Of die van Modric.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Misschien moet de NOS wat vaker de leeftijd van Yamal benadrukken, het was me niet helemaal duidelijk.
5+1+3+1+3 lijkt me toch 13, maar dat kan aan mij liggenquote:
Wat heeft dat ermee te maken dat ik gisteren en eerder vandaag iets anders te doen had?quote:
ik zit achter de gemankeerdenstream die 5 minuten achterloopt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
5+1+3+1+3 lijkt me toch 13, maar dat kan aan mij liggen
Dat wordt een record!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
13 goals in 3 wedstrijden koekoek
Ik begreep het verkeerd, dacht dat dit je eerste EK was.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dat ik gisteren en eerder vandaag iets anders te doen had?
-edit- ik bedoelde niet dat Spanje EK zou worden, he? Deze wedstrijd.
Hahaha, nee joh, mallerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begreep het verkeerd, dacht dat dit je eerste EK was.
Met Afellay kijk je uit naar reclame.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:57 schreef Zipportal het volgende:
1 minuut terug in de studio.
En weer reclame
Croatiaquote:Well, I hope all of you have Fabián Ruiz in your UEFA Fantasy team. It's been his half. Left-footed assist and left-footed goal. Spain have played with composure and intent. Which isn't to say that they've been perfect. Can they now enforce this advantage?
https://www.uefa.com/euro2024/match/2036163--spain-vs-croatia/quote:Croatia survived the first ten minutes of intense pressure, but they then conceded twice in just three minutes around the half-hour mark and once more just before the interval. It really doesn't look good for them. It will be a very important half-time break for Dalić and his players. He will need to make a few changes to give his side any hope of getting anything from the game.
Ik zie hetquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:26 schreef FireFox1 het volgende:
Sutalo is een compleet andere voetballer bij Kroatië dan bij Ajax.
Dreft platinum plus, onze onbetaalbare keuze.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:51 schreef Paul het volgende:
als ik in een voetbaltopic kom horen jullie te zeggen: oh ik ga afwassen
quote:
quote:"ASL" means “age, sex, location” as a standalone question. If someone just says “ASL?” and you don't know who they are, they're asking for your age, sex, and location. By location, they mean geographic location—not where you are in your home, school, or workplace. Don't give your address or specific location.
Kroos, dat is toch die kruising tussen Frenkie en Veerman?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:59 schreef Caland het volgende:
Dit Kroatie heeft een type Ivanusec nodig
Naar mijn mening een kruising tussen Kroos en Iniesta
Ja, die inderdaadquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kroos, dat is toch die kruising tussen Frenkie en Veerman?
wel duur zegquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen als je de bijpassende chino neemt.
Nederland.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:02 schreef Perrin het volgende:
Welk land gaat Spanje verslaan in de knockout fase?
Die heeft vast een hele toekomst voor zich.quote:
Ze slist ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:53 schreef Nober het volgende:
De Belg heeft nog een vrouw in de studio.
Mannekes, mannekes, mannekes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |