En zijn gedrag is ook consequent, eerst doen en misschien komt er een nee ivp eerst vragen en dan doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is consequent. Weet je waar je dat vaak ziet? Bij mensen die de waarheid spreken.˛
Je bent zelf verantwoordelijk voor de publieke opinie tegen je eigen persoon.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:21 schreef Za het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover met hoeveel graagte mensen massaal iemand afslachten.
Of het nu Dotan is, Duncan Laurence, Marco Borsato, Ali B, ze moeten kapot.
----------
Johan Derksen kan een kaars in de vagina van een bewusteloze vrouw steken en haar zo achterlaten, Humberto Tan zou levenslang van de buis verdwijnen en bespuugd worden op straat.
Als je Moslim bent bega je zondes als je je vrouw en kinderen bedriegt he? Dat deed hij 20 jaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Schijnt dat Ali heeft gezegd te willen bidden voor de dames. Dit is een hele sterke zet. Daarmee erkent hij geen schuld en stapt hij desondanks over zijn ego door het beste voor ze te willen.
Sterk en vooral ook slim.˛
Nooit sorry zeggen in een rechtszaak.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:12 schreef Michellee het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar hij heeft nergens gezegd van, sorry ik dacht dat het wederzijds was?
Dotan, heb ik je lang niet over gehoord Zaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:21 schreef Za het volgende:
[..]
----------
Johan Derksen kan een kaars in de vagina van een bewusteloze vrouw steken en haar zo achterlaten, Humberto Tan zou levenslang van de buis verdwijnen en bespuugd worden op straat.
Hij was consequent met janken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En zijn gedrag is ook consequent, eerst doen en misschien komt er een nee ivp eerst vragen en dan doen.
Je kan Moslim zijn en zondaar tegelijk. Zo blijkt ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je Moslim bent bega je zondes als je je vrouw en kinderen bedriegt he? Dat deed hij 20 jaar.
...en nu het hem uitkomt gaat-ie bidden.
Ik ga bidden voor je. En voor je lotgenoten. Dat jullie liefde mogen ontvangen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:21 schreef Za het volgende:
[..]
----------
Je kan ook gewoon een hypocriete Moslim zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan Moslim zijn en zondaar tegelijk. Zo blijkt ook.˛
Komt straks in Shownieuwsquote:
Net een katholiek, aflaatje en door.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je Moslim bent bega je zondes als je je vrouw en kinderen bedriegt he? Dat deed hij 20 jaar.
...en nu het hem uitkomt gaat-ie bidden.
Gelukkig laat hij zich nu van zijn vroomste kant zien. Wat een kanjerquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan Moslim zijn en zondaar tegelijk. Zo blijkt ook.˛
Toch wel handigquote:
Het is een heilige. De man verdient excusesquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig laat hij zich nu van zijn vroomste kant zien. Wat een kanjer
Hoe laat?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt straks in Shownieuws
Dat moet wel echt een hele grote bom zijn na dat slotwoord van Ali B. hoor.quote:
Labiliteitsfactor is erg hoog bij ze. Maar dat hoeft niks te zeggen.quote:
Dat weet zij ook. Ik sluit ook niet uit dat ze een rekening te vereffenen heeft met hem. Maar ook dat is een aanname.quote:Ellen komt wel redelijk geloofwaardig over.
???quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:25 schreef Abrikozentaart het volgende:
Je bent zelf verantwoordelijk voor de publieke opinie tegen je eigen persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |