quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de Chef Voetbal hier een hand in kan hebben
Ik was al weggezapt kon het niet meer aanzien. Wat zei ie nu ?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marco manmanman
Nooit meer uitnodigen die vent
Of een paar FOK!ers.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon in de toekomt aan AI computer vragen om alles te analyseren
Die zit er morgen waarschijnlijkquote:
https://www.elfvoetbal.nl(...)ding-kunnen-genietenquote:"We hebben overwogen om naar Duitsland te gaan. In Wolfsburg, de stad waar het Nederlands elftal tijdens het EK verblijft, is niets te beleven. Er vinden geen EK-wedstrijden plaats en het centrum staat sowieso al niet bekend als bruisend. We hebben nagedacht over een speelstad van Oranje, net als De Avondetappe. Maar dat is een stuk onpraktischer en ook duurder, omdat gasten moeten overkomen. Ook op het gebied van beveiliging wordt het een stuk prijziger. Op dat vlak niet te vergelijken met De Avondetappe dat vanuit een rustig dorpje in de buurt van de finishplaats wordt opgenomen."
Wel het hele jaar dat schaatsen om niks.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.elfvoetbal.nl(...)ding-kunnen-genieten
Hef die hele NPO gewoon op met die snoepreisjes.
En Afellaij.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:15 schreef leolinedance het volgende:
Die Donny is ook een simpele he. Marco v B erbij en je hebt een echte flopshow
Donny is een lieve jongenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:15 schreef leolinedance het volgende:
Die Donny is ook een simpele he. Marco v B erbij en je hebt een echte flopshow
Raffie en Pierre kijken iig naar de wedstrijden. Tot merrege.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:24 schreef De_Kraam het volgende:
Announce frikandel Raf en klootzak Pierre. Viespeuk Tom Egbers erbij. Topshow.
Alleen jammer van de Zweedse damen die nu niet op de tribunes zitten.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:33 schreef hhh38 het volgende:
Zweden vermakelijk voetbal
Blij dat die voetbalterroristen er niet bij zijn
bijna 1 minuut sneller geloof ik.quote:Op zondag 16 juni 2024 00:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Met hoeveel seconden sneller dan de vorige?
Als San Marino het kan, dan kan dat.quote:Op zondag 16 juni 2024 00:45 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
bijna 1 minuut sneller geloof ik.
Ben benieuwd of dit record ooit nog verbroken gaat worden.
Dan moet er eigenlijk al vanaf de aftrap meteen gescoord worden
De San Marino Challenge in Football Managerquote:
Dat bleek wel ja. Hij zat er ook bij van, wat doe ik hier eigenlijk. Waarom die Donny erbij zat, is mij een volslagen raadsel. Die hele Fussball-show voegt totaal niets toe.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:24 schreef Kriegel het volgende:
Marco omdat ie ergens ooit een fuck om voetbal gaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |