Het is geen meteoor. Het is een Nova. Ding blaast zichzelf op en je kunt het licht daarvan zien.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:27 schreef aloa het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die meteoor.
Mogelijk de grootste van deze eeuw.
Jep...quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is geen meteoor. Het is een Nova. Ding blaast zichzelf op en je kunt het licht daarvan zien.
Zoals poef?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is geen meteoor. Het is een Nova. Ding blaast zichzelf op en je kunt het licht daarvan zien.
😲quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:29 schreef aloa het volgende:
Komeet is het...
https://starwalk.space/nl/news/visible-comet-2024
Dan hebben we het over verschillende dingen. Ik heb het over de Nova in septemberquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:29 schreef aloa het volgende:
Komeet is het...
Deel 3 alweerquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou.. over blazen heb je gelijk
Ben al bij deel 3 ... en hij blaast letterlijk over het water.
Alleen opblazen is er niet bij![]()
[ afbeelding ]
Een Nova.. wha.. Ik ga niet voor minder als een:quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ja deze. Neowise kon je met blote oog zien, daar heb ik zelfs met m’n iPhone een foto van kunnen maken. Als deze nog beter te zien is dan zou dat geweldig zijn. Maar het is even afwachten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:29 schreef aloa het volgende:
Komeet is het...
Die verwachtte ik alquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een Nova.. wha.. Ik ga niet voor minder als een:
Supernova
Ja dat wel maar het stukje over kattenstaarten was effe van poef.quote:
Zit ook echt ff te kijken, geweldige clip! Destijds waren clips bijna hele filmsquote:
Ze hopen dat deze net zo goed zichtbaar als die van de jaren 90.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ja deze. Neowise kon je met blote oog zien, daar heb ik zelfs met m’n iPhone een foto van kunnen maken. Als deze nog beter te zien is dan zou dat geweldig zijn. Maar het is even afwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:25 schreef chufi het volgende:
Zo krijg je dus Fake NewsEeuh.. wat is er mis aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ook een saai kutnummerquote:
Ik vind het ook een beetje tegenvallenquote:
Frau Beckenbauer heeft idd wat verlorenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Die mevrouw kijkt alsof ze al verloren hebben
200.000 waren er toch in Munchenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heel Schotland daar zo te horen
Geen idee, maar als ik die beelden zo zie is dat wel een mega stadiumquote:
75.000 kunnen er inquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik die beelden zo zie is dat wel een mega stadium
quote:The Tartan Army are fans of the Scotland national football team. They have won awards from several organisations for their friendly behaviour and charitable work. They have also been criticised at times for aspects of their behaviour, however, such as indecent exhibitionism and jeering at "God Save the Queen". Wikipedia
Ik ben niet bang voor de honden, maar kom de man liever niet tegenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:12 schreef chufi het volgende:
@:Deisyy pas op voor de honden
https://www.nu.nl/buitenl(...)ander-te-vinden.html
Ja bekomen door de hitte mogelijk, net als die Engelse BBC manquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de honden, maar kom de man liever niet tegen
Nogal onherbergzaam gebied waar hij is gaan wandelen ook, misschien gevallen of gestruikeld.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bekomen door de hitte mogelijk, net als die Engelse BBC man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |