Ja, maar tegelijkertijd diep triest dankzij het idiote stelsel wat ze hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:26 schreef Mikeytt het volgende:
Mogelijk het beste resultaat ooit voor de groenen
[ afbeelding ]
Denk dat ze nog gaan dalen in de uiteindelijke uitslag..quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, rock bottom was 3e geweest, dit is meer dan ze verwacht hadden. Blijkt de angst aanjagen campagne toch gewerkt te hebben
Ze blijven de oppositie en dat is ze al heel wat waard, meerdere polls gaven aan dat ze die plek wel eens konder verliezen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denk dat ze nog gaan dalen in de uiteindelijke uitslag..
Ik voorzie een scenario Hollande maar wie weet, we gaan het zien.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bij volgende verkiezingen is Starmer in elk geval geen relatief onbekende meer. Het is natuurlijk afhankelijk van hoe hij presteert, hoe het land over een paar jaar voorstaat en of de tories hun partij kunnen redden, maar ik denk dat ook de UK wel een premiersbonus kent.
Ja, maar die doen altijd alles andersquote:
Jawel. Bij de exit-poll hadden ze een kolom met "overig" waar hun resultaten in zitten. Lijkt me.quote:
Vind de keuze voor een 2e en 3e voorkeur wel chill bij henquote:Op donderdag 4 juli 2024 23:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijkertijd diep triest dankzij het idiote stelsel wat ze hebben.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vind de keuze voor een 2e en 3e voorkeur wel chill bij hen
Een systeem waar de DUP zetels haalt is per definitie een faalquote:Op donderdag 4 juli 2024 23:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vind de keuze voor een 2e en 3e voorkeur wel chill bij hen
First past the postquote:Op donderdag 4 juli 2024 23:32 schreef Mikeytt het volgende:
Huh, dacht dat de uk dat gekke supplementary vote systeem hadmaar lees nu weer van niet
Mordaunt en Schapps(?) zijn too close to call, Sunak is (nog) niet genoemd.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:34 schreef Faraday01 het volgende:
Weten we al wat de voorspelling is voor het district van Sunak?
Shapps maar hij heeft soms andere namen. Dat is een ding bij hem en met zulk gedrag kan je gewoon minister worden bij de Tories.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Mordaunt en Schapps(?) zijn too close to call, Sunak is (nog) niet genoemd.
Eigenlijk valt de uitslag voor de Tories flink mee. Ruim 2e en als Starmer zoals verwacht gaat prutsen (want nee, net als alle voorgaande premiers is ook hij niet best) kunnen ze zo de volgende keer weer de grootste zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. De conservatieven hebben wel echt "rock bottom" bereikt tijdens deze verkiezingen. Het kan alleen maar beter worden
Ik denk dat je Starmer flink onderschat. Je word geen QC en hoofd van de DPP als je niet heel veel in je mars hebt en in 3 jaar tijd heeft hij Labour van een door Corbyn en Momentum geregeerde toko iets heel anders gemaakt, een partij die wel verkiezingen kan winnen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Eigenlijk valt de uitslag voor de Tories flink mee. Ruim 2e en als Starmer zoals verwacht gaat prutsen (want nee, net als alle voorgaande premiers is ook hij niet best) kunnen ze zo de volgende keer weer de grootste zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |