Jawel.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar jongens in alle eerlijkheid. Dat was toch geen strafschop
Dat dacht ik ook te zien. Hij heeft hem niet geraakt. En het was zijn bedoeling ook niet, dacht ik te zien.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jij nou in het vervolg jouw uitslagen vooraf doorgeeft, dan weten we wat we niet moeten spelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:06 schreef Paul het volgende:
[..]
ja ik had expres kleine uitslagen gedaan overal
Zeker wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfde school als jij?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We schakelen voor de tienduizendste keer naar Gert van 't Hof.
zeer licht contact, maar ja dan is het wel een pingel.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
zal zeggen zo bij 1/8e finalesquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:07 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Als jij nou in het vervolg jouw uitslagen vooraf doorgeeft, dan weten we wat we niet moeten spelen.
Nee was een fopduik. Peri struikelde over zijn eigen voetquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Perisic liep te vroeg de 16 inquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:16 schreef Perox het volgende:
Maar wat ging er nou mis bij de pingel waarom werd dat doelpunt nou afgekeurd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |