Of die van Modric.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Misschien moet de NOS wat vaker de leeftijd van Yamal benadrukken, het was me niet helemaal duidelijk.
5+1+3+1+3 lijkt me toch 13, maar dat kan aan mij liggenquote:
Wat heeft dat ermee te maken dat ik gisteren en eerder vandaag iets anders te doen had?quote:
ik zit achter de gemankeerdenstream die 5 minuten achterloopt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
5+1+3+1+3 lijkt me toch 13, maar dat kan aan mij liggen
Dat wordt een record!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
13 goals in 3 wedstrijden koekoek
Ik begreep het verkeerd, dacht dat dit je eerste EK was.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dat ik gisteren en eerder vandaag iets anders te doen had?
-edit- ik bedoelde niet dat Spanje EK zou worden, he? Deze wedstrijd.
Hahaha, nee joh, mallerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begreep het verkeerd, dacht dat dit je eerste EK was.
Met Afellay kijk je uit naar reclame.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:57 schreef Zipportal het volgende:
1 minuut terug in de studio.
En weer reclame
Croatiaquote:Well, I hope all of you have Fabián Ruiz in your UEFA Fantasy team. It's been his half. Left-footed assist and left-footed goal. Spain have played with composure and intent. Which isn't to say that they've been perfect. Can they now enforce this advantage?
https://www.uefa.com/euro2024/match/2036163--spain-vs-croatia/quote:Croatia survived the first ten minutes of intense pressure, but they then conceded twice in just three minutes around the half-hour mark and once more just before the interval. It really doesn't look good for them. It will be a very important half-time break for Dalić and his players. He will need to make a few changes to give his side any hope of getting anything from the game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |