Mijn indruk is dat het een fijne vent is zolang je hem niet tegen hebt. Hij kan amicaal en charmant doen, maar ten alle tijden voor een (eigen) belang. Zoals het een echte narcist betaamd.quote:Op zondag 16 juni 2024 00:04 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik denk dat Ali B geen ideale schoonzoon is.
Dat telt voor elk mens.quote:Op zondag 16 juni 2024 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat het een fijne vent is zolang je hem niet tegen hebt. Hij kan amicaal en charmant doen, maar ten alle tijden voor een (eigen) belang. Zoals het een echte narcist betaamd.²
En denkt er ook nog mee weg te komen.quote:Op zondag 16 juni 2024 00:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Voor jou ook, hoor, die hele affaire met Ali rakelt een boel op.
Met name die arrogante houding en ontkenning.
Laten we dat extrapoleren naar alle mannen (en vrouwen) die willen neuken wie ze willen neuken. Zij komen in die zin zeker wel een keer iemand tegen die 'niet wil' (of die persoon dat op dat moment al aangeeft of pas op een later moment bedenkt van 'kut, dat was niet ok' boeit dan niet?). Guilty omdat de ander dat zegt? Mooie boel.quote:Op zondag 16 juni 2024 00:46 schreef damsco het volgende:
Ik denk dat Ali het beste een spuitje kan krijgen. Dit is voor zowel Ali als de samenleving het beste. Wat denkt u?
Dat word dan een lange zware tijd voor Ali als hij zich in de gevangenis onderdanig moet opstellen.quote:Op zondag 16 juni 2024 01:24 schreef Firuze60 het volgende:
Bij Ali en zijn soort gedachtes gaat of ging het niet om seks, maar om macht over iemand hebben.
En in zijn reet wordt verkracht door agressieve medegevangenen.quote:Op zondag 16 juni 2024 01:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat word dan een lange zware tijd voor Ali als hij zich in de gevangenis onderdanig moet opstellen.
Ik hoop van niet maar wel dat hem een lesje onderdanigheid wordt geleerd.quote:Op zondag 16 juni 2024 01:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En in zijn reet wordt verkracht door agressieve medegevangenen.
Die agressieve muil van hem mag nu best wel eens flink neer getimmerd worden.quote:Op zondag 16 juni 2024 01:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik hoop van niet maar wel dat hem een lesje onderdanigheid wordt geleerd.
Hij is niemand.
Hij is niet de moeite waard om je lul aan vies te maken
Dat gaat wel heel verquote:Op zondag 16 juni 2024 01:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En in zijn reet wordt verkracht door agressieve medegevangenen.
Ik begrijp je gevoel. Ik begrijp je boosheid.quote:Op zondag 16 juni 2024 01:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die agressieve muil van hem mag nu best wel eens flink neer getimmerd worden.
Kthnxbyequote:Op zondag 16 juni 2024 02:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik ben er helemaal klaar mee en het is de laatste keer dat ik het zeg, dus let goed op:
dhr B is onschuldig
topic kan op slot
Dit is niet te geloven. Wat erg. Dat dit kan in Nederland.quote:Op zondag 16 juni 2024 02:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik ben er helemaal klaar mee en het is de laatste keer dat ik het zeg, dus let goed op:
dhr B is onschuldig
topic kan op slot
Die Hitler was ook wel een fijne vent, alleen helaas niet voor joden, zigeuners, Slavische mensen en overige hinderlijke figuren. Maar los daarvan..fijne vent!quote:Op zondag 16 juni 2024 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat het een fijne vent is zolang je hem niet tegen hebt.
Nee, dit denk ik niet...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:04 schreef Firuze60 het volgende:[b]Mijn vermoeden is dat Ali in die tijd (schrijverscursus) een doorgesnoven kikker (cocaine en/of drank) was en daarom alleen al zijn grenzen niet kende. Geheugenverlies en black-outs kan ook meespelen onder invloed. Het is geen excuus. Het is een super trieste toestand nu en dat heeft hij toch echt aan zichzelf te danken. Bijna een Griekse tragedie zo. Wel heb ik dan weer een beetje moeite met die racist Derksen, die nu ineens het opneemt voor de slachtoffers. Donder toch op, als Ali een rasechte blonde boer was geweest had Derksen de aantijgingen onzin gevonden.
Ali liegt zichzelf de modder in.
Natuurlijk kan hij vrij worden gesproken. Ik las gisteren nog een verhaal over een gruwelijke verkrachting van een jonge meid. Onbewezen, maar 'gelukkig' was ze minderjarig en kreeg die kerel daar in ieder geval straf voor. Om nog maar te zwijgen over al die zaken waarbij het niet verder komt dan een aangifte, of waarbij het überhaupt niet tot een aangifte komt. Dat is de tragiek van zedenzaken. Er komt gelukkig nieuwe wetgeving, maar die lost natuurlijk niet alles op. Zedenzaken zullen lastig blijven.quote:Op zondag 16 juni 2024 07:48 schreef quirina het volgende:
Hij kan dus nog vrij worden gesproken.
Maar BNR heeft het nergens over dat dreig belletje van Ruperti.
Dat lijkt me best wel belangrijk dat dat ook onderzocht gaat worden.
Waarbij ook gezegd moet worden dat daders/verdachten net als slachtoffers ook allemaal verschillend reageren.quote:Op zondag 16 juni 2024 07:18 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Nee, dit denk ik niet...
Hoe hij zich nu nog steeds gedraagt in de rechtbank en het contact laten opnemen met de advocaten van de slachtoffers, is precies wat zijn probleem is.
Het manipuleren weer van mensen, blijven dwingen om te praten omdat hij dat zo graag wil. Dit lijkt mij nu niet door drugs te komen het is zijn karakter.
Zijn gedrag nu is het beste steunende bewijs wat de slachtoffers eigenlijk kunnen krijgen.
Dat belletje raakt alleen geen enkele aanklacht, dus dat zou een andere zaak worden.quote:Op zondag 16 juni 2024 07:48 schreef quirina het volgende:
Hij kan dus nog vrij worden gesproken.
Maar BNR heeft het nergens over dat dreig belletje van Ruperti.
Dat lijkt me best wel belangrijk dat dat ook onderzocht gaat worden.
Nee, alleen zal zijn gedrag tijdens de rechtszaak ook mogelijk mee worden genomen in het oordeel van de rechters. Het is ook nog eens dat gedrag bij het patroon wat zichtbaar is van de vrouwen die over hem klagen en aangifte hebben gedaan. Het is en en.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Waarbij ook gezegd moet worden dat daders/verdachten net als slachtoffers ook allemaal verschillend reageren.
Nu vind ik dat er bij Ali B. een behoorlijk patroon zichtbaar is hoor, maar op zichzelf staand is zijn gedrag tijdens de rechtzaak geen argument voor schuld.
Precies het draagt bij aan het patroon. En het geeft naar mijn idee weer dat hij nog steeds niet snapt wat hij fout deed en kans op herhaling niet is uitgesloten.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Waarbij ook gezegd moet worden dat daders/verdachten net als slachtoffers ook allemaal verschillend reageren.
Nu vind ik dat er bij Ali B. een behoorlijk patroon zichtbaar is hoor, maar op zichzelf staand is zijn gedrag tijdens de rechtzaak geen argument voor schuld.
In het filmpje van BNR hierboven zegt de vrouw dat de rechters niet zullen kijken naar zijn gedrag, karakter of manier van presenteren voor een oordeel, "daar sta je als rechter boven". De persoon speelt een rol, maar er wordt naar de bewijsmiddelen gekeken.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, alleen zal zijn gedrag tijdens de rechtszaak ook mogelijk mee worden genomen in het oordeel van de rechters. Het is ook nog eens dat gedrag bij het patroon wat zichtbaar is van de vrouwen die over hem klagen en aangifte hebben gedaan. Het is en en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |