Link plzquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:27 schreef Elleska het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan de stacaravan. Degene waar wij heen gaan heeft gewoon luxe boxspring bedden.
Op dit moment perfect, 23 graden en zon. De afgelopen week was hier sowieso heel mooi, rond de 25 graden, eigenlijk te warm om te wandelenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:06 schreef exode het volgende:
Ah leuk mousemickey! Zijn erg benieuwd. Hoe is het weer daar?
We zitten sinds vandaag in Isaberg Mountain Resort (Zweden). Heel veel te doen op het park en toch veel privacy.
Qua eisen zijn wij best vervelend met zijn 4en. De lijst is lang maar we vinden altijd wat leuks.
Doen wij ook meestal idd, maar de wens van de kinderen (en echtgenoot) was dit jaar om de hele vakantie op één plek te blijven.quote:
Wij zijn altijd van de rust en ruimte, en niet kamperen. Maar toen J. 7 jaar was, merkten we op vakantie dat hij het contact met andere kinderen miste. En even samen spelen op een willekeurig lokaal speeltuintje was niet genoeg.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:54 schreef Bottoms_up het volgende:
Nu lijken mijn kinderen tot nu toe geen behoefte te hebben aan andere kinderen dus misschien heb ik geluk.
Moet de tent wel een beetje in de schaduw staan.. Vorig jaar in Le Marche (Italie) 35 graden begin juni en dan kun je gewoon niet in je tent zijn tot een uur of negen 's avonds. De zetpillen paracetamol waren zelfs vloeibaar geworden en ook ook de lak van m'n haarborstel was eraf gesmoltenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:37 schreef miss_sly het volgende:
En glamping in zo'n grote safaritent met eigen sanitair? Doorgaans is daarin wel meer ruimte dan in een stacaravan.
Zeker. Wij hebben ook alleen op campings met schaduw gezeten en op plaatsen waar het meestal niet warmer dan 30 graden wordtquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:09 schreef June. het volgende:
[..]
Moet de tent wel een beetje in de schaduw staan.. Vorig jaar in Le Marche (Italie) 35 graden begin juni en dan kun je gewoon niet in je tent zijn tot een uur of negen 's avonds. De zetpillen paracetamol waren zelfs vloeibaar geworden en ook ook de lak van m'n haarborstel was eraf gesmolten![]()
![]()
Dit jaar een tent gehuurd in ZuidFrankrijk in bosrijke omgeving en dat beviel stukken beter.
Ik ook, in NL uiteindelijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:42 schreef Jentin het volgende:
Ik heb gisteren al geboekt voor juli 2025. Italië, Adriatische kust.
Wat lekker!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:42 schreef Jentin het volgende:
Ik heb gisteren al geboekt voor juli 2025. Italië, Adriatische kust.
Ik heb een prima baan dus kan mezelf goed onderhouden. Maar dan nog spaar ik heel hard voor onze vakanties hoor. In mijn omgeving heb ik soms het idee dat mensen denken dat het geld tegen de plinten klotst thuis maar dat is absoluut niet waar. Het is echt een kwestie van prioriteiten en sparen. Ik koop zelden iets voor mezelf en ga ook niet heel vaak op stap.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:48 schreef trui het volgende:
Wow, da's niet niks, elke twee jaar zo'n grote reis. Voor de meeste mensen niet haalbaar, denk ik. Maar fijn dat jullie het kunnen doen!
Kamperen als alleenstaande ouder met jonge kinderen lijkt me best een heel georganiseer (dat vind/vond ik al met z'n tweeën). Dus petje af voor iedereen die dat doet. En dan kan ik me juist ook wel voorstellen dat het prettig kan zijn als er meer alleenstaande ouders zijn, alleen al voor logistieke redenen.
Dit herken ik wel idd, in onze omgeving heerst ook het idee dat wij heel rijk zijn gezien onze vakanties, maar we geven ons geld gewoon anders uit (en hebben vooral pre-kinderen zoveel mogelijk afgelost van de hypotheek door bijv. geen auto te hebben, waar we nu de vruchten van plukken). Onze meubels zijn bijv 10 (bank en bed) tot 20 jaar oud (rest).quote:Op maandag 29 juli 2024 15:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik heb een prima baan dus kan mezelf goed onderhouden. Maar dan nog spaar ik heel hard voor onze vakanties hoor. In mijn omgeving heb ik soms het idee dat mensen denken dat het geld tegen de plinten klotst thuis maar dat is absoluut niet waar. Het is echt een kwestie van prioriteiten en sparen. Ik koop zelden iets voor mezelf en ga ook niet heel vaak op stap.
Ik snap idd wel waarom mensen zo'n vakantie fijn vinden. Maar mij persoonlijk lijkt het echt helemaal niks. Laat mij maar gewoon "normaal" op zo'n camping zitten.
Wij wisselen af, we hebben 2 jaar waddeneiland gedaan 1 keer luxe tent en 1 keer basic tent, 2 jaar spanje, jaartje duinrell (HORROR) en dit jaar zijn we 12 dagen all inclusive naar egypte gegaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:14 schreef Burdie het volgende:
Vraagje. Hoe combineren jullie verschillende vakantie-behoeftes binnen het gezin?
quote:Op maandag 29 juli 2024 09:53 schreef mignonne het volgende:
... omdat het geluid van die tentrits mijn ultieme vakantiegevoel oproept...
Leuk! Staat ook op onze lijst, maar dan moeten de jongens toch echt eerst wat ouder zijn. Door dit topic zit ik nu ook alweer te kijken naar vakantie voor de meivakantie in 2025quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:31 schreef Burdie het volgende:
[..]als ik toch ergens vervelende kriebels van krijg, is het wel het geluid van zo'n rits. Vingernagels-over-het-bord-effect.
Wij zitten nu te kijken naar Disney voor de herfstvakantie. Voorpret is leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |