Dat klinkt goed! Zijn daar ook stacaravans o.i.d.?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:46 schreef Molo het volgende:
Wij zitten hier nu op een briljante camping in de Ardennen
Veel kinderen van gelijkgestemde chill-ouders en onwijs toffe beheerders.
Zoals ik al tegen de wijze @:quoi zei: 'kinderen spelen in de rivier, en de ouders zitten aan het Belgisch bier'
Nope, alleen plekken met of zonder stroomquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:16 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Zijn daar ook stacaravans o.i.d.?
Ah jammer, dat is niks voor ons.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope, alleen plekken met of zonder stroom
Oh dan ben ik wel benieuwd welke camping!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:46 schreef Molo het volgende:
Wij zitten hier nu op een briljante camping in de Ardennen
Veel kinderen van gelijkgestemde chill-ouders en onwijs toffe beheerders.
Zoals ik al tegen de wijze @:quoi zei: 'kinderen spelen in de rivier, en de ouders zitten aan het Belgisch bier'
Kleuter dus ;-)quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:26 schreef MaJo het volgende:
We hebben weer een verre reis geboekt, ditmaal 3 weken Vietnam en 3 dagen Hong Kong met onze (dan) 4-jarige peuter
Lake Resort Beekse Bergen voldoet daar prima aan. Die hebben verschillende soorten huisjes.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:55 schreef Tink89 het volgende:
Wij zoeken voor Hemelvaart:
- een huis of een combi van huisjes naast elkaar
- met minimaal 8 slaapkamers in totaal
- voor in totaal 16 mensen die een gewoon bed nodig hebben plus ruimte voor een campingbedje
- op een park met een goed zwembad (en dan bedoel ik niet één simpele glijbaan, maar echt een leuk zwembad) of zo'n zwembad heel dichtbij
- liefst met een binnenspeeltuin
- waar eten af te halen is of bezorgd wordt (mag ook een lokale friettent of pizzaboer zijn)
- op max 3 uur rijden van midden-Limburg
We denken aan winterberg, de ardennen, iets aan zee of een waddeneiland (boot is geen reistijd).
Iemand ideeën??
Ik ga het zwembad eens checken. En de prijs.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Lake Resort Beekse Bergen voldoet daar prima aan. Die hebben verschillende soorten huisjes.
Klinkt als Hof van Sasken in Drenthe.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:55 schreef Tink89 het volgende:
- voor in totaal 16 mensen die een gewoon bed nodig hebben plus ruimte voor een campingbedje
- op een park met een goed zwembad (en dan bedoel ik niet één simpele glijbaan, maar echt een leuk zwembad) of zo'n zwembad heel dichtbij
- waar eten af te halen is of bezorgd wordt (mag ook een lokale friettent of pizzaboer zijn)
We denken aan winterberg, de ardennen, iets aan zee of een waddeneiland (boot is geen reistijd).
Iemand ideeën??
Is thuisblijven geen optie?quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:55 schreef Tink89 het volgende:
Iemand ideeën??
Wij gaan met familie ieder jaar naar Centre Parcs met 32 mensen. We boeken dan vier huisjes naast elkaar waar 8 personen in kunnen. Ieder huisje heeft hier tweepersoons kamers.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:55 schreef Tink89 het volgende:
Iemand ideeën??
Ah, dat is flink duur ja.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ga het zwembad eens checken. En de prijs.
Edit: meteen gedaan. Bijna 2000 voor een tent voor een weekend. Ik kijk nog effe verder, want we zouden twee van die tenten nodig hebben. En dat vind ik dan wel veel.
Echt een reactie die wat toevoegt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is thuisblijven geen optie?
Wat een ellende vind ik zulke uitjes zeg.
Erg duur. Ik betaal voor 6-personen ¤200 van ma-vrij Centerparcs Vielsalmquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:05 schreef Tink89 het volgende:
Txs voor alle tips! We hebben nu als optie twee 8persoons huisjes op Sunparks Kempense Meren. Voor 16 personen ongeveer 2400 euro en van woe-maa, dus als we een beetje sjoemelen met school een lekker lang weekend :-D
Dan heb je niet dezelfde week. Ik denk dat je even gemist hebt dat het om het Hemelvaartweekend gaat ;-) Als ik dat selecteer bij Les Ardennes (Vielsalm), ben ik ¤ 2956 kwijt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Erg duur. Ik betaal voor 6-personen ¤200 van ma-vrij Centerparcs Vielsalm
Kempense meren zijn wij ook eens geweest maar is lang geleden, toen waren de kinderen nog heel klein. Was wel oké volgens mij.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:05 schreef Tink89 het volgende:
Txs voor alle tips! We hebben nu als optie twee 8persoons huisjes op Sunparks Kempense Meren. Voor 16 personen ongeveer 2400 euro en van woe-maa, dus als we een beetje sjoemelen met school een lekker lang weekend :-D
Tip van Flip; open incognito en kijk via centerparcs.bequote:Op maandag 7 oktober 2024 10:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dan heb je niet dezelfde week. Ik denk dat je even gemist hebt dat het om het Hemelvaartweekend gaat ;-) Als ik dat selecteer bij Les Ardennes (Vielsalm), ben ik ¤ 2956 kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |