SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
En zijn de donuts en zoenen ook al op?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:57 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag een dagje te vroeg oranje nachos gegeten. En ik heb ook al oranje zoenen en donuts in huis gehad. Ik val altijd volledig voor de commercie rondom een EK of WK.
Ja, die had ik vorige week al gekocht.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
En zijn de donuts en zoenen ook al op?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds minder heb met het hele circus. En dat staat ook niet los van de astronomische salarissen die voetballers opstrijken, met de bijbehorende sterallures.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:57 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag een dagje te vroeg oranje nachos gegeten. En ik heb ook al oranje zoenen en donuts in huis gehad. Ik val altijd volledig voor de commercie rondom een EK of WK.
Ik heb nog niets oranje's gekocht.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die had ik vorige week al gekocht.
Ja, ik heb met het voetbal zelf ook eigenlijk best weinig.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds minder heb met het hele circus. En dat staat ook niet los van de astronomische salarissen die voetballers opstrijken, met de bijbehorende sterallures.
Ik ga morgenmiddag gewoon nieuwe muziek luisteren en volg die wedstrijd wel met een half oog.
Dat is ook allesbehalve een pretje.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:02 schreef brother52 het volgende:
Ik had niet door dat ik hem dicht gooide. Nog een beetje last van een carlag geloof ik (eergisteren een rit van zo’n 19 uur gehad)
Dat geloof ik gelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zijn best veel nummers waar eerst uitvoerig aan is geschaafd voordat ze écht stonden. Zoek de aller-oudste demo van Take On Me maar eens op.
Ik ook hoor. Maar vind het altijd zo opvallend dat er vroeger veel vaker gewoon mooi en zorgvuldig gezongen werd.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat doen ze zeker goed. Ik vind het een mooi nummer.
[ afbeelding ]
Waar gaat het precies mis, bij de boodschappen al dusquote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:57 schreef livelink het volgende:
Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:02 schreef brother52 het volgende:
Ik had niet door dat ik hem dicht gooide. Nog een beetje last van een carlag geloof ik (eergisteren een rit van zo’n 19 uur gehad)
Ik hou wel van de saamhorigheid dat bij zo'n evenement hoort. En daar horen bij mij de oranje dingen dan wel een beetje bij. Verder dan dit gaat het niet hoor...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Waar gaat het precies mis, bij de boodschappen al dus
Morgen bitterballen? Met oranje saus natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou wel van de saamhorigheid dat bij zo'n evenement hoort. En daar horen bij mij de oranje dingen dan wel een beetje bij. Verder dan dit gaat het niet hoor...
Dat is een behoorlijke ritquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:02 schreef brother52 het volgende:
We hebben de files konen ontwijken, dat maakt het al een stuk prettiger.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook allesbehalve een pretje.
Zwedenquote:
Ik maak zelf muziek. En nu wil ik zeker niet doen alsof ik op een hoog niveau actief ben, maar ik weet wel een paar dingen en heb ook ervaring: sommige nummers maak je zo ineens en staan gelijk als een huis, aan andere nummers moet je herhaaldelijk schaven. Zo komt er op ons album een nummer waarvan het couplet vroeger het refrein was en waarbij het refrein uit een ander, weggegooid nummer is gebruikt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk.
Maar bij ABBA was het gevaar denk ik dat de muziek te perfect werd en de spontaniteit eruit geknepen. Daar moest ABBA wel voor waken, maar ze waren zich daarvan bewust.
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Classicsquote:
Ja, ik denk het wel. Een tikje bekakt.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:21 schreef livelink het volgende:
Frans Halsema - Zondagmiddag Buitenveldert
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:24 schreef livelink het volgende:
Tim Hardin - How can we hang on to a dream
Die film heb ik indertijd ook nog gezien.quote:
Kan me niet herinneren dat ik die gezien heb.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Die film heb ik indertijd ook nog gezien.
Half/Half, er speelden volgens mij ook niet-Nederlandstalige acteurs in. Maar het is niet heel erg blijven hangen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik die gezien heb.
Was dat een Nederlandstalige film?
Ja.... blijkt dat ik een sour gepakt heb.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt een bier-pak-pauzemuziekje nodig
Dit is wel een prima pauzemuziekje ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt een bier-pak-pauzemuziekje nodig
Zuurbierquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... blijkt dat ik een sour gepakt heb.
Had ik niet verwacht. Zit hier zure bekken te trekken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is wel een prima pauzemuziekje ook.
Nu je het zegt....quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is wel een prima pauzemuziekje ook.
Ja, om in het voetbal te blijven. Maar ik denk dat dat Suurbier is eigenlijk....quote:
Moet hij gewoon even opschieten.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nu je het zegt....
Ik zat zelf te denken aan Blaze and the Monster Machines met "Melting". Wel een beetje kort...
Klopt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, om in het voetbal te blijven. Maar ik denk dat dat Suurbier is eigenlijk....
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:31 schreef DJ11 het volgende:
Ook te vinden in dit topic:
MUZ / Nummers met verschillende, uiteenlopende versies
"Ain't Got No - I Got Life" van Nina Simone.
Even zorgen dat iedereen weer wakker is.quote:
Kun je dat uitleggen, worden sommige kanalen versterkt?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Hier is weer datzelfde mastering-effect gebruikt als bij Cliff Richard. In Reason (muzieksoftware) heet het "unison". Werkt soms goed op vocals, maar niet op het totaal.
Lastig uitleggen. Alles wordt een klein beetje ontstemd. Zie het zo: ik maak drie sporen van het nummer; de ene zet ik in toonsoort een kleine fractie lager (het tempo blijft exact gelijk), de andere een fractie hoger. En dan leg ik die drie op elkaar. Alles wordt dan iets "voller".quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kun je dat uitleggen, worden sommige kanalen versterkt?
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:44 schreef DJ11 het volgende:
Anyone Who Had A Heart, maar dan niet door Dusty Springfield
Ik begrijp je uitleg, maare het lijkt me wel een vak om die techniek zo toe te passen dat je tot een goed resultaat komt. Het wordt voller wel, maar je hoort het ook als het lied niet in verhouding is.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lastig uitleggen. Alles wordt een klein beetje ontstemd. Zie het zo: ik maak drie sporen van het nummer; de ene zet ik in toonsoort een kleine fractie lager (het tempo blijft exact gelijk), de andere een fractie hoger. En dan leg ik die drie op elkaar. Alles wordt dan iets "voller".
Ze zijn dan gewoon te lui geweest tijdens de opnames. Gewoon alles minstens 6 keer goed opnemen werkt veel beter.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lastig uitleggen. Alles wordt een klein beetje ontstemd. Zie het zo: ik maak drie sporen van het nummer; de ene zet ik in toonsoort een kleine fractie lager (het tempo blijft exact gelijk), de andere een fractie hoger. En dan leg ik die drie op elkaar. Alles wordt dan iets "voller".
Dat zou nog eens diversiteit zijn, dat popmuziek in alle talen kwam.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Vroeger zong iedereen en z'n moeder in gebroken Duits...
Geen idee. Vroeger werd gewoon met beperkte middelen opgenomen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zijn dan gewoon te lui geweest tijdens de opnames. Gewoon alles minstens 6 keer goed opnemen werkt veel beter.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:56 schreef BasEnAad het volgende:
I should have known better - The Beatles
Vroeger kon dat ook gewoon. Kostte allemaal wat meer tijd en moeite maar de mogelijkheden waren er wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Vroeger werd gewoon met beperkte middelen opgenomen.
Maar goed, dit is een achterhaald verhaal. Zie de nieuwste mixing-technieken die nu bij The Beatles worden gebruikt. Je kunt nummers nu volledig de-mixen (alle losse onderdelen isoleren) met behulp van AI en daarna alles weer in elkaar mixen met hedendaagse technieken.
Ze had wel mazzel dat er toen nog geen televoting was.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze had wel mazzel dat er toen nog geen televoting was.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:02 schreef livelink het volgende:
Frank & Nancy Sinatra - Saying something stupid
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:08 schreef BasEnAad het volgende:
Ich liebe deutsche Musik, aber deze ken ik niet
Het is toch wel een mooie geschiedenisles. Zou in de canon moeten.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:18 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer is zo oud, dat het zingende jongetje dit jaar 80 wordt...
quote:Aanleiding voor het lied was de feestelijke uitzending ter gelegenheid van het bereiken van 500.000 VARA-leden getiteld Op zoek naar de halfmiljoenste, op 25 november 1959 rechtstreeks uitgezonden vanuit Drachten. De uitzending werd samengesteld door van Hemert met medewerking van diverse artiesten.[1] Het lied werd voor de VARA-radio gezongen door de jonge zanger Godert van Colmjon van The Butterflies met acteur Sylvain Poons in de rol van grootvader, onder begeleiding van het Metropole Orkest[2].
Ja, mapje is weer bijna leeg, dus dan kunnen dezelfde artiesten voorbij komen. Komt zometeen nog een paar keer voor. Alleen niet meer met Cliff.quote:
Even los van dat het een goed nummer was, is het ook bekend gebleven omdat er veel covers en parodieën van gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:22 schreef BasEnAad het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zuiderzeeballade
[..]
In dit mapje zitten in elk geval al twee nummers uit mijn persoonlijke top 10 allertijdenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, mapje is weer bijna leeg, dus dan kunnen dezelfde artiesten voorbij komen. Komt zometeen nog een paar keer voor. Alleen niet meer met Cliff.
Welterusten brother.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:33 schreef brother52 het volgende:
Ik haak af, mijn ogen vallen bijna dicht.
Thanks Melting!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:33 schreef brother52 het volgende:
Thanks Melting!
Welterusten brotherquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:33 schreef brother52 het volgende:
Thanks Melting!
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:43 schreef livelink het volgende:
Adele Bloemendaal - Het zal je kind maar wezen
Had me nooit gerealiseerd dat die country-invloed 40 jaar geleden zo groot was in Nederland. Daarna kregen we soul, disco, elektronische muziek, vooral house, Europa stond cultureel voorop in de tijd van dance en trance. Maar nu zijn we op t punt terug dat we naar flauwe country geïmporteerd uit de VS moeten luisteren. Taylor Swift was nooit bestemd in Europa populair te worden, hier gaat iets mis.quote:
De jeugd heeft minder smaak.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Had me nooit gerealiseerd dat die country-invloed 40 jaar geleden zo groot was in Nederland. Daarna kregen we soul, disco, elektronische muziek, vooral house, Europa stond cultureel voorop in de tijd van dance en trance. Maar nu zijn we op t punt terug dat we naar flauwe country geïmporteerd uit de VS moeten luisteren. Taylor Swift was nooit bestemd in Europa populair te worden, hier gaat iets mis.
Ja joh ik maak me er ook schuldig aan, ik luister naar wat ik voorgeschoteld krijg.quote:
Ja, klopt.quote:
Soberso!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Alles wat ik zei was fout, behalve dat het een mooi nummer is.
Zelfs als ik het had geweten had ik die titel niet kunnen schrijven. Ik kende het nummer wel.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Zelfs als ik het had geweten had ik die titel niet kunnen schrijven. Ik kende het nummer wel.
Ik sla over.quote:Op zondag 16 juni 2024 00:08 schreef BasEnAad het volgende:
Maar wat een artiest, je kunt tickets kopen voor Tom Jones, Soestdijk, Baarn, 10 juli. Wat een vent!!![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 00:11 schreef livelink het volgende:
Ga ik nu voor de 3e keer Willeke Alberti zeggen?
quote:
Er komt vanzelf een keer dat het goed isquote:Op zondag 16 juni 2024 00:11 schreef livelink het volgende:
Ga ik nu voor de 3e keer Willeke Alberti zeggen?
3x is scheepsrecht.... dat zie je wel weer.quote:
Maakt nog steeds muziek. Ik heb deze week een collega nog iets van z'n laatste album laten horen. Zit een heel leuk alternatief, elektronisch randje aan.quote:Op zondag 16 juni 2024 00:18 schreef BasEnAad het volgende:
Godver Tom Jones is 84. Nu hou ik er over op.
quote:Op zondag 16 juni 2024 00:22 schreef livelink het volgende:
Gerard Lenorman - La Ballade des gens heureux
Zulke dingen hoor ik dan weer van jou, van wanneer is zijn laatste album?quote:Op zondag 16 juni 2024 00:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Maakt nog steeds muziek. Ik heb deze week een collega nog iets van z'n laatste album laten horen. Zit een heel leuk alternatief, elektronisch randje aan.
Oei, sterkte.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn net thuis van een laaaange dag met boottocht met afgrijselijke kutkinderen. Pas toen er eentje echt bijna overboord dreigde te kieperen werd er voorzichtig gecorrigeerd. Ik heb drie weken nodig om hiervan bij te komen
Het was vooral heel sneu geweest voor de mensen die de troep tussen de schroef vandaan hadden moeten peuteren. Kind stond gewoon op de reling te balanceren. Bij mij kan het lang aan, maar ik heb ook op het punt gestaan om hem overboord te mieteren. Ze krijgen van huis uit geen enkele rem mee en alles wat ze doen is geweldig.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei, sterkte.
Betekent dit ook dat @:Symphonic de komende weken "Children" van Robert Miles niet mag draaien?
Ja, valt inderdaad wel steeds meer op.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was vooral heel sneu geweest voor de mensen die de troep tussen de schroef vandaan hadden moeten peuteren. Kind stond gewoon op de reling te balanceren. Bij mij kan het lang aan, maar ik heb ook op het punt gestaan om hem overboord te mieteren. Ze krijgen van huis uit geen enkele rem mee en alles wat ze doen is geweldig.
Hopelijk heb je je toch ook nog een beetje vermaakt? Het weer was in elk geval redelijk goed.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Verder was het met een heleboel mensen wel heel gezellig hoor, maar het was ruim 2 uur rijden en dan een paar uur op zo’n boot met veel herrie om je heen (er valt qua akoestiek veel te verbeteren) en dan ook nog die rennende en slopende kutkoters en de kutpubers met hun autotune muziekjes… Het gezelschap was naar mijn smaak ook wat te groot, zo’n 80 man. Vooral ook 75plussers, iemand zei al: ja, leuk, we gaan een dagje met de Zonnebloem weg.
We hadden k*tweer, alleen het laatste half uur konden we echt op het dek zijn. Als je niet op het dek staat maar gewoon in die rondvaartboot zit zie je echt helemaal niks anders dan golvend water en rietkragen, ik heb geen moment het gevoel gehad dat we in een bijzonder natuurgebied waren.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je je toch ook nog een beetje vermaakt? Het weer was in elk geval redelijk goed.
What are the odds... - Nog geen week nadat ik deze tracks in de uitzending had:quote:Op maandag 10 juni 2024 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Forget The Rain
02 D:Ream - Things Can Only Get Better (Mark Knight remix)
(...)
13 Curtis Mayfield - Move On Up (single edit)
(...)
Pfoe, da’s nogal hectisch ja. Bekend fenomeen hoor, je denkt iets te kunnen gaan regelen en wordt door de realiteit alweer ingehaald, je loopt steeds achter de feiten aan. Ik snap wel hoe dat voor je moeder is, ze durft/kan eindelijk er aan toegeven dat het allemaal te veel is voor haar.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:30 schreef livelink het volgende:
Zo, twee heftige dagen achter de rug. Nu de datum zo dichtbij is dat mijn ouders kunnen verhuizen gaf mijn moeder gisteren ineens aan dat ze het niet meer aankon en het niet meer volhield tot 1 juli.
Gisteren gesprek gehad met de huisarts omdat mijn moeder aangaf dat mijn vader tijdelijk tot de verhuizing naar een verzorgingstehuis moest. Mijn vader wilde dat natuurlijk niet, want dan moest hij 2x verhuizen.
Uiteindelijk heb ik gisteren nog thuiszorg geregeld voor de periode dat hij nog thuis woont. Die zijn vanochtend langs geweest en komen 3x per week om te helpen met douchen.
En vandaag een gesprek gehad met het zorgcentrum of er een mogelijkheid is dat ze eerder terecht kunnen. Die is er waarschijnlijk wel. We horen zo snel mogelijk de datum. Maar toen kwam er dus ineens onverwachts een hoop extra op me af.
Wat heftig allemaal. Hopelijk kunnen ze extra snel terecht.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:30 schreef livelink het volgende:
Zo, twee heftige dagen achter de rug. Nu de datum zo dichtbij is dat mijn ouders kunnen verhuizen gaf mijn moeder gisteren ineens aan dat ze het niet meer aankon en het niet meer volhield tot 1 juli.
Gisteren gesprek gehad met de huisarts omdat mijn moeder aangaf dat mijn vader tijdelijk tot de verhuizing naar een verzorgingstehuis moest. Mijn vader wilde dat natuurlijk niet, want dan moest hij 2x verhuizen.
Uiteindelijk heb ik gisteren nog thuiszorg geregeld voor de periode dat hij nog thuis woont. Die zijn vanochtend langs geweest en komen 3x per week om te helpen met douchen.
En vandaag een gesprek gehad met het zorgcentrum of er een mogelijkheid is dat ze eerder terecht kunnen. Die is er waarschijnlijk wel. We horen zo snel mogelijk de datum. Maar toen kwam er dus ineens onverwachts een hoop extra op me af.
Triest dat je ouders dit moeten meemaken.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:30 schreef livelink het volgende:
Dat is wel een heftige rollercoaster. Blijf je wel goed op jezelf passen ook?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:30 schreef livelink het volgende:
Heel veel sterkte Livelink.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:30 schreef livelink het volgende:
Vooraf-tracks, 3 stuks, om 18:50 uur. Deze keer geen dance, maar lekker laid-backquote:Programma voor vandaag
19:00 uur: DJ11 - Winning Selection
Dan zit je goedquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:56 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Er komt jazz uit mijn speakers.
Het pas alleen niet zo bij het weer. Maar ik heb eergisteren wel een ijsje gegeten.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:58 schreef DJ11 het volgende:
De derde vooraf-track is superkort, maar past bij de tijd van het jaar:
• Flowray & Stanislove - Ice Cream In June
Het lijkt erop dat er eindelijk iets van een soort van een zomer aan komtquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Het pas alleen niet zo bij het weer. Maar ik heb eergisteren wel een ijsje gegeten.
Er is geen thema hoor. Er zijn wel een paar voetbal-gerelateerde liedjes aanwezigquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:07 schreef livelink het volgende:
Wat is het winnen qua thema? Heeft het met voetbal te maken?
Fijn nummer. Ik dacht altijd dat het van No Doubt was.quote:
Shakira is wel een guilty pleasure van mij. Ik vind veel van haar nummers gewoon leuk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:24 schreef DJ11 het volgende:
U vraagt, wij draaien:Shakira - Waka Waka (This Time For Africa)
Ja, past inderdaad prima.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Dan moet deze er ook maar bijEddy Grant - Gimme Hope Jo'Anna
Hierna het eerste volledig nieuwe nummer van de uitzending
quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:42 schreef DJ11 het volgende:
En die geluidjes die Pharrell maakt - "prrrrrrrahhhhh" - deden mij heel erg ergens aan denken:Billy Stewart - Summertime
Oh, haar dood heb ik helemaal gemistquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Ook overleden afgelopen week, deze zangeres. Vooral bekend van Tous les garçons et les filles. Maar deze mag er ook zijn:Françoise Hardy - Comment Te Dire Adieu
Ik hoor wel dat het bekend klinkt, maar ben er nog niet.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: het volgende (Franstalige) nummer is jaren later door een zeer bekende, grote band behoorlijk benut voor hun eigen megahit. Over welk nummer heb ik het?
Nee, ga er niet opkomen. Het is dat loopje, maar ik kom er niet op.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor wel dat het bekend klinkt, maar ben er nog niet.
De Pet Shop Boys hebben 'm live gecoverd, gekoppeld aan Domino Dancing. Er is ook nog een studioversie van uitgebracht. Nieuw album van Coldplay komt eraan.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:55 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon had mee moeten raden. Die was er vast wel opgekomen. Dit is 1 van zijn favoriete nummers.
Tja, wat moet je zeggen van Coldplay. Ik hoop dat ze de weg terug een beetje weten te vinden met dat nieuwe album.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De Pet Shop Boys hebben 'm live gecoverd, gekoppeld aan Domino Dancing. Er is ook nog een studioversie van uitgebracht. Nieuw album van Coldplay komt eraan.
Dat is wel een eer.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Over dik een maand is zijn muziek te horen bij de opening van de Olympische Spelen in Parijs. Dit is een ouder nummer:Woodkid - Run Boy Run
Ik vrees het ergste. De producer is Max Martin, die ook recente albums van ze produceerde. Groot geworden met boybands.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, wat moet je zeggen van Coldplay. Ik hoop dat ze de weg terug een beetje weten te vinden met dat nieuwe album.
Oh, ja. Dit blijft gewoon mooi.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:04 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 kijkt eens op de kalender...Dopha - September Till June
Hier word ik wel vrolijk van.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:07 schreef DJ11 het volgende:
De #35 van mijn jaarlijst in 2021:AJR - Christmas In June
Mooi nummer inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:12 schreef DJ11 het volgende:
De titeltrack van zijn nieuwe EP, die feitelijk bestaat uit nummers die zijn overgebleven bij het opnemen van zijn album Pearl. Deze had er toch ook echt wel op gemogen:Bobby Bazini - Stone Of June
Beide nummers behoren ook bij z'n meest gewaardeerde, las ik.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:17 schreef livelink het volgende:
Het meest moderne nummer van Elvis vind ik.
Meer the day after you wentquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Dit vind ik dan weer een soort moderne versie van "The Day Before You Came"Rialto - Monday Morning 5:19 (Widescreen)
quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Die van New Order was de Engelse song voor het WK in 1990. Tien jaar later kwam de EK-song van Fat Les. Die versie heb ik al eens gedraaid en toen meldde ik dat er ook een Pet Shop Boys remix bestaat. Welnu... het moment is aangebroken.Fat Les - Jerusalem (Pet Shop Boys mix)
Een Spotify-playlist met Pet Shop Boys remixes is aanstaande(lees: staat allang online, te vinden op mijn profiel)
Nee, niet de beste bestemming. Hopelijk komt er een keer rust en stabiliteit.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:31 schreef livelink het volgende:
Jerusalem staat niet op mijn wishlist. Daar moet je (nu) niet willen zijn.
Ik ken het helemaal niet.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:34 schreef livelink het volgende:
Een beetje zoetsappig, maar ik vind dit een mooi nummer van The Rasmus
EKuadorquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:42 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 heeft nog een dance-kneiter nodigSash! - Ecuador (airplay edit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |