ik ook niet, google was mn vriendjequote:
een varende werkerquote:
ik zou hem de deur uit zettenquote:
dat dacht ik ook iddquote:
Want je neemt ook maar direct aan dat het zijn favoriete muziek is?quote:
ja nou euh sorryquote:
Wat is dat, TV kantine?quote:
een programma van rtl, carlo en irene... maar daar ging het niet om, het ging om de vele sorry van Eric van Tijnquote:
Ze klonk anders, maar ik had ook niets beters gehad dan Dua Lipa.quote:
Ja, inderdaad! Zonde dat die goede teams tegenwoordig na twee keer stoppen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:43 schreef usagi414 het volgende:
Het was een heel leuk en sterk team. Ik had ze graag in de derde ronde gezien.
Met dat onzinnig tijd vol lullen van Astrid is het ook risicovol als je maar 13 minuten hebt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze klonk anders, maar ik had ook niets beters gehad dan Dua Lipa.
[..]
Ja, inderdaad! Zonde dat die goede teams tegenwoordig na twee keer stoppen.
Ow, dacht dat ik dat ook hoorde qua beschrijvingquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is dat niet als je een gat in de keel maakt?
Ik twijfel, en zij opperde Rennes.quote:
Allebei niet dusquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik twijfel, en zij opperde Rennes.
Dat wist ik niet, en ik loop nog wel elke dag over de Jan Tooroplaanquote:
Ik heb 20 jaar in de Jan Tooropstraat gewoond.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, en ik loop nog wel elke dag over de Jan Tooroplaan
Hij hier links naast me op de bank.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je gaat ook dit seizoen als de brandweer met het woord
Jan Nagel had ook gekundquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:50 schreef Zorro het volgende:
"7 politieke partijen"
Ik dacht meteen "Eerdmans"
Ja maar dat dacht ik nietquote:
Ja okayquote:
Geen idee, ik lees graag boeken in de orginele taal.quote:
Zeker.quote:
Hij had toch ook een vislied?quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zeker.
Is naar de geheime zender luisteren toent ergens goed voor. Tevens bekend van Honktitonki pianisie, Uw laatste jas en Bulletje en bonenstaak
Vader Abraham zou het hiermee eens geweest zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Mooi dat de vragen weer wat niveau hebben.
Wist er niet zo veel eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Mooi dat de vragen weer wat niveau hebben.
Die eerste bedoelde ikquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Ze Me Missen…
En ook Is Je Moeder Niet Thuis…
Ze hebben voor het eerst in lange tijd weer eens een gebalanceerd 2voor12 in elkaar gesmurfd.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vader Abraham zou het hiermee eens geweest zijn.
Dat moet ook. Het verschil moet ook tussen goede kandidaten gemaakt worden door hoeveel ze moeten opzoeken. Ze hadden ze allemaal goed omdat beide teams goed waren.quote:
Ik dacht er zelf ook aan maar bedacht me toen dat de VN nog niet bestond en Unicef een VN organisatie is.quote:
Dat zei m’n man ook, maar hij wist het niet zeker.quote:
Vooral gezocht omdat ze het niet kon vinden op wiki, letterlijk 2 seconden stond in de eerste regel van het artikelquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zei m’n man ook, maar hij wist het niet zeker.
En dan een makkelijke vraag zoals Rhode Island niet opzoeken maar gewoon Main invullen. Echt heel matig allemaal.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vooral gezocht omdat ze het niet kon vinden op wiki, letterlijk 2 seconden stond in de eerste regel van het artikel
En ben je door?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:36 schreef Janneke141 het volgende:
Best geinig, zo'n selectiedagje.
Met of zonder Astridquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:36 schreef Janneke141 het volgende:
Best geinig, zo'n selectiedagje.
Metquote:
Voorlopig wel, maar het definitieve antwoord krijgen we binnenkort in de mail. Vandaag moesten we, onafhankelijk van elkaar, 100 vragen beantwoorden en als je er allebei voldoende goed had mocht je richting intakegesprek, maar ze gaan in de komende week nog kijken hoe complementair je bent als team. Nu maak ik me daar in ons geval niet echt zorgen over (mijn spelpartner en ik heb echt compleet andere kennisgebieden) maar in principe weten we het nog niet zeker.quote:
Krijg je ook een opzoek test?quote:Op zondag 15 september 2024 00:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met
[..]
Voorlopig wel, maar het definitieve antwoord krijgen we binnenkort in de mail. Vandaag moesten we, onafhankelijk van elkaar, 100 vragen beantwoorden en als je er allebei voldoende goed had mocht je richting intakegesprek, maar ze gaan in de komende week nog kijken hoe complementair je bent als team. Nu maak ik me daar in ons geval niet echt zorgen over (mijn spelpartner en ik heb echt compleet andere kennisgebieden) maar in principe weten we het nog niet zeker.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:36 schreef Zorro het volgende:
Ik schakel net in, maar zij zijn niet zo goed he?
Hij leest de encyclopedie gewoon van begin tot eind geloof ik.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij leest de encyclopedie gewoon van begin tot eind geloof ik.
De weg terug naar Almere, mag ik hopenquote:
Dat wil niemandquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:39 schreef schooierd het volgende:
De weg terug naar Almere, mag ik hopen
quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:40 schreef Szura het volgende:
Op deze manier gaat zelfs @:lienekien het woord niet raden
De hele encyclopedie was zwartgelakt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:44 schreef Szura het volgende:
Die vent heeft gewoon helemaal geen enkel antwoord gevonden
Geschreven door Dick Schoofquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De hele encyclopedie was zwartgelakt.
Als je al meer dan een minuut in een atlas aan het staren bent om Ameland te vinden is het ook niet zo gek dat ie de andere dingen ook niet kon vindenquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:44 schreef Szura het volgende:
Die vent heeft gewoon helemaal geen enkel antwoord gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |