Kan nog steeds, dat ze dat wel heeft gezegd toen ze nog overwoog om het dan maar te laten gebeuren want dan was het maar voorbij. En dat ze toen alsnog weigerde.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:20 schreef Claudia_x het volgende:
Dit ben ik ook niet eerder tegengekomen, dat Ellen zou hebben gevraagd om het veilig te doen:
[ x ]
Ik heb er in de afgelopen dagen zelf niks over gehoord. Soms komen er tijdens requisitoir en pleidooi zaken aan bod die eerder in ieder geval niet door Belleman zijn gemeld. Ik weet dan niet of ze misschien toch ter sprake zijn gebracht, of ze in een van de bewijsstukken voorkomen of dat het nieuwe informatie is. Ik weet eigenlijk niet of dat wel mag, nieuwe informatie inbrengen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als dat inderdaad zo is, dan vind ik dat nogal wat. Mensen onderdruj zetten om eem bepaalde verklaring af te leggen of melding te doen is een no-go. Neem aan dat hij bewijs heeft voor deze uitspraken.
Wat heb ik gemist over Anouk dan? toch niet dat hele n-woord gedoe waar die andere gast notabene mee begon? Want eerder noemde die zichzelf in een liedje al een 'wigger' ( Anouk is een white nigger )quote:
Ik vind Anouk toch een heel stuk minder ergquote:
Niet mee eens, maar klaarblijkelijk is Anouk ineens persona non grata.quote:
Transfobie.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist over Anouk dan? toch niet dat hele n-woord gedoe waar die andere gast notabene mee begon?
Ze heeft de LHBTIQ-gemeenschap beledigd.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist over Anouk dan? toch niet dat hele n-woord gedoe waar die andere gast notabene mee begon?
Door wie had dit dan genoemd moeten worden?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb er in de afgelopen dagen zelf niks over gehoord. Soms komen er tijdens requisitoir en pleidooi zaken aan bod die eerder in ieder geval niet door Belleman zijn gemeld. Ik weet dan niet of ze misschien toch ter sprake zijn gebracht, of ze in een van de bewijsstukken voorkomen of dat het nieuwe informatie is. Ik weet eigenlijk niet of dat wel mag, nieuwe informatie inbrengen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
Een forse beschuldiging van Swier:
[ x ]
[ x ]
Nee hoor. Alleen de lui na de LHB lettersquote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze heeft de LHBT...-gemeenschap beledigd.
Zo zal dat dan wel zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Door wie had dit dan genoemd moeten worden?
Ik ga er zelf vanuit dat alle verklaringen integraal in het dossier zitten en dat de rechters die dus zelf kunnen lezen om hun oordeel te vormen.
wat is er precies gebeurd dan? Want 'transfobie' is weer zo'n umbrella-term die te pas en te onpas wordt gebruiktquote:
Ik heb ook niet het idee dat ze er bang voor is, dus waar die fobie vandaan komt...quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:26 schreef Danny het volgende:
[..]
wat is er precies gebeurd dan? Want 'transfobie' is weer zo'n umbrella-term die te pas en te onpas wordt gebruikt
https://www.linda.nl/nieu(...)eid-threads-kritiek/quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:26 schreef Danny het volgende:
[..]
wat is er precies gebeurd dan? Want 'transfobie' is weer zo'n umbrella-term die te pas en te onpas wordt gebruikt
daar is meestal niet veel voor nodig dus dat maakt het niet echt duidelijkerquote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze heeft de LHBTIQ-gemeenschap beledigd.
Niet kijken op een zwakke maag:quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:26 schreef Danny het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:27 schreef Danny het volgende:
[..]
daar is meestal niet veel voor nodig dus dat maakt het niet echt duidelijker
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
https://www.linda.nl/nieu(...)eid-threads-kritiek/
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet kijken op een zwakke maag:kan wel tegen wat menstruatiebloed hoor. zie niets geks of controversieels verder. Het zal wel. (en ja, dat zeg ik en ik heb een bloedhekel aan AnoukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
Erger klaarblijkelijk dan je zwangere vrouw bedriegen. Overigens heeft ze later ook nog dit gepost:quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:29 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
kan wel tegen wat menstruatiebloed hoor. zie niets geks of controversieels verder. Het zal wel. (en ja, dat zeg ik en ik heb een bloedhekel aan Anouk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
De SC is in NWS-FB. Het is tenslotte vrijdagquote:
Ze lijkt me geen moslimaquote:
Ik ben ook geen liefhebber, maar zo ‘transfoob’ bleek ze al snel ook weer niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Niets 'transfobisch' dus.
[..]
kan wel tegen wat menstruatiebloed hoor. zie niets geks of controversieels verder. Het zal wel. (en ja, dat zeg ik en ik heb een bloedhekel aan Anouk)
Die laatste zin is zeker waar, maar als dit zijn exacte woorden zijn had hij ze wel wat beter mogen uitkiezen. Hij had hetzelfde bericht kunnen overbrengen zonder zulke sneren naar de vermeende slachtoffers.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
Swier had een mogelijk sterk argument met de invloed van het OM, maar nu verzwakt hij weer:
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |