abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 augustus 2024 @ 16:16:40 #76
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_214508878
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 13:46 schreef Molo het volgende:
Wij zitten hier nu op een briljante camping in de Ardennen
Veel kinderen van gelijkgestemde chill-ouders en onwijs toffe beheerders.

Zoals ik al tegen de wijze @:quoi zei: 'kinderen spelen in de rivier, en de ouders zitten aan het Belgisch bier' _O_
Dat klinkt goed! Zijn daar ook stacaravans o.i.d.?
  donderdag 1 augustus 2024 @ 17:55:23 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214510300
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 16:16 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Dat klinkt goed! Zijn daar ook stacaravans o.i.d.?
Nope, alleen plekken met of zonder stroom
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_214510919
Wij gaan pas weer naar Disney als die bouwput in het Studio park voorbij is of in ieder geval grotendeels. We denken/dachten aan februari 2025 maar ik vrees dat het dan nog niet zover is.

Herfstvakantie zijn we aan het kijken om met zus en gezin en mijn moeder een midweek of weekend weg te gaan. Denken aan Erve Kleilutte, daar zijn we in de zomer 2 jaar geleden met ons eigen gezin geweest. Ik twijfel alleen of mijn neef van 19 daar blij wordt. Dus we zoeken nog verder. (Lees: mijn zus. Ik Googel wel weer als deze vakantie voorbij is)
  donderdag 1 augustus 2024 @ 18:54:47 #79
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_214511137
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 17:55 schreef Molo het volgende:

[..]
Nope, alleen plekken met of zonder stroom
Ah jammer, dat is niks voor ons.
Maar toch bedankt en veel plezier nog ^O^
  FOK!Fotograaf vrijdag 2 augustus 2024 @ 07:21:37 #80
148247 taxibabe
pi_214517498
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 13:46 schreef Molo het volgende:
Wij zitten hier nu op een briljante camping in de Ardennen
Veel kinderen van gelijkgestemde chill-ouders en onwijs toffe beheerders.

Zoals ik al tegen de wijze @:quoi zei: 'kinderen spelen in de rivier, en de ouders zitten aan het Belgisch bier' _O_
Oh dan ben ik wel benieuwd welke camping! ;)
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:26:22 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_214732048
We hebben weer een verre reis geboekt, ditmaal 3 weken Vietnam en 3 dagen Hong Kong met onze (dan) 4-jarige peuter O+
5 - 28 februari Thailand O+
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 12:38:42 #82
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214736690
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:26 schreef MaJo het volgende:
We hebben weer een verre reis geboekt, ditmaal 3 weken Vietnam en 3 dagen Hong Kong met onze (dan) 4-jarige peuter O+
Kleuter dus ;-)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:10:27 #83
277627 Seven.
We are Borg.
pi_214736914
Staycation is bijna ten einde. Mooie tijd gehad!

Blotevoetenpad bij Buitenpost in Twello (Deventer) - superleuk, Colin van bijna 4 kon het prima aan mijn hand. Alleen het moeras hebben we overgeslagen want dat was 1,5m diep door hoge grondwaterstand. Leuk uurtje vermaak, daarna lekker op het terrasje gezeten naast de speeltuin met paar glijbanen, schommeltje en een soort zwemvijver met vlot.

Apenheul - prachtig park maar ik ga niet meer. Loslopende apen kan eigenlijk niet meer, er zijn gewoon teveel mensen die er niet mee om kunnen gaan. Verder heel veel op en neer lopen, dagen last gehad van m'n knieën. Colin vond de apen niet interessant maar de speeltuinen waren fantastisch. Maar goed, dat was me dan weer geen 26,50 + 15 euro waard.

Malkenschoten Apeldoorn - we hebben een abonnement dat je er bij je tweede bezoek al uit hebt. Erg leuk voor deze leeftijd, niet enorm groot dus alles prima te belopen. Kinderboerderij, leuke speeltuinen, nog een kort blotevoetenpadje (geen modder) en je kunt nog waterfietsen. Colin wilde op een bepaald moment nog wel in zijn eentje gaan varen, maar daar vond ik hem te jong voor :P .

Kliederij Beekbergen (Apeldoorn) - Colin vond het geweldig! Sensorisch spelen met een groepje van 10 kinderen. Er staan genoeg verschillende dingetjes dus ze zitten elkaar niet in de weg. Denk aan een bak met scheerschuim, waterspelletjes, water beads, een grote bak met meel en zeefjes. Alle kinderen gingen lekker met hun handjes en voetjes, Colin ging voor de full body experience :+ . Met 15 euro best prijzig voor een uurtje. 1,5 of 2 uur was redelijker geweest. Maar niet zelf met de troep is wel wat waard.
Resistance is futile.
  Moderator zondag 18 augustus 2024 @ 13:56:26 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_214744805
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 12:38 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Kleuter dus ;-)
Uh ja :@ _O-
5 - 28 februari Thailand O+
  zondag 6 oktober 2024 @ 19:55:19 #85
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215195944
Wij zoeken voor Hemelvaart:

- een huis of een combi van huisjes naast elkaar
- met minimaal 8 slaapkamers in totaal
- voor in totaal 16 mensen die een gewoon bed nodig hebben plus ruimte voor een campingbedje
- op een park met een goed zwembad (en dan bedoel ik niet één simpele glijbaan, maar echt een leuk zwembad) of zo'n zwembad heel dichtbij
- liefst met een binnenspeeltuin
- waar eten af te halen is of bezorgd wordt (mag ook een lokale friettent of pizzaboer zijn)
- op max 3 uur rijden van midden-Limburg

We denken aan winterberg, de ardennen, iets aan zee of een waddeneiland (boot is geen reistijd).

Iemand ideeën??
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215196325
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:55 schreef Tink89 het volgende:

- voor in totaal 16 mensen die een gewoon bed nodig hebben plus ruimte voor een campingbedje
- op een park met een goed zwembad (en dan bedoel ik niet één simpele glijbaan, maar echt een leuk zwembad) of zo'n zwembad heel dichtbij
- waar eten af te halen is of bezorgd wordt (mag ook een lokale friettent of pizzaboer zijn)

We denken aan winterberg, de ardennen, iets aan zee of een waddeneiland (boot is geen reistijd).

Iemand ideeën??
Lake Resort Beekse Bergen voldoet daar prima aan. Die hebben verschillende soorten huisjes.
pi_215196587
In Zeeland zijn de parken met de grote zwembaden niet de plek waar je de mooiste huisjes kan vinden. Dus ik zou even kijken: wil je elke dag in zo’n zwembad… dan wellicht concessies op het huis (of waarschijnlijk de huisjes).
Domburg en omgeving is leuk O+
Met een meidenkwartet
  zondag 6 oktober 2024 @ 21:12:39 #88
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215196708
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 20:29 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Lake Resort Beekse Bergen voldoet daar prima aan. Die hebben verschillende soorten huisjes.
Ik ga het zwembad eens checken. En de prijs.

Edit: meteen gedaan. Bijna 2000 voor een tent voor een weekend. Ik kijk nog effe verder, want we zouden twee van die tenten nodig hebben. En dat vind ik dan wel veel.
pi_215196728
quote:

Iemand ideeën??
Klinkt als Hof van Sasken in Drenthe.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_215196740
quote:

Iemand ideeën??
Is thuisblijven geen optie?
Wat een ellende vind ik zulke uitjes zeg. :r
Vakman pur sang
  Moderator zondag 6 oktober 2024 @ 21:24:48 #91
5428 crew  miss_sly
pi_215196810
quote:

Iemand ideeën??
Wij gaan met familie ieder jaar naar Centre Parcs met 32 mensen. We boeken dan vier huisjes naast elkaar waar 8 personen in kunnen. Ieder huisje heeft hier tweepersoons kamers.
Dit jaar waren we in de Eemhof. We waren ook al eens n Kempervennen. Ook Landal Lommerbergen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215196837
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 21:12 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ik ga het zwembad eens checken. En de prijs.

Edit: meteen gedaan. Bijna 2000 voor een tent voor een weekend. Ik kijk nog effe verder, want we zouden twee van die tenten nodig hebben. En dat vind ik dan wel veel.
Ah, dat is flink duur ja.
Het zwembad is wel heel tof, is nieuw (twee jaar geleden geopend). En een meer enzo O+ Maar Hemelvaart dus het is niet goedkoop… dat zal het nergens zijn.
pi_215196978
Met Hemelvaart betaal je overal de hoofdprijs helaas, net als rond pinksteren.

Weerterbergen heeft leuke familie-accomodaties. Heel erg ruim ook en vlak bij het centrum, en relatief nieuw (zeg ik op basis van 1 huisje). Zwembad heeft wel alleen een glijbaan en golven.

De Katjeskelder heeft ook veel grote huisjes, meestal redelijk betaalbaar. Zwembad heeft een glijbaan en stroomversnelling, er is een binnenspeeltuin maar die is heel erg klein. Is wel erg druk vaak en de oude huisjes zijn ook echt oud, en de vernieuwde huisjes hebben geen kastruimte in een deel van de slaapkamers. De katjeskelder heeft wel een erg fijne locatie. Via het bos loop je zo naar een pannenkoekenhuis met grote speeltuin, het centrum van Oosterhout ligt op een half uur lopen en in een half uur fietsen zit je in Breda. Heel dichtbij ligt ook een groot buitenzwembad. Maar als je liever niet allemaal in één huis wil zou ik verder kijken.

Maar wil je een écht goed zwembad en goede indoorspeeltuin kom je imo toch uit bij Centerparks of een van de twee ex-centerparks parken die nu Landal zijn (Vennenbos of Lommerbergen). Of Hof vak Saksen maar dat is echt extreem duur (Wij gaan met schoonfamilie een week in de schoolvakantie. Schoonvader betaalt bijna 5k voor één 12-persoons huisje...).
pi_215197482
Hou bij hof van saksen wel even rekening met de leeftijd en lengte grenzen van de (alle of sommige dat weet ik zo niet) glijbanen. Is zonde als ze daar net te jong of te klein voor zijn (want verder is dat zwembad niet heel uitgebreid).

Binnen speeltuin is daar overigens wel erg top! (Maar het is ook wel het duurste park van Landal)

Binnen speeltuinen van Vennenbos en Lommerbergen zijn wel heel verschillend aan elkaar. Lommerbergen is meer het klimtoestel ballenbak idee en Vennenbos is wat rustiger.

Wat ik een leuk park vind maar weet niet of het binnen de reistijd valt is sunparks Oostduinkerke aan zee.
Leuk zwembad met golfslagbad en glijbanen. De binnenspeeltuin is wel vrij sfeerloos maar de kinderen hebben zich daar destijds erg goed vermaakt (je kunt er alleen niet zelf gezellig zitten).

Vlakbij het strand (te voet misschien net te ver maar met de auto echt maar een stukje) evt ook vlakbij Plopsaland de panne mocht je daar van houden.
Op het park vond ik het eten niet bijzonder. Maar in de buurt lekker kunnen eten.

(Is wel al een aantal jaar geleden geweest dat we er geweest zijn, geen idee of er wat vernieuwd is ondertussen).

Sunparks is de goedkope tak van centerparcs dus wellicht qua prijs wel oké. Volgens mij zijn de huisjes ook particulier te huur maar geen idee of je dan van het zwembad en de binnenspeeltuin gebruik kan maken.
  Redactie Frontpage maandag 7 oktober 2024 @ 10:01:17 #95
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_215199268
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is thuisblijven geen optie?
Wat een ellende vind ik zulke uitjes zeg. :r
Echt een reactie die wat toevoegt.
Dit voorjaar zijn wij met mijn schoonfamilie weggeweest vanwege 50-jarig huwelijk en we hebben echt allemaal een supertijd gehad. En mijn kinderen (wiens 'echte' opa en oma het dus helemaal niet waren) zien dat weekend nog steeds als het beste weekend van dit jaar (zelfs beter dan het bezoek aan F1 in Zandvoort).

Overigens was dat in Weert, maar dat is misschien te dichtbij voor het gezelschap van @Tink89.

Ik ken hier in de buurt alleen maar kampeerboerderijen, die wel erg leuk zijn, maar niet wat je zoekt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 7 oktober 2024 @ 10:05:30 #96
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215199292
Txs voor alle tips! We hebben nu als optie twee 8persoons huisjes op Sunparks Kempense Meren. Voor 16 personen ongeveer 2400 euro en van woe-maa, dus als we een beetje sjoemelen met school een lekker lang weekend :-D
pi_215199338
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 10:05 schreef Tink89 het volgende:
Txs voor alle tips! We hebben nu als optie twee 8persoons huisjes op Sunparks Kempense Meren. Voor 16 personen ongeveer 2400 euro en van woe-maa, dus als we een beetje sjoemelen met school een lekker lang weekend :-D
Erg duur. Ik betaal voor 6-personen ¤200 van ma-vrij Centerparcs Vielsalm
  maandag 7 oktober 2024 @ 10:26:51 #98
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215199434
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 10:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Erg duur. Ik betaal voor 6-personen ¤200 van ma-vrij Centerparcs Vielsalm
Dan heb je niet dezelfde week. Ik denk dat je even gemist hebt dat het om het Hemelvaartweekend gaat ;-) Als ik dat selecteer bij Les Ardennes (Vielsalm), ben ik ¤ 2956 kwijt.
pi_215199697
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 10:05 schreef Tink89 het volgende:
Kempense meren zijn wij ook eens geweest maar is lang geleden, toen waren de kinderen nog heel klein. Was wel oké volgens mij.

Vlak in de buurt daar ligt het Zilvermeer. Daar hebben ze echt een hele leuke speeltuin. En je kunt er ook zwemmen in het meer als het lekker weer is (ons favo zwemmeer, omdat het zo mooi en schoon is daar). Maar ik weet ook niet vanaf wanneer het meer open is voor zwemmen. Voor spelen kan sowieso al wel in het voorjaar.
pi_215199879
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 10:26 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Dan heb je niet dezelfde week. Ik denk dat je even gemist hebt dat het om het Hemelvaartweekend gaat ;-) Als ik dat selecteer bij Les Ardennes (Vielsalm), ben ik ¤ 2956 kwijt.
Tip van Flip; open incognito en kijk via centerparcs.be ;) Boeken via .be scheelde bij mij 200¤ ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')