Wij gaan met familie ieder jaar naar Centre Parcs met 32 mensen. We boeken dan vier huisjes naast elkaar waar 8 personen in kunnen. Ieder huisje heeft hier tweepersoons kamers.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:55 schreef Tink89 het volgende:
Wij zoeken voor Hemelvaart:
- een huis of een combi van huisjes naast elkaar
- met minimaal 8 slaapkamers in totaal
- voor in totaal 16 mensen die een gewoon bed nodig hebben plus ruimte voor een campingbedje
- op een park met een goed zwembad (en dan bedoel ik niet één simpele glijbaan, maar echt een leuk zwembad) of zo'n zwembad heel dichtbij
- liefst met een binnenspeeltuin
- waar eten af te halen is of bezorgd wordt (mag ook een lokale friettent of pizzaboer zijn)
- op max 3 uur rijden van midden-Limburg
We denken aan winterberg, de ardennen, iets aan zee of een waddeneiland (boot is geen reistijd).
Iemand ideeën??
Ah, dat is flink duur ja.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ga het zwembad eens checken. En de prijs.
Edit: meteen gedaan. Bijna 2000 voor een tent voor een weekend. Ik kijk nog effe verder, want we zouden twee van die tenten nodig hebben. En dat vind ik dan wel veel.
Echt een reactie die wat toevoegt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is thuisblijven geen optie?
Wat een ellende vind ik zulke uitjes zeg.
Erg duur. Ik betaal voor 6-personen ¤200 van ma-vrij Centerparcs Vielsalmquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:05 schreef Tink89 het volgende:
Txs voor alle tips! We hebben nu als optie twee 8persoons huisjes op Sunparks Kempense Meren. Voor 16 personen ongeveer 2400 euro en van woe-maa, dus als we een beetje sjoemelen met school een lekker lang weekend :-D
Dan heb je niet dezelfde week. Ik denk dat je even gemist hebt dat het om het Hemelvaartweekend gaat ;-) Als ik dat selecteer bij Les Ardennes (Vielsalm), ben ik ¤ 2956 kwijt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Erg duur. Ik betaal voor 6-personen ¤200 van ma-vrij Centerparcs Vielsalm
Kempense meren zijn wij ook eens geweest maar is lang geleden, toen waren de kinderen nog heel klein. Was wel oké volgens mij.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:05 schreef Tink89 het volgende:
Txs voor alle tips! We hebben nu als optie twee 8persoons huisjes op Sunparks Kempense Meren. Voor 16 personen ongeveer 2400 euro en van woe-maa, dus als we een beetje sjoemelen met school een lekker lang weekend :-D
Tip van Flip; open incognito en kijk via centerparcs.bequote:Op maandag 7 oktober 2024 10:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dan heb je niet dezelfde week. Ik denk dat je even gemist hebt dat het om het Hemelvaartweekend gaat ;-) Als ik dat selecteer bij Les Ardennes (Vielsalm), ben ik ¤ 2956 kwijt.
Dat scheelt op les ardennes idd ruim 200 euro. Txs!quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tip van Flip; open incognito en kijk via centerparcs.beBoeken via .be scheelde bij mij 200¤ ofzo
Voor CP zijn er veel deals die je niet per ongeluk ziet. Kijk even op https://www.centerparcsforum.nl/forum/viewtopic.php?t=6583quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat scheelt op les ardennes idd ruim 200 euro. Txs!
Ik zeg Slovenie!!! Zo verrast door dat land afgelopen zomerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:17 schreef Loj het volgende:
Oké, vorige jaren hebben jullie mij goed geholpen… dus wie weet nu weer…
Ik ben op zoek naar een bestemming voor de zomervakantie. Een rondreisje zou ook nog een optie zijn (van 2/3 bestemmingen). Voor het eerst in jaren ben ik behoorlijk inspiratieloos
En voor de beeldvorming: 3 kids, van 12-10-6
Eisen:
Tijd: ergens in de zomervakantie, ongeveer 2 weken.
Rijafstand: Max 12-14 uur (liever minder) met de auto
Weer: goed weerNiet te warm, boven de 30 graden is voor de oudste heftig.
Accommodatie: geen tent! Stacaravan of huisje
Vermaak voor de kids: graag (zwembad/meer, speeltuin, sportveld en andere kinderen in de buurt)
Omgeving: activiteiten te doen in de omgeving. Wij zijn graag op stap, ontdekken de omgeving. De kids hebben een voorkeur voor natuur, maar kunnen cultuur ook wel waarderen. Een dagje strand is leuk, maar niet iedere dag.
Prijs: liever niet de hoofdprijs, dan kunnen we sparen voor een nieuwe badkamer![]()
Onze bestemmingen van afgelopen jaren: Jura, Normandië, Dordogne, Denemarken, Schotland, Ardennen, midden Oostenrijk
Wie heeft een goede tip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Triglav is inderdaad goed te doen. We komen van de omgeving Szombathely in Hongarije, maar gaan denk ik vanuit daar eerst naar Kroatië-kust en dan naar Sloveniëquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:58 schreef Nolita het volgende:
Ik weet niet van waar in Hongarije jullie moeten komen, maar omgeving van de triglav (nationaal park) dus echt het westen richting Italiaanse grens vond ik adembenemend mooi. Zo tussen Bovec en Bled.
We trokken destijds zonder kinderen vrijwel dagelijks door dus wat campings betreft even geen tips.
Hier zou ik dus echt heel gelukkig van worden!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:25 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik zeg Slovenie!!! Zo verrast door dat land afgelopen zomer
Wij deden 2 weken:
Stop 1 Duitsland
Stop 2: 3 nachten N-O Italië (leukkkk)
Stop 3: 6 nachten: oost Slovenië, op een berg. Huis met zwembad.
Stop 4: 3 nachten de hoofdstad
Stop 5: overnachting in Duitsland
Accommodaties die wij hadden waren niet op parken of zo, dus geen tips.
Ja! Aanrader. De bergen!! Plus is een klein land. Je rijdt zo naar de andere kant. De wegen zijn super.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:15 schreef Loj het volgende:
[..]
Hier zou ik dus echt heel gelukkig van worden!
Zou je Oost Slovenië dan ook aanraden voor de natuur?
Zweden staat inderdaad ook op de lijst… maar ik vind dat een beetje lastig qua campings.
Zeker Li wil graag leeftijdsgenoten om zich heen om mee te spelen en de boys willen graag een plekje om te volleyballen etc. Ik krijg bij Zweden vaak een alleen op de wereldvibe of zit ik dan helemaal fout?
Ze willen inderdaad ook weer graag naar Legoland dus het zou een goede combi zijn…
Kijk eens bij Radastrand camping, zo heb je meer campings. Als je zoekt op campings van Nederlandse eigenaren in Zweden kom je er meerdere tegen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:15 schreef Loj het volgende:
[..]
Hier zou ik dus echt heel gelukkig van worden!
Zou je Oost Slovenië dan ook aanraden voor de natuur?
Zweden staat inderdaad ook op de lijst… maar ik vind dat een beetje lastig qua campings.
Zeker Li wil graag leeftijdsgenoten om zich heen om mee te spelen en de boys willen graag een plekje om te volleyballen etc. Ik krijg bij Zweden vaak een alleen op de wereldvibe of zit ik dan helemaal fout?
Ze willen inderdaad ook weer graag naar Legoland dus het zou een goede combi zijn…
@Loj Jep Radastrand voldoet aan je eisen. Camping Tiveden (Zweden, ook NL eigenaren) ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:55 schreef exode het volgende:
[..]
Kijk eens bij Radastrand camping, zo heb je meer campings. Als je zoekt op campings van Nederlandse eigenaren in Zweden kom je er meerdere tegen.
Sluit ik me bij aan. Wij zijn net weer 5 dagen in (herfstkleuren gehuld) Zwitserland geweest. Dit keer op de grens van het frans/duitse deel. Alle dorpjes zijn hier nog authentiek met alleen maar traditionele houten huizen. Hier niet de bekendste/spectaculairste gondels en bergtoppen maar daardoor is een ritje omhoog betaalbaarder.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:35 schreef Kyara het volgende:
Niet goedkoop maar wij vonden Zwitserland fantastisch.
Zeg, ik ga enorm bij jou terugkomen want wij gaan volgende zomer naar CERNquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cathmar op 30-10-2024 21:27:24 ]Met een meidenkwartet
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:59 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Zeg, ik ga enorm bij jou terugkomen wantij gaan volgende zomer naar CERNAls je in Frankrijk gaat zitten in de Haute-Savoie en daar boodschappen doet is het een stuk betaalbaarder. Maar kan me ook voorstellen dat je misschien liever in Zwitserland zelf zit. Slaperig bergdorpje waar niks zit is dan nog de goedkoopste optie geloof ik. Ondanks dat je het weet heeft mijn portemonnee wel een beetje gehuild afgelopen dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |