Kan hij mooi alles weer verpesten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:15 schreef Lienekien het volgende:
De advocaat trekt wel alles uit de kast.
Straks krijgt Ali toch zelf als laatste het woord?
Ik vind dat er niet toe doen, na zo'n gebeurtenis zoals Ellen het beschrijft zou je direct stoppen met samenwerken, je tas inpakken en naar huis vliegen. Je gaat dan niet lachen naar hem en vriendelijk doen, zoals een producent verklaarde.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ellen ten Damme (Warnsveld, 7 oktober 1967) is een Nederlandse zangeres en actrice.
Niet invullen voor een ander.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:17 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Ik vind dat er niet toe doen, na zo'n gebeurtenis zoals Ellen het beschrijft zou je direct stoppen met samenwerken, je tas inpakken en naar huis vliegen. Je gaat dan niet lachen naar hem en vriendelijk doen, zoals een producent verklaarde.
Misschien wil hij toch nog een liedje laten horen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Kan hij mooi alles weer verpesten.
Er werd toen heel erg op me ingepraat, gezegd dat ik het daar niet zou overleven, dat ze mij daar niet dood uit huis wilden halen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af hoe dubieus het is dat een rechercheur dit doet. In jouw geval zou ik het eigenlijk kwalijk vinden als die er niet z'n best voor zou doen. Of kijk jij daar anders op terug?
En dan alle partijen over je heen krijgen ivm gesloten contracten etc? Ik had doorgebeten en toneel gespeeld.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:17 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Ik vind dat er niet toe doen, na zo'n gebeurtenis zoals Ellen het beschrijft zou je direct stoppen met samenwerken, je tas inpakken en naar huis vliegen. Je gaat dan niet lachen naar hem en vriendelijk doen, zoals een producent verklaarde.
Daar zal het wel niet beter van worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:15 schreef Lienekien het volgende:
De advocaat trekt wel alles uit de kast.
Straks krijgt Ali toch zelf als laatste het woord?
Met een beetje geluk gaat hij rappen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Het is niet louter haar woord tegen het zijne. Het is het woord van veel 'haren' tegen het zijne. Dat is nu juist het punt. Maar je hebt gelijk dat deze twee voorbeelden wel laten zien dat Ali B. niet geheel ongevoelig is voor een 'nee'. We weten alleen niet wat maakt dat hij in deze gevallen wél luisterde (ervan uitgaande dat hij in andere situaties niet heeft geluisterd). Dat kan ook aan de omstandigheden hebben gelegen, bijvoorbeeld dat hij niet aan de ballonnen zat. Dit is zo'n punt waarvan ik had gewild dat de OvJ erop in was gegaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:13 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Dat is haar woord tegen het zijne, het feit dat ze zich na het incident vriendelijk gedroeg naar Ali (volgens een getuige/producent) lijkt het die gebeurtenis zoals zij het beschreef tegen te spreken. Bij Birgit en Iris was een nee een nee, bij Ellen hadden ze al langer iets stiekems met elkaar (volgens Ali) waarbij Ali ws dacht daarin verder te kunnen gaan, maar uiteindelijk ermee stopte omdat hij haar niet kon overhalen.
quote:Nu geef ik het woord weer aan Claudia_x van het OM om hierop te reageren.
Nog meerquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja want mensen zijn robots en reageren allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:17 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Jij doet alsof je weet hoe een echt slachtoffer zou hebben gereageerd. Dat weet jij niet. Dat vul jij in.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:21 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Is gewoon niet consistent en is bewijs voor de verdediging, zoals het nu ook gebruikt wordt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er werd toen heel erg op me ingepraat, gezegd dat ik het daar niet zou overleven, dat ze mij daar niet dood uit huis wilden halen.
Denk dat ik me op dat moment realiseerde dat ik inderdaad het niet zou overleven.
Dus ik ben dankbaar.
Heb na een week of 3 toen ik fysiek weer redelijk hersteld was alles in gang gezet om weg te komen.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:18 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gaat hij rappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |