vaak een taboe?F.K.A. SuperwormJim![]()
Omdat in een normaal net westers land bepaalde dingen moeten kunnen zonder je zorgen te hoeven maken.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Net zoals dieventuig achter slot en grendel geplaatst wordt. Desalniettemin sluit iedereen voor de zekerheid zijn/haar huis af.
Waarom is preventie bij aanranding dan vaak een taboe?You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Preventief scheermesjes in de lichaamsholtes laten plaatsenquote:Op zondag 16 juni 2024 15:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Net zoals dieventuig achter slot en grendel geplaatst wordt. Desalniettemin sluit iedereen voor de zekerheid zijn/haar huis af.
Waarom is preventie bij aanranding dan vaak een taboe?![]()
![]()
Geen enkele land is geheel normaal, net, of gevrijwaard van zorgen. Waar mensen zijn, daar heb je problemen en zorgen. Je spreekt vanuit hoe het idealiter aan toe zou moeten gaan, maar dat is gewoon fantasie.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Omdat in een normaal net westers land bepaalde dingen moeten kunnen zonder je zorgen te hoeven maken.![]()
Dan hoef ik zeker ook niet aan te komen met drank als risicofactor voor sexueel grensoverschrijdend gedrag?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:00 schreef miss_sly het volgende:
Voor het Trimbos Instituut is dat gelukkig geen taboe-onderwerp.
https://www.trimbos.nl/ke(...)grensoverschrijding/
Drank verhoogt de kans om slachtoffer te worden en het verhoogt de kans om dader te worden.
Het probleem van aanranding en verkrachting is in hoge mate gewoon heel ordinair een drankprobleem.![]()
Wat een geestelijke armoede hier, beperkt worden in de activiteiten die je kunt ondernemen, de plekken die je kunt bezoeken en de kleding die je kunt dragen, omdat je een kut hebt, vergelijken met je deur even op slot draaien. Een deur op slot draaien is geen beperking van je vrijheid en bovendien ook niet een verplichting voor slechts een geslacht. Zou wel grappig zijn als alle vrouwen een apparaatje hadden dat lijkt op een autosleutel en dat als een man je wil aanranden je gewoon even op het slotje drukt. Deur op slot, crisis averted.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |