Op FOK!quote:
mooie stad wel. En alle juffies lopen erbij alsof ze op een festival zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Italië en Albanië allebei erg sympathiek.
Tiranagenot. Ik ga deze zomer weer @:caland
Maar de wedstrijd is zo in Dortmund.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We schakelen voor de tienduizendste keer naar Hamburg.
Leg dat de NOS uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar de wedstrijd is zo in Dortmund.
Heb sowieso een zwak voor de stad. Maar nu wil ik ook de rest van Albanië zien. Mijn vriendin moet doordeweeks wel (remote) werken dus we gaan op een wat langzamer tempo het land door. Ben reuze benieuwd. Tirana twee jaar terug was een mooi voorproefje, wat een lieve mensen en die combinatie van oprecht mooie gebouwen en troosteloze Balkanmeuk waar ik dol op ben.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mooie stad wel. En alle juffies lopen erbij alsof ze op een festival zijn
Marco dacht natuurlijk dat het alleen over Italië-Albanië zou gaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom the fuck zit je daar Marco als je je niet hebt voorbereidt?
Lekker schnabbelen en je mening verkondigen waar niemand op wachtquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:36 schreef Jor_Dii het volgende:
om wat snelle knaken te verdienenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Is iedere keer. Echt absurd.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Die analyses en zeker die op de NOS sla ik echt standaard over.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik houd een oogje in het zeil.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fijn verder zie ik nog niemand helaas
@onlogisch en ik worden zó moe van die vent.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Perez, Blindquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:43 schreef RipCity het volgende:
Het is nog grappiger dat die gewoon ook elke keer toegeeft dat die niks aan voorbereiding doert en niemand kent maar toch elke keer weer uitgenodigd wordt. Zijn er dan zo weinig mensen in Nederland die iets echt kunnen analyseren?
Granit Xhaka.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er beetje bekende voetballers bij Albanië?
En hiervan?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben niet wijzer geworden van de analyse van Donnie.
Hij zegt dingen die mensen willen horen. Kan je blonde Greet ook wel vragen.quote:
Tegenwoordig is alles wat boomers niet begrijpen woke. Zelfs een aparte smaak chipsquote:
Geilquote:
Wokels?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles wat boomers niet begrijpen woke. Zelfs een aparte smaak chips
Ik ben een 90s kidquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles wat boomers niet begrijpen woke. Zelfs een aparte smaak chips
Hij had die jongen zeker net een fijne verjaardag gewenstquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Vast een Albaniër. @:KingRoland
Voor nog meer leuke feitjes mag je @:Caland een DM sturen.
Stukje integratie.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Vast een Albaniër. @:KingRoland
Voor nog meer leuke feitjes mag je @:Caland een DM sturen.
Doen zij maar lekker, schiet ik een ticket inquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus caland, die IT belt als hij z'n muis moet inpluggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |