Misschien kan je onder die contracten uit komen bij zulke misdragingen. Je zou dan op z'n minst iets laten blijken van dat je die persoon niet mag en niet in je buurt wilt hebben. De producent verklaarde het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:18 schreef Puala het volgende:
[..]
En dan alle partijen over je heen krijgen ivm gesloten contracten etc? Ik had doorgebeten en toneel gespeeld.
De bom zou van/uit de hoek van Ali komen, had Harlequin gezegd.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je wilt dat Putin een noek op Ali afvuurt?
Ik ben iedere x spuit 11quote:
Het was een nepbom van Ali Expressquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom net thuis.
Is die beloofde bom nu al gedropt?
Al zal hij wel zeggen dat het van Ali Per Ongeluk was.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het was een nepbom van Ali Express
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]![]()
Dit vind ik een bom uit onverwachte hoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over een telefoontje dat ze zélf heeft gekregen? Jaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:32 schreef Questular het volgende:
Als de advocaat van een slachtoffer wat roept dan is het wel meteen waar?
Het is in ieder geval een héél forse beschuldiging. Ik hoop dat dit verder wordt onderzocht.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:32 schreef Questular het volgende:
Ridouan Taghi kwam binnen toen die 2 bezig waren en zei dat ze moesten oprotten uit zijn gebedsruimte anders zouden er mensen gaan "slapen".quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat hebben Ali B. of Ellen ten Damme te maken met Taghi?
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:33 schreef Antideeltje.. het volgende:
De verdediging laat echt helemaal niks over van de argumenten van het OM. Ik ben benieuwd naar de uitspraak van de rechter.Mee oneens. Heel zwakke verdediging. Niet dat mijn mening iets waard is, maar ik gok erop dat-ie schuldig wordt bevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Jij bent toch bekend met het strafrecht?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:32 schreef Questular het volgende:
Hoe? Als het een 1 op 1 gesprek is geweest kun je alleen aantonen dat er een gesprek is geweest. De inhoud weet je toch niet?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent toch bekend met het strafrecht?
Stel ze verzint dit, dan zal de tuchtraad daar iets van vinden, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |