Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:
nu mag kroatie `1 keer scoren van mij
liefst in de 2e helft
Ik weet niet wat er bij NOS aan de hand is maar ik zie echt 's werelds smalste doel.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat de BBC niet live is. NOS trek ik sowieso niet.
Je hebt wel de langste kant van de tv onder en boven en de korte kant links en rechts?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er bij NOS aan de hand is maar ik zie links echt 's werelds smalste doel.
Aan Nederland toen Duitsland binnenviel?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:35 schreef Xylos het volgende:
Deze lekke defensie doet me ergens aan denken
Koudquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Aan Nederland toen Duitsland binnenviel?
Ajax?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:35 schreef Xylos het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:35 schreef Xylos het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er bij NOS aan de hand is maar ik zie echt 's werelds smalste doel.
Ik geloof van welquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt wel de langste kant van de tv onder en boven en de korte kant links en rechts?
Een WAT?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het stadion van Berlijn is misschien de mooiste met een piste.
Maar stadions met een piste is wel irritant voor supporters
Blauw, rood of zwart?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo leuk is dat niet anders.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
Leuk feitje. 2-0 is mijn voorspelling voor deze wedstrijd en nu ook de stand!
leuk kunnen ze skiën in de rustquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat tegenwoordig dan weer helemaal niks met sintels te maken heeftquote:
Dat wens je je ergste vijand nog niet toe.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
@:ikgeefenkellikes moet eens in de altijd gezellige klb sc langskomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |