Ik zie verband hier niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die gaat er natuurlijk niet over, maar ik denk dat Otten wel eens dicht bij de waarheid kan zitten: [ x ]
Die bovendien grossiert in uitspraken op de grens van het strafbare.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dus ze zetten zwaar aangeschoten wild, die feitelijk een motie van wantrouwen heeft gehad van de één-na-grootste coalitiepartij, als minister op een zwaar dossier als asiel? Wie in die kamer denkt dat dat gaat werken?
Kan toch helemaal niet bij dit ministerie wat HET belangrijkste is voor de PVVquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan zou je haar staatssecretaris moeten maken. Een ‘minister voor’ staat in rang niet onder de minister van. De minister van gaat wel over het geld.
Ik denk dat Otten zo weer terug naar de fvd kan als hij dit soort complotten begint te zien.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die gaat er natuurlijk niet over, maar ik denk dat Otten wel eens dicht bij de waarheid kan zitten: [ x ]
Het wordt blijkbaar wel zo ervaren, want de 'ministers voor' waren toch vooral 'ministers van' geworden omdat ze vice-premier zijn?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan zou je haar staatssecretaris moeten maken. Een ‘minister voor’ staat in rang niet onder de minister van. De minister van gaat wel over het geld.
Als dat toevallig om 22% gaat...quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:26 schreef Hanca het volgende:
Wat zullen die ambtenaren schrikken, van Van den Burg naar Faber. Je zou toch spontaan gaan solliciteren.
Vice-premier Schouten was minister voor, dus dat was de reden niet. Nee, meer om het belang van die posten en vooral asiel aan te duiden.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:27 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het wordt blijkbaar wel zo ervaren, want de 'ministers voor' waren toch vooral 'ministers van' geworden omdat ze vice-premier zijn?
Als ik in die situatie zou zitten dan zou ik dit weekend lekker gaan kijken of er nog leuke vacatures zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:26 schreef Hanca het volgende:
Wat zullen die ambtenaren schrikken, van Van den Burg naar Faber. Je zou toch spontaan gaan solliciteren.
90% van 1 ministerie, zou dat 22% van het totaal zijn?quote:
Ze zal daar denk ik niet met open armen worden ontvangen nee, als het zo ver komt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:26 schreef Hanca het volgende:
Sobersoquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
het is allemaal de schuld van links
Het was een grapje.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
90% van 1 ministerie, zou dat 22% van het totaal zijn?
Al denk ik dat de ambtenaren van BHOS ook wel weg willen, maar dat is een heel klein ministerie.
Oh, ik dacht het ergens gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Vice-premier Schouten was minister voor, dus dat was de reden niet. Nee, meer om het belang van die posten en vooral asiel aan te duiden.
Volgens mij wil Rutte helemaal niet naar die top, die gaat bijna 100% over de invulling van de nieuwe commissie.quote:
Ja, het werd getweet door politiek journalisten die nooit van Schouten gehoord hebben, blijkbaar..quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:32 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het ergens gelezen te hebben.
Dat is in ieder geval volledig in lijn met wat Wilders eerder stelde, met zijn koelkast.quote:
Hoe werkt dat eigenlijk? Die Klever gaat straks voor bilaterale handelsafspraken bij de Biden-regering op de koffie en dan wordt in de WAPO en NYT de zwartepietenfoto breed uitgemeten?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als ik in die situatie zou zitten dan zou ik dit weekend lekker gaan kijken of er nog leuke vacatures zijn.
Geldt ook voor Buitenlandse Handel.
Ja, dat is wel een mooie. Dat leek eerder een stomme act, maar met dit soort figuren lijkt het me een heel welkome eerste kennismaking.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Oh, dan is het goedIk wens haar een fijne hoorzitting toe.
Denk niet dat Schreinemacher ooit bij iemand met een hoge functie als Biden is geweestquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk? Die Klever gaat straks voor bilaterale handelsafspraken bij de Biden-regering op de koffie en dan wordt in de WAPO en NYT de zwartepietenfoto breed uitgemeten?
Niet bij Biden zelf maar ik neem aan dat er toch wel met de Amerikaanse tegenpool is gesproken over bv ASML.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Denk niet dat Schreinemacher ooit bij iemand met een hoge functie als Biden is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |