Dan zou hij toch eens een behoorlijk psychisch onderzoek mogen ondergaan, desnoods onder dwangquote:
Ok 2 weken langer dus, dan gepland.quote:
Inderdaad, was oorspronkelijk gepland voor 27 juni.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok 2 weken langer dus, dan gepland.
Mwah dat hij in herhaling gaat vallen lijkt me sterk. Die heeft zoveel verloren en zijn hele imago is naar de klote, dus die gaat bij contact met vrouwen wel 100 keer nadenken wss.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zegt ie nu eigenlijk niet gewoon dat ie het probleem totaal niet begrijpt (en indirect dat hij dus waarschijnlijk ook weer gewoon in herhaling zou vallen)?
Ali's laatste woord?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Was wel een vluggertje dit. Of niet dan?
Beetje een anticlimax, hè?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Mensen die niks meer te verliezen hebben maken ook niet altijd de beste keuzes.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:02 schreef prunus het volgende:
[..]
Mwah dat hij in herhaling gaat vallen lijkt me sterk. Die heeft zoveel verloren en zijn hele imago is naar de klote, dus die gaat bij contact met vrouwen wel 100 keer nadenken wss.
Het laatste woord hoort ook maar kort te zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Houdoequote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het laatste woord hoort ook maar kort te zijn.
Volgens mij maar beter dat ie niet langer gesproken heeft, hij graaft de kuil elke keer dieper als ie wat zegt.quote:
Zijn deur gaat minstens een half jaar op slot. Misschien wel een jaar.quote:
Ja klopt. Maar denk dat hij nog genoeg te verliezen heeft. Hij zal vast wel contact hebben met z’n kinderen enz.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen die niks meer te verliezen hebben maken ook niet altijd de beste keuzes.
Aard van het beestje hè, hij ziet het probleem niet, dus er valt ook weinig te veranderen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:02 schreef prunus het volgende:
[..]
Mwah dat hij in herhaling gaat vallen lijkt me sterk. Die heeft zoveel verloren en zijn hele imago is naar de klote, dus die gaat bij contact met vrouwen wel 100 keer nadenken wss.
inderdaad. hij hielp zichzelf nog verder de vernieling in. Ook de felheid hoe hij bleef reageren, wtf. Een slachtoffer onderbreken tijdens het oplezen van een verklaring, en dan vragen om nog eens kans.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij maar beter dat ie niet langer gesproken heeft, hij graaft de kuil elke keer dieper als ie wat zegt.
Nee. Die vent heeft een persoonlijkheidsstoornis. Zonder hulp zal hij echt niet zo ver komen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:02 schreef prunus het volgende:
[..]
Wat een elegante opmerking.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu.nl:
"Ik heb niks voorbereid", zegt hij. Hij durft bijna niks te zeggen, omdat de helft van het land hem als monster ziet en de andere helft de vrouwen voor leugenaars uitmaakt, zegt hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |