Kun jij niet wat tweets van politiek verslaggevers posten ofzo? Die zouden er toch bovenop moeten zitten..quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:58 schreef Blastbeat het volgende:
Er mag wel een beetje meer tempo in. Kunnen ze elkaar niet via Twitter vast verwijten gaan maken of zo?
Ik denk dat de deuren potdicht zitten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun jij niet wat tweets van politiek verslaggevers posten ofzo? Die zouden er toch bovenop moeten zitten..
De manier om de neuzen dezelfde kant op te krijgen, richting de bar.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:36 schreef VoMy het volgende:
Ik vind het lang duren. Zijn ze overgegaan op de Vrimibo?
Caroline bestelt gelijk een meter bier, Pieter durft niet te zeggen dat hij liever Radler wil. Geert zijn beveiligers gaan voor hem drinken en Dilan gaat direct voor vodka.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:36 schreef VoMy het volgende:
Ik vind het lang duren. Zijn ze overgegaan op de Vrimibo?
Ik denk niet dat je er zover naast zit.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Caroline bestelt gelijk een meter bier, Pieter durft niet te zeggen dat hij liever Radler wil. Geert zijn beveiligers gaan voor hem drinken en Dilan gaat direct voor vodka.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De manier om de neuzen dezelfde kant op te krijgen, richting de bar.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
How it started:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How it's going:Wat een dictatorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
het is allemaal de schuld van links
Typerend ook dat er staat ‘in de coalitie of niet’. Je weet wel, vanwege al die linkse partijen in de coalitiequote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Dit komt van mensen die waarschijnlijk afgelopen Pasen nog voor de 14e keer de HEMA definitief hebben geboycot omdat er te weinig referenties naar de Paashaas in de etalage te zien warenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Eerlijk oversteken, goed? Als PVV'ers stoppen met hun haat, dan kan de rest ook stoppen met hun haat richting PVV'ers.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Waar ze dan ook zitten, of ze bestaan of niet, dat maakt allemaal niet uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of niet. Het is allemaal de schuld van hullie, natuurlijk. Duh.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:01 schreef Hanca het volgende:
Hadden ze toch Gom van Strien moeten gebruiken.
Het zijn gewoon een stel jengelende kleine kinderen die om een snoepje vechten. Stelletje kleuters. Bah.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:47 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik kan mij deze hele soap eigenlijk niet voorstellen, maar toch gebeurd het…
Nee, de aanstaande kabinetscrisis.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:50 schreef PippenScottie het volgende:
Is dat nou de asielcrisis waar steeds over wordt gepraat?
Dit geeft wel vrij duidelijk aan dat Omtzigt echt helemaal niets te zoeken heeft in dit kabinet. Het is een tokkieversie van het monster van Frankenstein geworden. Leuk voor PVV/BBB/VVD, maar met dat hele actieplan van Omtzigt heeft het helemaal niets meer te maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:01 schreef Hanca het volgende:
Omtzigts toverformule werkt niet, de PVV laat zich niet uitgummen
https://www.volkskrant.nl(...)-uitgummen~bd407dbe/
Hadden ze toch Gom van Strien moeten gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |