Ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:27 schreef Danny het volgende:
[..]
daar is meestal niet veel voor nodig dus dat maakt het niet echt duidelijker
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
https://www.linda.nl/nieu(...)eid-threads-kritiek/
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet kijken op een zwakke maag:kan wel tegen wat menstruatiebloed hoor. zie niets geks of controversieels verder. Het zal wel. (en ja, dat zeg ik en ik heb een bloedhekel aan AnoukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
Erger klaarblijkelijk dan je zwangere vrouw bedriegen. Overigens heeft ze later ook nog dit gepost:quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:29 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
kan wel tegen wat menstruatiebloed hoor. zie niets geks of controversieels verder. Het zal wel. (en ja, dat zeg ik en ik heb een bloedhekel aan Anouk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
De SC is in NWS-FB. Het is tenslotte vrijdagquote:
Ze lijkt me geen moslimaquote:
Ik ben ook geen liefhebber, maar zo ‘transfoob’ bleek ze al snel ook weer niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Niets 'transfobisch' dus.
[..]
kan wel tegen wat menstruatiebloed hoor. zie niets geks of controversieels verder. Het zal wel. (en ja, dat zeg ik en ik heb een bloedhekel aan Anouk)
Die laatste zin is zeker waar, maar als dit zijn exacte woorden zijn had hij ze wel wat beter mogen uitkiezen. Hij had hetzelfde bericht kunnen overbrengen zonder zulke sneren naar de vermeende slachtoffers.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
Swier had een mogelijk sterk argument met de invloed van het OM, maar nu verzwakt hij weer:
[ x ]
Hij heeft gelijk dat tijdsverloop herinneringen kan beïnvloeden. Sowieso zijn herinneringen een slecht 'bewijs'. Voldoende onderzoek dat aantoont dat herinneringen veranderen en dat je hersenen details kunnen invullen die er nooit waren.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
Swier had een mogelijk sterk argument met de invloed van het OM, maar nu verzwakt hij weer:
[ x ]
Klopt, het ging me om dat stuk voor de laatste zin.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die laatste zin is zeker waar, maar als dit zijn exacte woorden zijn had hij ze wel wat beter mogen uitkiezen. Hij had hetzelfde bericht kunnen overbrengen zonder zulke sneren naar de vermeende slachtoffers.
Zucht.....je benoemde specifiek dat ze Nederlandse is. Dat alleen zegt niks. Genoeg Nederlandse moslimsquote:
Ik vind dat een heel logische uitspraak. Waarom zou je jezelf veel ellende aandoen als er een dikke kans is dat het allemaal voor niks is?quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Erger klaarblijkelijk dan je zwangere vrouw bedriegen. Overigens heeft ze later ook nog dit gepost:Ja, je kunt prima andermans levenskeuzes/stijlen/meningen/ideeën/gevoelens respecteren zonder dat je er zelf exact hetzelfde over denkt. Alleen ben je als je niet voor de volle 100% in ALLES meegaat meteen transfoob.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie wat ik kijk: trakt.tv
Noem er eens 3 dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zucht.....je benoemde specifiek dat ze Nederlandse is. Dat alleen zegt niks. Genoeg Nederlandse moslims
Daarom zei ik gisteren ook dat ik het zo moedig van haar vond dat ze de verklaring heeft afgelegd.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat een heel logische uitspraak. Waarom zou je jezelf veel ellende aandoen als er een dikke kans is dat het allemaal voor niks is?
De mens als rationeel wezen als uitgangspunt nemen is niet per se rationeel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat een heel logische uitspraak. Waarom zou je jezelf veel ellende aandoen als er een dikke kans is dat het allemaal voor niks is?
In de verklaring die op dag 1 van Ten Damme werd voorgelezen zei ze er geen spijt van te hebben dat ze naar de politie is gestapt met haar verhaal.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:37 schreef Claudia_x het volgende:
Daar had die zedenrechercheur natuurlijk een punt. Maar hoever mag die eigenlijk gaan om te zorgen dat iemand een verklaring aflegt? Dat vraag ik me nu wel af.
[ x ]
Beïnvloedingquote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Maar die uitzending is er wel, wat is z'n punt?
quote:De BOOS-uitzending wordt wederom besproken door Swier. Hij zegt dat er zonder deze uitzending nooit een strafzaak tegen Ali B was geweest. Ook Ten Damme zou door de uitzending beïnvloed zijn. Ze maakte vlak na de uitzending namelijk melding.
quote:Volgens Swier heeft alleen haar ex-partner haar verklaring ondersteund. Er zijn acht getuigen die haar tegenspreken, stelt de advocaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |