Het is geen meteoor. Het is een Nova. Ding blaast zichzelf op en je kunt het licht daarvan zien.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:27 schreef aloa het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die meteoor.
Mogelijk de grootste van deze eeuw.
Jep...quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is geen meteoor. Het is een Nova. Ding blaast zichzelf op en je kunt het licht daarvan zien.
Zoals poef?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is geen meteoor. Het is een Nova. Ding blaast zichzelf op en je kunt het licht daarvan zien.
😲quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:29 schreef aloa het volgende:
Komeet is het...
https://starwalk.space/nl/news/visible-comet-2024
Dan hebben we het over verschillende dingen. Ik heb het over de Nova in septemberquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:29 schreef aloa het volgende:
Komeet is het...
Deel 3 alweerquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou.. over blazen heb je gelijk
Ben al bij deel 3 ... en hij blaast letterlijk over het water.
Alleen opblazen is er niet bij![]()
[ afbeelding ]
Een Nova.. wha.. Ik ga niet voor minder als een:quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ja deze. Neowise kon je met blote oog zien, daar heb ik zelfs met m’n iPhone een foto van kunnen maken. Als deze nog beter te zien is dan zou dat geweldig zijn. Maar het is even afwachten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:29 schreef aloa het volgende:
Komeet is het...
Die verwachtte ik alquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een Nova.. wha.. Ik ga niet voor minder als een:
Supernova
Ja dat wel maar het stukje over kattenstaarten was effe van poef.quote:
Zit ook echt ff te kijken, geweldige clip! Destijds waren clips bijna hele filmsquote:
Ze hopen dat deze net zo goed zichtbaar als die van de jaren 90.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ja deze. Neowise kon je met blote oog zien, daar heb ik zelfs met m’n iPhone een foto van kunnen maken. Als deze nog beter te zien is dan zou dat geweldig zijn. Maar het is even afwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:25 schreef chufi het volgende:
Zo krijg je dus Fake NewsEeuh.. wat is er mis aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ook een saai kutnummerquote:
Ik vind het ook een beetje tegenvallenquote:
Frau Beckenbauer heeft idd wat verlorenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Die mevrouw kijkt alsof ze al verloren hebben
200.000 waren er toch in Munchenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heel Schotland daar zo te horen
Geen idee, maar als ik die beelden zo zie is dat wel een mega stadiumquote:
75.000 kunnen er inquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik die beelden zo zie is dat wel een mega stadium
quote:The Tartan Army are fans of the Scotland national football team. They have won awards from several organisations for their friendly behaviour and charitable work. They have also been criticised at times for aspects of their behaviour, however, such as indecent exhibitionism and jeering at "God Save the Queen". Wikipedia
Ik ben niet bang voor de honden, maar kom de man liever niet tegenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:12 schreef chufi het volgende:
@:Deisyy pas op voor de honden
https://www.nu.nl/buitenl(...)ander-te-vinden.html
Ja bekomen door de hitte mogelijk, net als die Engelse BBC manquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de honden, maar kom de man liever niet tegen
Nogal onherbergzaam gebied waar hij is gaan wandelen ook, misschien gevallen of gestruikeld.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bekomen door de hitte mogelijk, net als die Engelse BBC man
Struikelstenenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nogal onherbergzaam gebied waar hij is gaan wandelen ook, misschien gevallen of gestruikeld.
Dit zijn stenen waar je over kan struikelenquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit zijn stenen waar je over kan struikelen
Struikelstenen zijn door kunstenaars gemaakte stenen en worden als gedenkteken gebruikt.
Jullie zijn onwetend in dezequote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Onzin, struikelen kun je over elk steentje, van klein tot groot.
Maareh, je gaat toch wel ode brengen aan Hera?
Maar de Duitsers kunnen het beste blasen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Grieken hadden toch wel de beste godinnen
Bierflessenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar de Duitsers kunnen het beste blasen.
Het kwartje viel laat dit keer.quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Echt h, ik zeg laat ze maar terug zwemmen
Ben ik ook niet meer gewend de laatste twee jaar. Is een goed teken dat ik nu pas truste zeg. Biss morgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is je vergeven zo laat op de avond ...
Het viel me id al op dat je weer langer onder de Fokkers bent ... wel wat uitslapen nuquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik ook niet meer gewend de laatste twee jaar. Is een goed teken dat ik nu pas truste zeg. Biss morgen.
goed gedaan of valt het tegen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:14 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb zojuist Het Woord van vandaag gespeeld! Dit is mijn score:
Pogingen: 4/6
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟩🟩🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Er waren 3xE in het woord. Mazzel dat ik het vond.quote:
in de 2e pogingquote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Er waren 3xE in het woord. Mazzel dat ik het vond.
Ik doe meequote:
Wauw Tof @Prishaquote:
Jaaaa @Aiobhin van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:38 schreef Shii het volgende:
Nog even flink doorposten voor een felicitatietopic voor @:Aoibhin![]()
Gefeliciteerd @:aoibhin![]()
![]()
![]()
Puzzieeeeee baybeeeeeeequote:
Good luck Saarquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Om 13u00 vertrekt de G Koers.
Wish me luck.
Successss!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wish me luck.
Voorruit nog een keer Succes 🚴quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wish me luck.
vieze gore naaktslakkenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:30 schreef aloa het volgende:
Nu droog hier![]()
Door die regen ook niet normaal zoveel slakken
Dat deed ik een paar jaar terug maar ze zijn een force op zichquote:
De bron zoeken en die vernietigen...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat deed ik een paar jaar terug maar ze zijn een force op zich
hmmmmmquote:
Zorg nu maar dat je op tijd bij de start staatquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn supportersclubje wordt groter hihi.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
1ste vrouw binnen.
3de plaats ofzo
[ afbeelding ]
Nee. Hoofdpijn van inspanning.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je niet naar de rest kijken of naar de after party?
Het waaide ook best hard en ik moest alle kracht zetten (lees: standje 4 of 5)quote:
Daar gaat het om ..quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het waaide ook best hard en ik moest alle kracht zetten (lees: standje 4 of 5)
Maar het was leuk.
Gefeliciteerd!quote:
Net Koerdisch gegeten. Heerlijk.quote:
Mijn moeder is jarig. Is leuk en triest. Ze is er n van een drieling. Ze belde me gisteren. 'Herm rare vraag misschien, maar is Areke dood Herm?' 'Ja moeke, al 2 jaar.' 'O, wat jammer ben ik alleen jarig. En Hennie ook zeker ?' 'Ja mam, al 20 jaar.' Dementie is niet leuk. "}quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:45 schreef Deisyy het volgende:
Van harte gefeliciteerd Aoibhin![]()
Ik wens je een leuke en fijne verjaardag
Toen ik 15 was de 100 meter in 11 en half seconde op gras. De Coopertest onder de 12 minuten.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
En hoe lopen jullie hard?
https://www.youtube.com/shorts/yrh-xt7TAME
Mijn vader heeft Alzheimer. Langzame slopende ziekte is het...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder is jarig. Is leuk en triest. Ze is er n van een drieling. Ze belde me gisteren. 'Herm rare vraag misschien, maar is Areke dood Herm?' 'Ja moeke, al 2 jaar.' 'O, wat jammer ben ik alleen jarig. En Hennie ook zeker ?' 'Ja mam, al 20 jaar.' Dementie is niet leuk. "}
Rijst, gehakt, knoflooksaus en een soort grote champignons. Is van Uitgekookt! doos met 5, 6, of zeven heerlijke gerechten die je kunt uitkiezen. Wordt aan je deur gebracht. Ook toetjes fruit en salades. Echt een aanrader voor een vrijgezel. Betaalbaar, heerlijk gezond en genoeg.quote:
Het is nu iets meer dan beginnend. Maar ze vergeet steeds meer. Ik ben haar eigenlijk al kwijt. Was een energieke vrouw, actrice regisseuse verpleegster Belende Bommelaar. Triets m te zien. Voor mij ook natuuurlik/.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn vader heeft Alzheimer. Langzame slopende ziekte is het...
Soms ook wel grappige momenten idd.
Die kant en klaar maaltijden zijn vaak niet verkeerd idd. En niet eens duur.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rijst, gehakt, knoflooksaus en een soort grote champignons. Is van Uitgekookt! doos met 5, 6, of zeven heerlijke gerechten die je kunt uitkiezen. Wordt aan je deur gebracht. Ook toetjes fruit en salades. Echt een aanrader voor een vrijgezel. Betaalbaar, heerlijk gezond en genoeg.
Van mijn pa is ook niks meer over. 60 kilo haalt hij niet meer wat gewicht betreft.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nu iets meer dan beginnend. Maar ze vergeet steeds meer. Ik ben haar eigenlijk al kwijt. Was een energieke vrouw, actrice regisseuse verpleegster Belende Bommelaar. Triets m te zien. Voor mij ook natuuurlik/.
Ik bestel 4 keer of 5 keer wereldgerechten en dan 2 keer Hollandse pot.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Die kant en klaar maaltijden zijn vaak niet verkeerd idd. En niet eens duur.
Ze belt me net is ze waarschijnlijk zo vergeten. Maar dat weet je nooit.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Van mijn pa is ook niks meer over. 60 kilo haalt hij niet meer wat gewicht betreft.
Soms nog heel helder en soms vraagt hij drie keer hetzelfde in 5 minuten...
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder is jarig. Is leuk en triest. Ze is er n van een drieling. Ze belde me gisteren. 'Herm rare vraag misschien, maar is Areke dood Herm?' 'Ja moeke, al 2 jaar.' 'O, wat jammer ben ik alleen jarig. En Hennie ook zeker ?' 'Ja mam, al 20 jaar.' Dementie is niet leuk. "}
Het is een mensonterende ziekte.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn vader heeft Alzheimer. Langzame slopende ziekte is het...
Soms ook wel grappige momenten idd.
Dikke knuffelquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze belt me net is ze waarschijnlijk zo vergeten. Maar dat weet je nooit.
Woont ze nog op zichzelf ? Want dan moet je extra opletten ...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee al 4 jaar in verzorgingstehuis. Vroeger bejaardenhuis. Ze gaan overhuizen bang dat ze gelijk in andere verzorging komt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Woont ze nog op zichzelf ? Want dan moet je extra opletten ...
Open deur is riskant , mijn moeder verdween zomaar eens uit het tehuis en werd kilometers verderop teruggevonden in de buurt het oude huis van haar broer (die woonde daar 40 jaar geleden of zo , toen nog naast Wubboquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee al 4 jaar in verzorgingstehuis. Vroeger bejaardenhuis. Ze gaan overhuizen bang dat ze gelijk in andere verzorging komt.
Dat hou je toch. Maar mijn moeder zal dan 8 kilometer verderop naar een dorp gaan. Zonnelied in Ammerzoden.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Open deur is riskant , mijn moeder verdween zomaar eens uit het tehuis en werd kilometers verderop teruggevonden in de buurt het oude huis van haar broer (die woonde daar 40 jaar geleden of zo , toen nog naast Wubbo)
Nou die van haar afdeling was gewoon op slot ... Onder begeleiding mochten ze er wel uit voor andere activiteitenquote:
Ja dat was voorheen wel zo, maar sinds een aantal jaren moet dat waar mogelijk teruggedraaid worden door de wet zorg en dwang.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou die van haar afdeling was gewoon op slot ... Onder begeleiding mochten ze er wel uit voor andere activiteiten
OK, dit was zo'n 8 jaar geleden of zoquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat was voorheen wel zo, maar sinds een aantal jaren moet dat waar mogelijk teruggedraaid worden door de wet zorg en dwang.
Dat is inderdaad triest, maar toch gefeliciteerd met je moeder!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik direct hoor. Ik vind het ook wel wat doorslaan met die wzd. De afweging vrije wil van een demente bejaarde tegenover de afweging om een demente goed te verzorgen voor hun eigen bestwil, ook al zeggen ze dat niet te willen.quote:
Ja echt. Ik heb steeds minder zin om oud te worden. Niet op die manier in ieder geval. Dan moet je echt gezegend zijn dat je in goede gezondheid oud wordt.quote:
Ik heb echt alle respect voor de medewerkers die met zoveel liefde voor de mensen daar zorgen, maar door wat ik nu meemaak met de ziekte van mijn moeder denk ik er weleens aan om een document op te stellen om vast te leggen dat ik op een bepaald moment niet meer wil leven.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja echt. Ik heb steeds minder zin om oud te worden. Niet op die manier in ieder geval. Dan moet je echt gezegend zijn dat je in goede gezondheid oud wordt.
Elke keer als ik het verpleeghuis binnen loop, dan krijg ik een naar gevoel over me heen...
Snap ik ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb echt alle respect voor de medewerkers die met zoveel liefde voor de mensen daar zorgen, maar door wat ik nu meemaak met de ziekte van mijn moeder denk ik er weleens aan om een document op te stellen om vast te leggen dat ik op een bepaald moment niet meer wil leven.
En tegenwoordig zijn er steeds meer kwaaltjes waar je last van kan hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja echt. Ik heb steeds minder zin om oud te worden. Niet op die manier in ieder geval. Dan moet je echt gezegend zijn dat je in goede gezondheid oud wordt.
Elke keer als ik het verpleeghuis binnen loop, dan krijg ik een naar gevoel over me heen...
Is dat zo?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
En tegenwoordig zijn er steeds meer kwaaltjes waar je last van kan hebben
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Sterkte voor jullie, het lijkt me ontzettend zwaar om je vader of moeder op deze manier steeds verder weg te zien glijden.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb echt alle respect voor de medewerkers die met zoveel liefde voor de mensen daar zorgen, maar door wat ik nu meemaak met de ziekte van mijn moeder denk ik er weleens aan om een document op te stellen om vast te leggen dat ik op een bepaald moment niet meer wil leven.
Dank je.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Sterkte voor jullie, het lijkt me ontzettend zwaar om je vader of moeder op deze manier steeds verder weg te zien glijden.
Ik zie dat ook bij ouders van vrienden en het lijkt me ontzettend zwaar om mee te maken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Eigenlijk is het mijn moeder niet meer. Wel in de zin dat ik er altijd voor haar wil zijn en het zo goed mogelijk voor haar wil houden, maar niet in de zin van dat ik mijn moeder zie als ik haar bezoek. De rollen zijn nu omgedraaid. Ik verzorg haar, spreek haar soms boos toe, enz, enz......
quote:
Een boel uit de breakfast club. Waar te zien?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:15 schreef D. het volgende:
Leuke docu (voor de mensen van mijn generatie)
Brats (2024) - Reference View - IMDb
Yepquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Een boel uit de breakfast club. Waar te zien?
De piraat heeft hem nog niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Yep
Op de sites waar je ook de nieuwere film kunt vinden
Komen die nog steeds met Russische ondertiteling?quote:
Neuh, dat is echt iets heel andersquote:Op zondag 16 juni 2024 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ik nu net een liedje van haar gepost hebben
maar dan een ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe bug dat je YT niet meer in Fok kunt afspelen?
Want daarbuiten werkt het wel
Nee dat waren volgens mij uploads van illegale videobandenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Komen die nog steeds met Russische ondertiteling?
quote:Op zondag 16 juni 2024 00:47 schreef chufi het volgende:
Kreeg ik net ook al ... maar wat is dit nu weer ?Oh, nog niet gehad die meldingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe bug dat je YT niet meer in Fok kunt afspelen?
Want daarbuiten werkt het welstupidity has become as common as common sense was before
Ja joh, Shii, ik begrijp wat je zegt. Ik heb mijn ma ook zo vaak in zo'n staat moeten zien, ze was zwaar alcoholverslaafd en uiteindelijk heeft ze zichzelf doodgezopen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Eigenlijk is het mijn moeder niet meer. Wel in de zin dat ik er altijd voor haar wil zijn en het zo goed mogelijk voor haar wil houden, maar niet in de zin van dat ik mijn moeder zie als ik haar bezoek. De rollen zijn nu omgedraaid. Ik verzorg haar, spreek haar soms boos toe, enz, enz......
Wat ik wil zeggen is dat het afscheid al begint als je het contact verliest, het moment dat jij voor je eigen ouders gaat zorgen begint het afscheid.quote:Op zondag 16 juni 2024 01:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja joh, Shii, ik begrijp wat je zegt. Ik heb mijn ma ook zo vaak in zo'n staat moeten zien, ze was zwaar alcoholverslaafd en uiteindelijk heeft ze zichzelf doodgezopen.
Ja ... klopt en ik woonde ver weg ...quote:Op zondag 16 juni 2024 01:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat het afscheid al begint als je het contact verliest, het moment dat jij voor je eigen ouders gaat zorgen begint het afscheid.
Weet je, je kunt voor je broer of zus zorgen, voor je vrienden, ook voor je kinderen. Maar voor je ouders kun je nooit zorgen zonder dat je onderdeel wordt van het probleem. En je ouders mogen jou nooit onderdeel maken van hun problemenquote:
Mijn broer en zus hebben het probleem dichterbij gehaald , maar dat was net zo ver weg voor mij eigenlijkquote:Op zondag 16 juni 2024 01:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Weet je, je kunt voor je broer of zus zorgen, voor je vrienden, ook voor je kinderen. Maar voor je ouders kun je nooit zorgen zonder dat je onderdeel wordt van het probleem. En je ouders mogen jou nooit onderdeel maken van hun problemen
Ik heb bij mijzelf en bij vrienden om mij heen zo vaak meegemaakt dat familiedrama's zo'n stempel op iemand drukken. Dat jongens geen vertrouwen meer hebben in wat "God" met hen voor ogen heeft.quote:Op zondag 16 juni 2024 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn broer en zus hebben het probleem dichterbij gehaald , maar dat was net zo ver weg voor mij eigenlijk
Behandel hem gewoon als elke ander verdachte, geen fotoquote:Op zondag 16 juni 2024 01:46 schreef chufi het volgende:
Ben die AliB ook wel zat op die nieuwspaginas ... doe gewoon geen foto.. cancelmode
God is sws nooit in mn leven gekomen .... Zelfs mn huwelijk ooit was gewoon voor de burgelijke stand en nooit voor de kerk... Mijn schoonouders hebben slechts ooit verzocht om mn dochter te laten dopen ... dat heb ik maar laten gebeuren ... ze was 6 maand of zo ... weet ze niets meer van ...quote:Op zondag 16 juni 2024 01:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb bij mijzelf en bij vrienden om mij heen zo vaak meegemaakt dat familiedrama's zo'n stempel op iemand drukken. Dat jongens geen vertrouwen meer hebben in wat "God" met hen voor ogen heeft.
Het gaat ook niet om God, maar t gaat om de normen en waarden die je loslaat op je kinderen. Ik ben bang dat we daar God nog wel ff voor nodig hebben.quote:Op zondag 16 juni 2024 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
God is sws nooit in mn leven gekomen .... Zelfs mn huwelijk ooit was gewoon voor de burgelijke stand en nooit voor de kerk... Mijn schoonouders hebben slechts ooit verzocht om mn dochter te laten dopen ... dat heb ik maar laten gebeuren ... ze was 6 maand of zo ... weet ze niets meer van ...
Hangt ervan af, als het probleem in de hersens zit is het heel anders dan een lichamelijk probleem.quote:Op zondag 16 juni 2024 01:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Weet je, je kunt voor je broer of zus zorgen, voor je vrienden, ook voor je kinderen. Maar voor je ouders kun je nooit zorgen zonder dat je onderdeel wordt van het probleem. En je ouders mogen jou nooit onderdeel maken van hun problemen
Nederlandse volleybalgodinnen net geplaatst voor de Spelen.quote:Op zondag 16 juni 2024 02:31 schreef chufi het volgende:
Er spelen sws nog teveel Goden op deze wereld... helaas
Dat dusquote:Op zondag 16 juni 2024 01:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Behandel hem gewoon als elke ander verdachte, geen foto
Hey heerquote:Op zondag 16 juni 2024 05:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederlandse volleybalgodinnen net geplaatst voor de Spelen.
Goeiemorgen.
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op zondag 16 juni 2024 01:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat het afscheid al begint als je het contact verliest, het moment dat jij voor je eigen ouders gaat zorgen begint het afscheid.
Dan deel ik hem welquote:Op zondag 16 juni 2024 09:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goedemorgen![]()
Zit ff wat bestanden op te schonen.. Kom ik beelden tegen van de 1ste 40+ meeting in 2018 bij Oma![]()
Ze was zelfs jarig en we zingen![]()
Kan dat helaas hier niet delen.. Wat goes in The Hague, stays in the Hague
LOL... Dat tegeltje klopt, het filmpje niet (gelukkigquote:
Jij bent in de (oranje) stemmingquote:Op zondag 16 juni 2024 10:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL... Dat tegeltje klopt, het filmpje niet (gelukkig)
Ik kijk lekker thuisquote:Op zondag 16 juni 2024 11:00 schreef D. het volgende:
[..]
Heb een verjaardag, dan zal er wel gekeken worden gok ik
Dan heb je pech, meerdere mensen gaan kijkenquote:Op zondag 16 juni 2024 11:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk lekker thuis![]()
Niks voor mij om met meerdere mensen voetbal te kijken.
Die zijn al lang niet meer zoals ik ze van vroeger ken....quote:Op zondag 16 juni 2024 10:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem het van je aan, jij kent de spelregels vast beter
Zo dan.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
We hadden het hier van de week toch over de doodstraf en waarom in teveel gevallen geen goed idee is?
Wat dacht je van deze
https://www.ad.nl/buitenl(...)ben-moe-br~a95d66a3/
Maar niet in een en dezelfde ruimte gelukkig.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heb je pech, meerdere mensen gaan kijken
Was dat geen UTO of RLS meet? Want volgens mij was de eerste 40+ meet in 2020, vlak voor corona.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goedemorgen![]()
Zit ff wat bestanden op te schonen.. Kom ik beelden tegen van de 1ste 40+ meeting in 2018 bij Oma![]()
Ze was zelfs jarig en we zingen![]()
Kan dat helaas hier niet delen.. Wat goes in The Hague, stays in the Hague
Goeie, nu je het zegt... het was een UTO meet ja... Ik was tevoren nog Cees tegengekomen, op diezelfde dag.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was dat geen UTO of RLS meet? Want volgens mij was de eerste 40+ meet in 2020, vlak voor corona.
Ik was even bang dat ik nog een meet gemist hadquote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie, nu je het zegt... het was een UTO meet ja... Ik was tevoren nog Cees tegengekomen, op diezelfde dag.Je verzint het niet.
![]()
PS Happy Holiday Deiss! We zien de foto's graag tegemoet
Eigenlijk was het ook tegelijkertijd een 40+ meeting.. als ik de beelden zo ziequote:Op zondag 16 juni 2024 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ik nog een meet gemist had
Thanks!
Alleen wisten jullie dat toen nog nietquote:Op zondag 16 juni 2024 13:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eigenlijk was het ook tegelijkertijd een 40+ meeting.. als ik de beelden zo zie
LOL, ja!quote:
Ja inderdaad, niet iedereen was even blij met de 'sprinkhanen'quote:Op zondag 16 juni 2024 13:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, ja!
Volgens mij zijn destijds een best aantal vanuit de UTO naar 40+ gelokt.. iig ging dat zo bij mij
NWS / Duitse politie schiet man met hakbijl neer bij Oranjemars in Hamburgquote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, het EK is echt bezig nu
Er wordt gericht geschoten in Hamburg op mensen in de buurt van de 'Oranje-supporters'
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, het EK is echt bezig nu
Er wordt gericht geschoten in Hamburg op mensen in de buurt van de 'Oranje-supporters'
Tsjaaquote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NWS / Duitse politie schiet man met hakbijl neer bij Oranjemars in Hamburg
De commentsquote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Is die oranjemars ergens live?
WTF!!quote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wat allemaal. Goed dat ze snel hebben ingegrepen.quote:
Echt wel! Bizarquote:Op zondag 16 juni 2024 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat allemaal. Goed dat ze snel hebben ingegrepen.
Je kunt hem ook omverrijden zoals de Engels politie....https://cdn.jwplayer.com/previews/OZpry4w9quote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou geen rustig moment hebben als mijn partner of kind daar zou zijn. Het bleek een pikhouweel te zijn is net op het nieuws.quote:
Brrr engquote:Op zondag 16 juni 2024 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou geen rustig moment hebben als mijn partner of kind daar zou zijn. Het bleek een pikhouweel te zijn is net op het nieuws.
bevor de spel?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt hem ook omverrijden zoals de Engels politie....https://cdn.jwplayer.com/previews/OZpry4w9
Kan niets live vinden, trek deze van plaatjes van twitter af.quote:
Ahquote:Op zondag 16 juni 2024 14:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan niets live vinden, trek deze van plaatjes van twitter af.
Ja dat kan. Maar zo goed is ie niet meer..quote:Op zondag 16 juni 2024 14:14 schreef mario390 het volgende:
lewandovski spel niet
tegen onz misschien wel
Ik vind dit soort dingen leuker dan het voetbalquote:
Doe ff rustig aan nog .. @pullup zit nog in Polenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben we die Polen al goed genoeg bedreigd dat ze niet meer mogen komen werken als we verliezen?
quote:Op zondag 16 juni 2024 14:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ff rustig aan nog .. @:pullup zit nog in Polen
Sowieso winnen jaquote:Op zondag 16 juni 2024 14:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen leuker dan het voetbal
Maar wil wel winnen
Gezelliequote:Op zondag 16 juni 2024 14:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ff rustig aan nog .. @:pullup zit nog in Polen
Helaas kunnen er tegenwoordig overal verwarde mensen met pikhouwelen rondlopenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou geen rustig moment hebben als mijn partner of kind daar zou zijn. Het bleek een pikhouweel te zijn is net op het nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |