abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juni 2024 @ 13:40:09 #33
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213917422
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:37 schreef Ama het volgende:

[..]
Dat ligt denk ik net wat anders. Ik kan het niet uitleggen zonder dat het misschien verkeerd overkomt. :')
Fysieke mishandeling van een vrouw is ook niet niks.
pi_213917426
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Na dit gebeuren kan hij idd wel vergeten dat er nog dames voor hem vallen.
Sommige meiden vallen juist op bad boys.
Hoeveel huwelijksaanzoeken bijvoorbeeld Joran van der Sloot in zijn gevangenis gekregen heeft.....
pi_213917429
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:39 schreef Ama het volgende:
Sowieso is Ali B zelf toch al wel al een tijdje klaar? Net als Marco Borsato. Hoor en lees je ook niks meer van verder behalve dat die dik is geworden schijnbaar. Bij Lil Kleine had ik dat gevoel toch wel minder na een paar maanden.
Nederlandse omroepen en de gemiddelde Nederlander willen niks meer met hem te maken hebben. Waarschijnlijk word hij in Marokko nog wel met open armen ontvangen.

Maar goed, eerst maar eens een aantal jaren de bak in.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  roze zaterdag 15 juni 2024 @ 13:41:22 #36
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213917431
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:40 schreef Momo het volgende:

[..]
Fysieke mishandeling van een vrouw is ook niet niks.
Daarom zeg ik ook dat ik het niet goed kan uitleggen want ik keur wat hij heeft gedaan ook absoluut niet goed. Ging meer over waarom hij niet gecanceld is en Ali B waarschijnlijk wel (straks).
Your beauty never ever scared me.
pi_213917434
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:39 schreef Ama het volgende:
Sowieso is Ali B zelf toch al wel al een tijdje klaar? Net als Marco Borsato. Hoor en lees je ook niks meer van verder behalve dat die dik is geworden schijnbaar. Bij Lil Kleine had ik dat gevoel toch wel minder na een paar maanden.
Marco en Ali rommelen met anderen. Jorrik alleen met z’n snuivende ex.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 13:42:15 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213917436
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat hele te ver gaan weet je in veel gevallen pas als het kwaad al geschiedt is. M.a.w.: hoe groot maakt ze er een probleem van.

:{²
Bullshit, je kunt prima de grenzen aftasten zonder fysiek contact.
Eerst uitvogelen of fysiek contact wenselijk is voor je het probeert, dan weet je het ook niet pas achteraf.

En nee, het feit dat iemand schaars gekleed of zelfs ongekleed is betekent niet dat die persoon het wel prima vindt dat hij/zij aangeraakt wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 15 juni 2024 @ 13:42:16 #39
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213917437
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Gewoon niet gelijk je tong tegen d'r huig rammen en dat soort dingen.
Zou ik niet doen nee. Maar weet jij veel wat "normaal" is in dat wereldje? Overigens kan ze van een simpele kus ook een probleem maken.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213917444
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 10:32 schreef -Spring het volgende:
@:Claudia_x, ik ben erg benieuwd naar je samenvatting van Renze, maar ik zie 'm niet terug via de link die je post. Zou je 'm hier nog een keer willen plaatsen?
Sorry, ik linkte naar dit topic. 8)7 Ik zat mobiel en het ging allemaal niet zo handig. Deze link dus: TV / [RTL4] Renze #2 Dit ipv Op1. Dank @maily .
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 13:43:12 #41
13462 BansheeBoy
pi_213917446
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bullshit, je kunt prima de grenzen aftasten zonder fysiek contact.
Zeker! Helemaal mee eens. Maar het is niet waterdicht. En je hebt maar 1 persoon nodig om strafrechtelijk vervolgd te worden.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 13:44:11 #42
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_213917452
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat hele "een blauwtje lopen" is natuurlijk wel een omfloerste manier om te zeggen dat hij zich regelmatig (dagelijks) bezighoudt met ongewenste intimiteiten.

Als je "een blauwtje loopt" terwijl er al fysiek contact is geweest ben je gewoon te ver gegaan.
Dat ging dus niet om Ali, maar om "iedereen" die weleens een situatie verkeerd inschatte. En ook meer om bv Birgit Schuurmans situatie die opeens een tong binnen kreeg, dan om Ellen ten Damme, die twee keer een stukje penis binnen kreeg.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_213917454
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zou ik niet doen nee. Maar weet jij veel wat "normaal" is in dat wereldje? Overigens kan ze van een simpele kus ook een probleem maken.

Klopt, in dat wereldje ligt het blijkbaar wel wat anders, maar dan nog moet je er niet zomaar van uit gaan dat iedereen zomaar alles met je wil en dan je zin door gaan drukken.
Dat verhaal van die dame die hem "hoofd moest geven" bijvoorbeeld.
Ja ze zou het uiteindelijk maar gedaan hebben om van zijn gezeur af te komen, maar dat was wel duidelijk grensoverschrijdend.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 13:47:40 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213917465
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou, "in dat wereldje" vinden de meesten het dus ook niet zo normaal, maar kwamen de overtreders er gewoon heel lang mee weg.
Door hun macht, door het feit dat slachtoffers sowieso vaak niet geloofd worden, en ze verteld wordt dat ze zich niet zo moeten aanstellen, ze het er zelf wel naar gemaakt zullen hebben, enz.

Alles om de grote artiest maar vrij te pleiten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 15 juni 2024 @ 13:51:19 #45
13462 BansheeBoy
pi_213917484
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou, "in dat wereldje" vinden de meesten het dus ook niet zo normaal, maar kwamen de overtreders er gewoon heel lang mee weg.
Er heerst een extreem vrije seksuele moraal in dat soort wereldjes. Om het in perspectief te plaatsen. Als je in een klooster alleen al knipoogt naar een non heb je een aangifte aan je broek.

In de muziek scene profileren veel dames zich zelf als vrij toegankelijke b*tches. Een liefhebber stapt dan gewoon over een mijnenveld.

pi_213917498
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Er heerst een extreem vrije seksuele moraal in dat soort wereldjes. Om het in perspectief te plaatsen. Als je in een klooster alleen al knipoogt naar een non heb je een aangifte aan je broek.

In de muziek scene profileren veel dames zich zelf al vrij toegankelijke b*tches.

:[²
Is ook zo, maar dat houdt niet automatisch in dat je je lala in elk sma'tje kunt roeren en maar moet geloven dat ze het prima vindt.
pi_213917519
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat hele "een blauwtje lopen" is natuurlijk wel een omfloerste manier om te zeggen dat hij zich regelmatig (dagelijks) bezighoudt met ongewenste intimiteiten.

Als je "een blauwtje loopt" terwijl er al fysiek contact is geweest ben je gewoon te ver gegaan.
Belleman gaf dan ook tegengas in de uitzending:

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 23:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ter aanvulling, dat ging over dit bericht:

[ x ]

De reactie van Swier vind ik toch niet sterk. Swier zegt inderdaad dat het niet direct seksueel grensoverschrijdend gedrag is als je een blauwtje loopt, in z'n algemeenheid. Belleman zegt: ik kan me hier iets bij voorstellen als je een spel van verleiding hebt, maar het verhaal van deze vrouwen is nu juist dat hij er meteen bovenop sprong. Swier: dat is zeker een grens verder, maar ik had het hierover in z'n algemeenheid. Hij hapert tijdens z'n verhaal.
pi_213917576
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:53 schreef ToT het volgende:

[..]
Is ook zo, maar dat houdt niet automatisch in dat je je lala in elk sma'tje kunt roeren en maar moet geloven dat ze het prima vindt.
Er is een groot verschil tussen zo'n rappers feestje aan de ene kant en een prive ontmoeting met een TVOH kandidate die je begeleid in je auto. En ook bij de tv opnames voor dat NPO programma in Marokko zal er niet zo'n losbandige sfeer zijn geweest.

Voor Ali maakte dat allemaal geen verschil. Die sprong er gewoon altijd gelijk op als hij daar behoefte aan had.
pi_213917596
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Er is een groot verschil tussen zo'n rappers feestje aan de ene kant en een prive ontmoeting met een TVOH kandidate die je begeleid in je auto. En ook bij de tv opnames voor dat NPO programma in Marokko zal er niet zo'n losbandige sfeer zijn geweest.

Voor Ali maakte dat allemaal geen verschil. Die sprong er gewoon altijd gelijk op als hij daar behoefte aan had.
Ook absoluut waar; bij TVOH had hij een enorme machtspositie.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 14:02:27 #50
13462 BansheeBoy
pi_213917612
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Dat is wat de dames zeggen. Als je het zo stellig brengt kan het niet anders of je was er bij. Anders snap ik die stelligheid niet.

pi_213917636
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat is wat de dames zeggen. Als je het zo stellig brengt kan het niet anders of je was er bij. Anders snap ik die stelligheid niet.

Nee, dat is wat er in de aangiftes is opgenomen. Dus niet zozeer zeggen, maar vastgelegd en door een team zedendelicten onderzocht.

En er waren niet 3 slachtoffers maar meer. Het mocht niet eens benoemd worden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_213917646
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 14:00 schreef ToT het volgende:

[..]
Ook absoluut waar; bij TVOH had hij een enorme machtspositie.
Zijn argument is: als je naar zo'n feestje komt om het gezellig te maken, dan weet je dat er geneukt gaat worden. Naomi beweert dat ze zich daar niet van bewust was, en al helemaal niet dat ze onder druk gezet zou worden om met meerdere mannen seks te hebben.

Ik ben het niet met @voetbalmanager2 eens dat het verschil in context relevant is. Ik vind het plausibel dat Naomi niet wist wat voor soort feestje het zou worden. En zelfs als ze dat wel wist, had ze op elk moment het recht om 'nee' te zeggen en om met rust gelaten te worden.
pi_213917659
quote:

[..]

Klopt. Dat zeggen Ellen, Naomi, Jill en ook Iris, Birgit en drie andere dames die zijn gehoord.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 15 juni 2024 @ 14:09:29 #54
485843 crew  Jippie
pi_213917671
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Sorry, ik linkte naar dit topic. 8)7 Ik zat mobiel en het ging allemaal niet zo handig. Deze link dus: TV / [RTL4] Renze #2 Dit ipv Op1. Dank @:maily .
Zal ik je posts daar (verslag uitzending Renze) naar hier toe quoten ? Dan staat alles op een plek.
  Spellchecker zaterdag 15 juni 2024 @ 14:10:11 #55
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213917676
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Sorry, ik linkte naar dit topic. 8)7 Ik zat mobiel en het ging allemaal niet zo handig. Deze link dus: TV / [RTL4] Renze #2 Dit ipv Op1. Dank @:maily .
Graag gedaan. ^O^
pi_213917683
quote:

[..]

Voorbeeld: Jill had met Ali afgesproken dat hij naar haar muziek zou luisteren. Daarom ging ze bij hem in de auto zitten. Ali reed vervolgens weg met een smoes, waarop Jill aangaf dat ze dat niet wilde. Tijdens de rit werd Ali al handtastelijk en Jill gaf aan dat niet te willen. Ali reed tenslotte naar een afgelegen bospad waar de aanranding begon.

Hoe wil je zoiets dan anders interpreteren, Banshee? Hoe kan je nu beweren dat hier een losbandige sfeer was?
We hebben het over een net 20 jarige kandidaat van een spelshow die met leugens en manipulatie naar een afgelegen bospad werd gereden door het veel oudere jurylid van die spelshow terwijl Jill de hele tijd aangaf hier niet van gediend te zijn en zelf nooit losbandig was of signalen afgaf dat ze wel van zijn gedrag gediend was.

Ik weet niet waarom jij Ali wel blijft verdedigen anders dan dat hij hetzelfde geloof en/of Marokkaanse achtergrond heeft als jezelf, want je bent echt blind voor de meest duidelijke signalen dat het foute boel is met hem.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 15 juni 2024 @ 14:13:19 #57
485843 crew  Jippie
pi_213917702
quote:

[..]

Doe jij niet hetzelfde door te beweren dat het 'nou eenmaal zo aan toegaat in dat wereldje', we doen hier allemaal aannames. Zelfs als de rechter uitspraak heeft gedaan zullen we ook geen 100% zekerheid hebben over wat er 'daadwerkelijk heeft plaatsgevonden tussen Ali en diverse dames.
pi_213917723
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 14:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben het niet met @voetbalmanager2 eens dat het verschil in context relevant is.
Dat beweer ik nergens.

Banshee beweert dat dat verschil er is en dat die slachtoffers gedeeltelijk of geheel schuld hebben omdat ze zich in kringen bevinden waar het normaal is dat men zich losbandig gedragen.
Ik vind dat je je ten alle tijden niet zo mag gedragen als Ali, maar ik geef verder aan dat die bewering ook feitelijk onjuist is. De meeste misdrijven van Ali vonden helemaal niet plaats in losbandige omgeving.
pi_213917729
Apart dat er hier een user het idee heeft dat er zoveel valse aangiftes en valse verklaringen zijn afgegeven. Alsof je zomaar een aangifte doet. Een valse aangifte is strafbaar en dat krijgen ze als eerste te horen.
Er is 10 maanden onderzoek aan vooraf gegaan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_213917730
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 14:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Zijn argument is: als je naar zo'n feestje komt om het gezellig te maken, dan weet je dat er geneukt gaat worden. Naomi beweert dat ze zich daar niet van bewust was, en al helemaal niet dat ze onder druk gezet zou worden om met meerdere mannen seks te hebben.

Ik ben het niet met @:voetbalmanager2 eens dat het verschil in context relevant is. Ik vind het plausibel dat Naomi niet wist wat voor soort feestje het zou worden. En zelfs als ze dat wel wist, had ze op elk moment het recht om 'nee' te zeggen en om met rust gelaten te worden.
Naomi is die dame van dat "hoofd geven" verhaal?
Of is dat weer een andere?
pi_213917750
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 14:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Apart dat er hier een user het idee heeft dat er zoveel valse aangiftes en valse verklaringen zijn afgegeven. Alsof je zomaar een aangifte doet. Een valse aangifte is strafbaar en dat krijgen ze als eerste te horen.
Er is 10 maanden onderzoek aan vooraf gegaan.
Ja ach, bekend verhaal met die user in dit soort topics. :)
  zaterdag 15 juni 2024 @ 14:19:07 #62
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213917756
quote:

[..]

Doe normaal man :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213917769
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 14:16 schreef ToT het volgende:

[..]
Naomi is die dame van dat "hoofd geven" verhaal?
Of is dat weer een andere?
Ja, Naomi is van dat rappersfeestje met Ali, Ronnie en die andere rapper, Jill de kandidate van TVOH die naar het afgelegen bospad werd gereden door Ali en Ellen ten Damme van het NPO programma in Marokko.
En dat was pas een deel van de beschuldigingen aan hem.
pi_213917770
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 14:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat beweer ik nergens.

Banshee beweert dat dat verschil er is en dat die slachtoffers gedeeltelijk of geheel schuld hebben omdat ze zich in kringen bevinden waar het normaal is dat men zich losbandig gedragen.
Ik vind dat je je ten alle tijden niet zo mag gedragen als Ali, maar ik geef verder aan dat die bewering ook feitelijk onjuist is. De meeste misdrijven van Ali vonden helemaal niet plaats in losbandige omgeving.
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')