Al zou hij goed spelen tegen Frankrijk. Het gepraat over Veerman gaat nergens over.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bang dat ie door de mand gaat vallen tegen Frankrijk
Het is echt knap hoe de NOS een nieuw dieptepunt aanbrengt in de verslaggeving. Wat is dit slecht. Zelfs beelden van Virgil laten zien die aan het gras voelt en zijn mening geeft. Mijn god.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het niveau van de analisten bij de NOS staat weer op punt.
Of je nou 0-3 of 1-6 verliest, dat maakt toch helemaal niks uit.
Nou ja, behoorlijk veel.
Marco van Basten die zich niet zo heeft verdiept in het Nederlands Elftal en geen idee heeft wat hij van de mogelijke opstelling vindt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ze schakelen echt iedere tien minuten naar Hamburg zo ongeveer.
Past hij mooi bij Karremans.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:57 schreef Mansjester het volgende:
Een oud klasgenoot wordt waarschijnlijk de staatssecretaris van Participatie en Integratie.
Echt een ongelofelijk arrogant zelfingenomen mannetje dat
Verdiept zich dus überhaupt niet meer in voetbal, afvoeren die man.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Marco van Basten die zich niet zo heeft verdiept in het Nederlands Elftal en geen idee heeft wat hij van de mogelijke opstelling vindt.
Wat een parodie op een analist is die man toch ook.
Ze zal vast haar denkbeelden wel aanpassen omdat Pjodr Omptdsicght het zegtquote:
Zelf Derksen ziet het beter dan Pietertje.quote:Op zondag 16 juni 2024 06:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze zal vast haar denkbeelden wel aanpassen omdat Pjodr Omptdsicght het zegt
De naïviteit is tenenkrommend
Rapper Donny. Coen en Sander. Marco die gewoon niets heeft gezien en geen mening heeft over de opstelling van NL. Leonne Stentler elke keer met een toon van ik ga nu echt iets belangrijks zeggen, wat ze nooit doet. Hele korte voorbeschouwingen doordrenkt met schoolkrantitems van Jeroen Stekelenburg. De NOS maakt er een ongekende shitshow van. (de Belg is wel goed trouwens maar die moet je mijden rond de wedstrijden van de Rode Duivels)quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het niveau van de analisten bij de NOS staat weer op punt.
Of je nou 0-3 of 1-6 verliest, dat maakt toch helemaal niks uit.
Nou ja, behoorlijk veel.
Het pijnlijkste is nog wel dat van al die namen van Basten diegene is die zichzelf het meeste voor lul zet. Met afstand.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rapper Donny. Coen en Sander. Marco die gewoon niets heeft gezien en geen mening heeft over de opstelling van NL. Leonne Stentler elke keer met een toon van ik ga nu echt iets belangrijks zeggen, wat ze nooit doet. Hele korte voorbeschouwingen doordrenkt met schoolkrantitems van Jeroen Stekelenburg. De NOS maakt er een ongekende shitshow van. (de Belg is wel goed trouwens maar die moet je mijden rond de wedstrijden van de Rode Duivels)
[ x ]
Zelfs de slechtste gast ooit vindt het niets. (maar het blijft een lul)
Ik snap ook niet waarom hij er gaat zitten als hij het hem toch weinig kan boeien.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het pijnlijkste is nog wel dat van al die namen van Basten diegene is die zichzelf het meeste voor lul zet. Met afstand.
Donnie is een sympathieke en vriendelijke gozer maar die moet je dit niet aandoen. Stentler heeft zich ten minste nog proberen in te lezen maar heeft niet de kennis en trapt alleen maar open deuren in. En Coen en Sander, tsja, wat verwacht je van Coen en Sander?
Nee, dan de grote Marco van Basten. Die totale desinteresse, waar hij ook nog openlijk voor uit komt. Dat kan toch niet joh. Gisteren zei Sjoerd ook nog iets in de trant van 'tot morgen' en was Marco helemaal verbaast dat hij er morgen(vandaag) ook moest zijn. Wat een figuur.
Eensch. Bij ESPN zitten prima analisten, die het ook echt serieus nemen. (Rotzooi als Mario 'we van Feyenoord' Been daargelaten)quote:Op zondag 16 juni 2024 10:24 schreef Slobeend het volgende:
Van der Vaart is net zo erg, die heeft er 0,0 verstand van vooral omdat ie zo dom is. Geef mij de ESPN analisten maar.
Zie mijn editquote:Op zondag 16 juni 2024 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eensch. Bij ESPN zitten prima analisten, die het ook echt serieus nemen. (Rotzooi als Mario 'we van Feyenoord' Been daargelaten)
Lekker elke vrijdag avond als voetballer Frikadelletje eten..moet kunnen toch.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:24 schreef Slobeend het volgende:
Van der Vaart is net zo erg, die heeft er 0,0 verstand van vooral omdat ie zo dom is. Geef mij de ESPN analisten maar (behalve Mario dan).
En hier nu tussen staat.quote:Op zondag 16 juni 2024 08:59 schreef franklop het volgende:
Vermoedens dat @:wimderon in Breda woont
[ x ]
18k hieraan besteden. En maar klagen als er te weinig geld overblijft
Man man man
Ja en Milan vind ik ook prima.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:59 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind ook Wouter Bouwman en Jan-Joost > Sjoerd en Gert
Jan-Joostquote:Op zondag 16 juni 2024 10:59 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind ook Wouter Bouwman en Jan-Joost > Sjoerd en Gert
Je kan ook gewoon niet de hele dag naar voorbeschouwingen van voetbal kijkenquote:Op zondag 16 juni 2024 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het minste wat we kunnen wensen, is dat we gewoon niet geïnfantiliseerd worden.
Als er één land is waar voetbal van het volk is, is dat in Engeland. Ik zap naar de BBC, en zie een perfecte mix van inhoud en grappen met Lineker, Fabregas, Micah Richards en Shearer. Er is echt géén excuus om te duiken, of te knielen voor het klootjesvolk.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet de hele dag naar voorbeschouwingen van voetbal kijken. Dan weet je dat dat een risico is. Immers, we hebben het over de sport van het volk.
Dat zou kunnen, dat het niveau daar een stukje hoger ligt. Dan moet je daar maar kijken.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als er één land is waar voetbal van het volk is, is dat in Engeland. Ik zap naar de BBC, en zie een perfecte mix van inhoud en grappen met Lineker, Fabregas, Micah Richards en Shearer. Er is echt géén excuus om te duiken, of te knielen voor het klootjesvolk.
De NOS doet niet eens zijn best om serieus voor te beschouwen. Gisteren was er met Spanje v Kroatië een EK-classic op de rol, en dan is het enige wat er geanalyseerd wordt de ZESTIENJARIGE Lamine Yamal. Dan neem je de kijker met geen mogelijkheid serieus.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dat het niveau daar een stukje hoger ligt. Dan moet je daar maar kijken.
Alsnog mis ik de lol een beetje van al die voorbeschouwingen. Zo leuk is voetbal nou ook weer niet.
Ik ben het wel met je eens in die zin dat de NOS er met sportvoorbeschouwingen wel vaker een puinhoop van maakt. Dat is bijvoorbeeld ook een van de redenen dat ik de laatste jaren niet meer zoveel naar schaatsen kijk. Eigenlijk kijk ik sowieso alleen nog regelmatig naar wielrennen, dan kan ik de NOS iets beter hebben (voornamelijk omdat alles beter is dan Euroaids), al switch ik ook dan regelmatig even naar de Belg.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De NOS doet niet eens zijn best om serieus voor te beschouwen. Gisteren was er met Spanje v Kroatië een EK-classic op de rol, en dan is het enige wat er geanalyseerd wordt de ZESTIENJARIGE Lamine Yamal. Dan neem je de kijker met geen mogelijkheid serieus.
Ik stel hier absoluut niet dat we een diepzinnige analyse moeten hebben over de tactische verhoudingen. Het gaat er simpelweg om dat we gewoon niet geïnfantiliseerd moeten worden. We moeten op een begrijpelijke manier meegenomen kunnen worden in het spel. Het is eigenlijk hetzelfde als de politieke armoede momenteel.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens in die zin dat de NOS er met sportvoorbeschouwingen wel vaker een puinhoop van maakt. Dat is bijvoorbeeld ook een van de redenen dat ik de laatste jaren niet meer zoveel naar schaatsen kijk. Eigenlijk kijk ik sowieso alleen nog regelmatig naar wielrennen, dan kan ik de NOS iets beter hebben (voornamelijk omdat alles beter is dan Euroaids), al switch ik ook dan regelmatig even naar de Belg.
Schaatsen is een slecht voorbeeld omdat ze daar de laatste jaren de kijker juist wel weer serieuzer nemen, vooral bij de World Cups. Want daar kijken alleen de liefhebbers naar.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens in die zin dat de NOS er met sportvoorbeschouwingen wel vaker een puinhoop van maakt. Dat is bijvoorbeeld ook een van de redenen dat ik de laatste jaren niet meer zoveel naar schaatsen kijk. Eigenlijk kijk ik sowieso alleen nog regelmatig naar wielrennen, dan kan ik de NOS iets beter hebben (voornamelijk omdat alles beter is dan Euroaids), al switch ik ook dan regelmatig even naar de Belg.
EK atletiek was wat dat betreft weer mooi voorbeeld hoe het niet moet. Al is daar de analist nog kundigquote:Op zondag 16 juni 2024 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schaatsen is een slecht voorbeeld omdat ze daar de laatste jaren de kijker juist wel weer serieuzer nemen, vooral bij de World Cups. Want daar kijken alleen de liefhebbers naar.
Zo gauw de kijkcijfers toenemen verlaagt de NOS zich tot het niveau van de domste kijker.
Grenzen NU dicht!quote:Op zondag 16 juni 2024 11:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nos.nl/video/2524(...)s-loopt-door-hamburg
Voelen jullie je hierdoor aan getrokken of afgestoten?
Ze missen ook een type Gijs Rademakers. Die zou onder het volk kunnen peilen of er teveel types als Memphis, Frimpong, Van Dijk, Ake, Wijnaldum en Brobbey in Oranje spelen.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De NOS doet niet eens zijn best om serieus voor te beschouwen. Gisteren was er met Spanje v Kroatië een EK-classic op de rol, en dan is het enige wat er geanalyseerd wordt de ZESTIENJARIGE Lamine Yamal. Dan neem je de kijker met geen mogelijkheid serieus.
https://www.telegraaf.nl/(...)g-bij-fanmars-oranjequote:Op zondag 16 juni 2024 11:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nos.nl/video/2524(...)s-loopt-door-hamburg
Voelen jullie je hierdoor aan getrokken of afgestoten?
Uiteraard zet die nsb-krant een tweet van een gek in het artikelquote:Op zondag 16 juni 2024 13:13 schreef OProg het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)g-bij-fanmars-oranje
Die man kon er ook niet meer tegen.
Wij worden Europees kampioenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:08 schreef VoMy het volgende:
Geen Wijnaldum in de basis ondanks 3 geblesseerde middenvelders. Hier sneuvelen enkele rubrieken.
U las het hier eerstquote:Op zondag 16 juni 2024 14:08 schreef VoMy het volgende:
Geen Wijnaldum in de basis ondanks 3 geblesseerde middenvelders. Hier sneuvelen enkele rubrieken.
@DeeBee goes home devastatedquote:Op zondag 16 juni 2024 14:08 schreef VoMy het volgende:
Maar dan creeer je de kansen weer niet.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:22 schreef Szura het volgende:
Lekker kansen missen
We missen een type Weghorst
Die trilt het stadion door elkaar van de zenuwenquote:
Welke jeugdspelers had jij opgesteld?quote:Op zondag 16 juni 2024 15:38 schreef Pistolero het volgende:
De Eredivisie is toch wel een ander niveautje dan het EK. Dat verwacht je toch ook niet zeg.
Ik zeg nergens dat we heel veel beter hebben heh.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Welke jeugdspelers had jij opgesteld?
Wijnaldumquote:Op zondag 16 juni 2024 15:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Welke jeugdspelers had jij opgesteld?
Nee klopt, maar ik wilde deze even maken.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat we heel veel beter hebben heh.
Weghorst in de spitsquote:Op zondag 16 juni 2024 15:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Komende dagen wel op de afwerking trainen.
Leuke rubriek, op elk eindtoernooi weerquote:
Weghorst die straks de winnende binnenschiet en weer een gigantische act gaat opvoeren.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Leuke rubriek, op elk eindtoernooi weer
Je zoekt wel de grenzen op nuquote:Op zondag 16 juni 2024 15:51 schreef wimderon het volgende:
Memvis heeft het vizier niet op scherp staan (maar mijn mening boeit hem niet).
Huntelaar was al niet geschikt voor in de spits bij Ajax.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toevallig vonden de Ajacieden altijd dat Huntelaar moest spelen. Goh.
Boos kijken en in je handen klappen vergoeden veel!quote:Op zondag 16 juni 2024 16:19 schreef DeeBee het volgende:
Die Virgil is echt zo tering slecht he...probeer nog 10x op te bouwen, man man man...
Hij wil het met de ploeg doen van de kwalificatie he!quote:Op zondag 16 juni 2024 16:20 schreef wimderon het volgende:
Frimpong was ook wel zo slecht bezig dat draver Malen de voorkeur wel verdiend heeft.
Dan moet je de rest niet oproepen.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij wil het met de ploeg doen van de kwalificatie he!
Maar hij wilde wel 26 man hebbenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 15:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Weghorst die straks de winnende binnenschiet en weer een gigantische act gaat opvoeren.
Ik heb hier helemaal geen zin in.
Jaaaaaaaquote:Op zondag 16 juni 2024 15:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Weghorst die straks de winnende binnenschiet en weer een gigantische act gaat opvoeren.
Ik heb hier helemaal geen zin in.
Speler van het toernooi. Nu alquote:Op zondag 16 juni 2024 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die invalbeurt van Wijnaldum.
Tegen Frankrijk in de basis, me dunkt.
Zorgwekkend haar ook.quote:Op zondag 16 juni 2024 15:56 schreef VoMy het volgende:
Van der Vaart kan 10 kilo afvallen in zijn gezicht.
Toch 6 balcontacten gehad, waarvan 2 toen hij in de laatste minuut nog bijna een gevaarlijke counter weggaf.quote:
Waarom wordt er door de schoolkrantjournalist met geen woord gerept over Wijnaldum.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En de gevoelsvraag, de gevoelsvraag van de Schoolkrantjournalist.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom wordt er door de schoolkrantjournalist met geen woord gerept over Wijnaldum.
Gaat deze spits over dertig jaar dan ook de analyses doen?quote:Op zondag 16 juni 2024 16:42 schreef franklop het volgende:
In 88 wonnen we hier ook met 1-2, door een goal van onze beste spits
Van een wedstrijd die hij niet heeft gezienquote:Op zondag 16 juni 2024 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat deze spits over dertig jaar dan ook de analyses doen?
Vond Schouten en Reinders prima spelen eerlijk gezegd. Veerman een stuk minder.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou Koopmeiners en Frenkie worden node gemist.
Dit was vele malen beter dan die wedstrijden op het WK in Qatar.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou Koopmeiners en Frenkie worden node gemist.
* afkloppenquote:Op zondag 16 juni 2024 21:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Dacht nog lekker rondje te fietsen vanavond, maar ben erachter gekomen dat de eikenprocessierups nog springlevend is.
Wordt dat niet saai? Of zijn het vooral korte ritjes?quote:
Serie of sport opzetten helptquote:Op zondag 16 juni 2024 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wordt dat niet saai? Of zijn het vooral korte ritjes?
Ik zit wel te denken om komende winter wat binnen te gaan fietsen.
Vorig jaar eigenlijk geen last van gehad, dit jaar ook nog niets gemerkt tot nu toe. Maarja, die beesten zijn niet ineens verdwenen, de ellende komt vanzelf weer een keer.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
* afkloppen
Hier nog helemaal niets van te merken gelukkig, terwijl het afgelopen jaren een groot drama was. Maar het zal vanwege het weer wel later zijn dit jaar.
Pure ellende.
Ook wel duidelijk tegen een mindere tegenstander.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nope. Duitsland was een stuk overtuigender.
Dagjesmensedquote:
Laatst ook last van gehad, maar stukken minder dan afgelopen jaren lijkt het.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Dacht nog lekker rondje te fietsen vanavond, maar ben erachter gekomen dat de eikenprocessierups nog springlevend is.
Ach, Argentinië begon met een nederlaag op het WKquote:Op zondag 16 juni 2024 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nope. Duitsland was een stuk overtuigender.
Poulefases dienen ook met een korreltje zout te worden genomen, natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2024 10:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, Argentinië begon met een nederlaag op het WK
Schouten degelijk, Reijnders vond ik de beste man op het veld met Aké.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vond Schouten en Reinders prima spelen eerlijk gezegd. Veerman een stuk minder.
quote:Op zondag 16 juni 2024 20:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vond Schouten en Reinders prima spelen eerlijk gezegd. Veerman een stuk minder.
Vond Nederlands elftal goed spelen inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit was vele malen beter dan die wedstrijden op het WK in Qatar.
Groenland heet niet voor niets Groenland. Daar ligt het nu vol ijs, maar ooit moet dat groen geweest zijn.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ x ]
Deze (AD-)journalist kan ik wel waarderen
quote:Op maandag 17 juni 2024 15:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ x ]
Deze (AD-)journalist kan ik wel waarderen
Ik schakel speciaal in voor de meltdown van Karrel in de rust.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het idee dat Casteels geen Courtois is.
Tevens een gedurfde keuze om Arjan Swinkels op te stellen.
Ik kijk niet, dus wordt graag ingelicht wat hij zeiquote:Op maandag 17 juni 2024 18:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hard gelachen om Filip Joos in het begin.
Hij negeerde even een duw van een België-speler waarna een Slowaak hands maakte. Joos liep vervolgens 10 minuten boos te doen en riep: "BLIJKBAAR MAG JE DOKU MET HANDEN EN VOETEN AFSTOPPENquote:Op maandag 17 juni 2024 19:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik kijk niet, dus wordt graag ingelicht wat hij zei
Het is nog steeds genieten.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hard gelachen om Filip Joos in het begin.
Wout Faes kon er bij Excelsior al niets van.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie heel veel van die Belgen nooit spelen, maar ik heb echt ontzettend genoten van onder meer Zeno Debast, Wout Faes, Orel Mangala en Amadou Onana. Die kunnen er echt helemaal niets van. Vooral dat duo op het middenveld, bijna een misdaad tegen de menselijkheid.
Doku ook wel een lollige speler. Dribbel, dribbel, dribbel, bal kwijt.
3 finales in de laatste 4 toernooienquote:Op maandag 17 juni 2024 20:12 schreef Slobeend het volgende:
Ondertussen is Dechamps de grootste fraud van allemaal.
Vanwege de opstelling?quote:Op maandag 17 juni 2024 20:12 schreef Slobeend het volgende:
Ondertussen is Dechamps de grootste fraud van allemaal.
Hij is heel goed zonder bal. Dan is het wel handig als er iemand naast hem goed is met de bal.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens ook goed om te zien dat Bozenik nog steeds heel erg z'n best doet, zonder een knikker te raken.
Er is al 10 jaar geen grote rel rondom het Franse team geweest, dat is een prestatie op zich. En dan ook nog vrij constant goede prestaties.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat jij hem ging verdedigen. Ondanks Deschamps ja, ondanks.
De spits die hem verving was ook werelds. Zijn eerste drie balcontanten waren meteen allemaal balletjes achter het standbeen en met de hak.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij is heel goed zonder bal. Dan is het wel handig als er iemand naast hem goed is met de bal.
Juist deze spelers lieten ze de hele tijd de lange bal spelen en de openingen achter de linies zoeken. Alsof je Weghorst de acties op de flanken laat maken.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie heel veel van die Belgen nooit spelen, maar ik heb echt ontzettend genoten van onder meer Zeno Debast, Wout Faes, Orel Mangala en Amadou Onana. Die kunnen er echt helemaal niets van. Vooral dat duo op het middenveld, bijna een misdaad tegen de menselijkheid.
Gelukkig komt alles goed met Jantje Vertonghen erbij straks!quote:Op maandag 17 juni 2024 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Doku ook wel een lollige speler. Dribbel, dribbel, dribbel, bal kwijt.
Ze hebben ook geen alternatieven verderquote:Op maandag 17 juni 2024 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is het jaar 2166. Rabiot en Kante bevolken nog steeds het Franse middenveld.
Eigenlijk wel, schoolvoorbeeld van chauvinisme.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:04 schreef Szura het volgende:
Ik begrijp dat ik de Belgjes integraal moet terugkijken op Sporza?
Vrijdag krijgen we met 4-0 op de klotenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik walg echt van het voetballand Frankrijk.
Behalve Giroudquote:Op maandag 17 juni 2024 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oostenrijk is ook beter dan ONS. Groot probleem.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Vrijdag krijgen we met 4-0 op de kloten
Als ze zo doorgaan is het halve elftal geschorstquote:Op maandag 17 juni 2024 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oostenrijk is ook beter dan ONS. Groot probleem.
Gil Manzano fluit gelukkig niet iedere wedstrijd.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaan is het halve elftal geschorst
Anti-voetbal.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deschamps haat voetbal.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar heb ik me ook de hele wedstrijd over lopen te verbazen. En verbazingwekkend dat die Kante nog steeds de marathon loopt, zo kan het dus ook Gini.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was een van de ergste wedstrijden. Die Thuram heeft ook echt geen bal goed geraakt
Wat een achterlijke gek is dat. En dat is dan beste uit Spanje.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gil Manzano fluit gelukkig niet iedere wedstrijd.
Circus Lahozquote:Op maandag 17 juni 2024 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een achterlijke gek is dat. En dat is dan beste uit Spanje.
Dan verlang ik bijna weer naar Mateu Lahoz
Ik zit er niet op te wachten en dring er ook niet op aan.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar de kolommetjes van Johan in de T?
Rijden we dan in de buurt van Jeroen?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rellende_Rotscholier in TDF / [Feedback] Rijd hier de mods naar huis #2
Dit lijkt me echt zo'n topic dat door niemand gelezen wordt, dus maar even hier onder de aandacht brengen. Is er bijvoorbeeld iemand die zin heeft om zich over rit 13 en 14 te ontfermen? Ik zeg niet waarom.
In een krant waar Wierd 'wat is er vreemd aan de term omvolking' Duk volop mag baggeren, ben ik over niets verbaasd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar de kolommetjes van Johan in de T?
Ik kan dit keer helaas niet, te druk met eindejaarsdrukte op werk (scripties nakijken etc) en met het organiseren van de eigen Tourpool. Met de Vuelta zou ik wel weer kunnen, verwacht ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rellende_Rotscholier in TDF / [Feedback] Rijd hier de mods naar huis #2
Dit lijkt me echt zo'n topic dat door niemand gelezen wordt, dus maar even hier onder de aandacht brengen. Is er bijvoorbeeld iemand die zin heeft om zich over rit 13 en 14 te ontfermen? Ik zeg niet waarom.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rijden we dan in de buurt van Jeroen?
quote:Rutte wil na premierschap het onderwijs in: 'Dat vind ik superleuk'
Als premier Rutte stopt als minister-president, wil hij fulltime gaan lesgeven. Dat zei hij vandaag tegen Den Haag FM. Hoewel hij nog niet denkt aan stoppen, ziet hij zichzelf wel fulltime voor de klas staan.
Sinds Rutte in 2010 minister-president werd, geeft hij wekelijks als gastdocent les op een middelbare school in Den Haag. Hij had daarvoor al enkele jaren ervaring als leraar. "Ik geef nu een paar uurtjes les op de Johan de Witt Scholengroep. Dat vind ik superleuk."
Hij legt ook uit waarom: "In het leven moet je dingen doen waar je 's avonds niet van denkt: was het nuttig? In de politiek is er nog wel eens een dag dat je 's avonds denkt: was dit nou allemaal nuttig? Maar een leraar hoeft zich die vraag nooit te stellen."
quote:Een vervolgstap naar Brussel ambieert hij niet, met name omdat hij dan Den Haag moet missen. "Ik heb er nog over nagedacht dat je er dan maandagochtend naartoe gaat en vrijdagavond weer terug", zegt Rutte. "Maar dat gaat natuurlijk niet werken want dan zijn er in het weekend ook nog allemaal dingen met de NAVO of de Europese Commissie."
Daarbij vindt hij het fijn dat hij zich als premier naar eigen zeggen "overal tegenaan mag bemoeien". "Als je daar dan zit, versmalt je baan. En je zit in Brussel. Prachtige stad, maar geen Den Haag."
Wierd Duk is nu nog meer onomwonden zijn racisme aan het rondspuien.quote:Op woensdag 19 juni 2024 08:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gelukkig is onze Wierd nog stukje meer ach.
Maar wat nou als je in doping gelooftquote:Op woensdag 19 juni 2024 13:12 schreef OProg het volgende:
https://nos.nl/video/2525(...)ligieus-hoe-komt-dat
Hier een stukje over topsport en geloof, in dit geval in de context van sport.
Op het einde legt een theoloog uit dat geloof ik topsport kan helpen, bijvoorbeeld 'doordat je minder snel aan de doping gaat'.
Gelachen.
Tijd om met de vuist op tafel te slaan in Brussel.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:34 schreef hhh38 het volgende:
Biologische landbouw groeit in Europa, maar Nederland blijft achter
Ach, landbouw
Je bent wel gek (of arm (of fan van Parkinson)) als je niet-biologische groente eet in Nederland.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:34 schreef hhh38 het volgende:
Ach, landbouw
Big Agro godenquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:34 schreef hhh38 het volgende:
Ach, landbouw
quote:
quote:Wat blijkt: Donovan onderging een haartransplantatie.
De ex-speler van onder meer Bayern München en Everton leek zich van geen kwaad bewust, maar zijn opvallende kapsel was op X het mikpunt van spot. Ook Mike Magee, die bij LA Galaxy samen heeft gevoetbald met Donovan, had de opvallende haartooi gespot en stuurde ook een bericht naar de Amerikaanse topschutter.
De conversatie die volgde, is door Magee, met toestemming van Donovan, op X gezet en geeft wel wat duidelijkheid. Mike Magee roept de Amerikaan op om X te checken en ook om zijn kapper te ontslaan. Ondertussen had Donovan duidelijk door dat er iets gaande was en vroeg dan ook aan zijn vroegere ploeggenoot waar die de afgelopen zeven uur had gezeten. Hij legde uit hoe het kwam dat zijn haar er zo uitzag. Donovan onderging iets meer dan twee weken geleden een haartransplantatie en toen werd hem verzekerd dat die ingreep niet zichtbaar zou zijn op beeld.
Iemand uit mijn voetbalteam was een keer een paar weken afwezig vanwege een haartransplantatie. Had Landon ook kunnen overwegen.quote:
Dat met die doping ben ik ook niet zo zeker van, maar op zich vind ik het wel mooi dat het voetbalelftal van zo'n cynisch, nihilistisch volk als het Nederlandse nog iets gelovigs in zich heeft.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:12 schreef OProg het volgende:
https://nos.nl/video/2525(...)ligieus-hoe-komt-dat
Hier een stukje over topsport en geloof, in dit geval in de context van sport.
Op het einde legt een theoloog uit dat geloof in topsport kan helpen, bijvoorbeeld 'doordat je minder snel aan de doping gaat'.
Gelachen.
Ook de koning van de Braziliaanse namen uiteraardquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan Roelfs is tegenwoordig een expert in het uitspreken van Hongaarse namen.
Goede keeper, Kalasci.
Fredsjquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook de koning van de Braziliaanse namen uiteraard
Oh. Dat vind ik allemaal prima hoor dat ze er druk mee zijn. Maar die link met doping is echt geleuter.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat met die doping ben ik ook niet zo zeker van, maar op zich vind ik het wel mooi dat het voetbalelftal van zo'n cynisch, nihilistisch volk als het Nederlandse nog iets gelovigs in zich heeft.
Joos zaagde Danny Desmond bijna 90 minuten lang af.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:41 schreef Remco het volgende:
Hij vind het ook vrij spannend dat Makkelie fluit heb ik zo het idee.
Jij kijkt naar de Belg terwijl er ieder moment 'En de goal!' geroepen kan worden door Jan Roelfs? Middelmaat.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joos zaagde Danny Desmond bijna 90 minuten lang af.
En het drie keer per dag schakelen naar de Schoolkrantjournalist wil je ook niet missen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij kijkt naar de Belg terwijl er ieder moment 'En de goal!' geroepen kan worden door Jan Roelfs? Middelmaat.
Voorbeschouwen op de wedstrijd van vanavond is maar een hinderlijke onderbreking van de topreportages van de schoolkrantquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En het drie keer per dag schakelen naar de Schoolkrantjournalist wil je ook niet missen.
Ik sla het gedeelte voor en na de wedstrijd over. Sterker nog, ik doe in de rust ook gewoon wat anders.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En het drie keer per dag schakelen naar de Schoolkrantjournalist wil je ook niet missen.
Toch even vluchtig de literatuur ingedoken:quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Oh. Dat vind ik allemaal prima hoor dat ze er druk mee zijn. Maar die link met doping is echt geleuter.
Het doet me denken aan The Godfather. Druk met een doop en alle rituelen in de katholieke kerk terwijl tegelijk allemaal tegenstanders afgemaakt worden.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)elegde-norm-a4857030quote:Vergoeding Karskens en Klever (Ongehoord Nederland) ruim boven zelfopgelegde norm
Ongehoord Nederland beloofde de salarissen van bestuurders te beperken. Toen er tegenslag kwam, werd de beloning van onder anderen beoogd minister Klever verhoogd.
Ik weet niet eens waar die gast überhaupt nu voetbaltquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Shaqiri komt om de twee jaar opdraven om ons te betoveren om daarna weer twee jaar in de anonimiteit te verdwijnen.
Tsja, die Rooms-Katholieken die moeten biechten bij de lokale pastoor. Ik zou het er ook niet op wagen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Toch even vluchtig de literatuur ingedoken:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/27167741/
Er zijn wel wat aanwijzingen dat een sterkere mate van religieus geloof samenhangt met minder dopinggebruik, maar het is echt randje significant en de effectgrootte is volgens mij ook niet enorm. Bovendien lijkt het vooral bij vrouwen te gelden en niet of nauwelijks bij mannen.
Moet zeggen dat ik alleen even de abstract gelezen heb dus hoe solide de methodologie is weet ik niet. Ben nu niet aan het werk enzo.
Zouden er artikelen bestaan over de samenhang tussen de mate van religieus geloof van de onderzoeker en de neiging om data te fingeren?quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:48 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Tsja, die Rooms-Katholieken die moeten biechten bij de lokale pastoor. Ik zou het er ook niet op wagen.
Hier wentelen we ons elke zondag in de erfzonde. Als echte calvinist ben je per definitie zondig, dus kan een spuitje meer of minder toch niet zoveel kwaad....
Nu nog even schuiven met wat getallen a la Stapel om dit te bevestigen en dan is de h-index ook weer wat opgekrikt.
Ik heb het over diegenen die al hun zondes meermaals op een zondag voorgeschoteld krijgen. Dan is de stap van een snuifje coke naar wat cortisonen best snel gemaakt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 00:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zouden er artikelen bestaan over de samenhang tussen de mate van religieus geloof van de onderzoeker en de neiging om data te fingeren?
Theologisch gezien snijdt je opmerking dat zondigen niet erg zou zijn geen hout trouwens, elke denominatie erkent Romeinen hoofdstuk 6 als canoniek
Weet je wie er ook wel eens dreigde met een totale oorlog?quote:Israël dreigt met ‘totale oorlog’ Hezbollah uit te gaan roeien: grotere aanval ‘noodzakelijk’
Deutschland Start-Up Nation?quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je wie er ook wel eens dreigde met een totale oorlog?
quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees op X dat Wappie Mona er niks van kan tijdens de hoorzitting? Verrassend.
Dit komende kabinet wordt echt geniet0n.
Met Trent Alexander-Arnold op het middenveld valt dat niet uit te sluiten.quote:
Van Groot-Brittannië?quote:
Wierd Duk kwam met Aké als middenvelder.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met Trent Alexander-Arnold op het middenveld valt dat niet uit te sluiten.
Leuk idee voor Koeman: Dumfries als middenvelder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wierd Duk kwam met Aké als middenvelder.Natuurlijk werkt dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:02 schreef VoMy het volgende:
Kan iemand (@:wimderon ofzo) een gifje maken van die vrije trap in de 87e minuut rond de middellijn waarin Pickford de bal op Walker (?) speelt die hem in een keer over de achterlijn trapt? Ik wil dat moment op repeat kunnen herbeleven.
Frans gaat eindelijk wat aan zijn buik doen?quote:Beloftewielrenner Seppe Croon (20) van Van Gorp projects cycling team is zwaar ontriefd. Omdat zijn wedstrijdfiets een maatje te groot was, zette hij die online te koop. Een geïnteresseerde diende zich woensdag aan en reed er na een ‘testritje’ in de Spoorwegstraat in Heist-op-den-Berg gewoon mee vandoor.
Belofterenner Seppe kocht zijn turquoise Canyon aan het begin van het wielerseizoen zelf aan voor zo’n 6.500 euro. Omdat de fiets een maatje te groot bleek, zette hij die te koop op tweedehands.be voor 5.000 euro. Dat bedrag wilde hij investeren in een fiets op zijn maat.
“Enkele dagen geleden kreeg ik een bericht van een geïnteresseerde die de fiets wilde komen bekijken”, vertelt hij. “Hij kwam hier woensdagavond te voet aan. Na een babbeltje van 20 minuten ging hij akkoord met de aankoop. Hij vroeg wel of hij in de straat nog een proefritje mocht maken om na te gaan of alles in orde was. Dat vond ik oké. Ik zou dat zelf ook wel willen voor zo’n bedrag. Na een paar minuten heen en weer te draaien, reed hij de Spoorwegstraat uit richting Heist-centrum. Iemand die op het terras zat aan cultuurcentrum Zwaneberg heeft de dief nog gezien. Nadien was de man spoorloos verdwenen.”
Witte baard, rode helm
Volgens Seppe is de dader een ietwat gezette man met witte baard en een rode fietshelm. De renner mobiliseerde zijn vader, moeder, tante en broer, die elk met een auto op zoek gingen naar de dader. Zelf fietste hij er met zijn mountainbike achteraan, maar tevergeefs. “De man zei dat hij in de buurt woont, maar ik weet niet exact waar”, zegt Seppe. “De diefstal is intussen gemeld bij de politie. Morgen (vrijdag, red.) ga ik langs om een klacht in te dienen.”
Bij Seppe en zijn omgeving is het ongeloof groot. “Ik ben verslagen en teleurgesteld. Ik had nooit gedacht dat iemand zoiets zou durven”, zegt hij. “Voor mij is dit een ramp. Ik sta nu serieus in het rood en heb alleen nog maar een mindere fiets om mee te trainen. Enkele collega-wielrenners houden intussen een oogje mee in het zeil.”
Mist wat scorend vermogen wel.quote:
De zeer sympathieke (en goede) familie Williams. Volgend seizoen even de Europa League winnen in eigen huis.quote:
In 2010 scoorden ze ook niet veel!quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Mist wat scorend vermogen wel.
Verder; ja jammer
Ze missen een type Raúl.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Mist wat scorend vermogen wel.
Verder; ja jammer
Dit zegt het AD, die hebben nooit gelijkquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oranje start mogelijk met Wijnaldum en Frimpong tegen Frankrijk
Oei.
VI zegt het ook. @Slobeend heeft een GROOT probleem.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zegt het AD, die hebben nooit gelijk
Daar zet Maarten Twijffels altijd gewoon neer wat hij zelf wil dat het wordt, in de podcast opteerde hij inderdaad voor Gini. Maar VI is vaak wel redelijk betrouwbaar.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zegt het AD, die hebben nooit gelijk
Applausje voor mezelf.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die invalbeurt van Wijnaldum.
Tegen Frankrijk in de basis, me dunkt.
Boeiender dan de zoveelste open deur van Thomas Hogeling.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vermoedelijke opstellingen, mateloos oninteressant. Je vermoedelijkt er maar op los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |