https://www.transfermarkt(...)=1&intern=0&intern=1quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn nog ergens alle transfers te volgens die momenteel bekend zijn?
Thanks maat.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)=1&intern=0&intern=1
Mooi. We kunnen weer voor FC Emmen juichen. ik ben tegen pedofilie.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:42 schreef de_boswachter het volgende:
Pedofiel Desley U. ook alweer vertrokken zie ik.
Wat mij betreft ook met 19 verder dan, maar ik hoop dat ze het alsnog redden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zolang Jong Feyenoord maar niet in de plaats komt of een ander jong team
Ziet er een beetje uit als een stadion uit de Engelse League One of League Two.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:08 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt wel wat. Alleen de open hoeken zijn niks.
En de lichtmasten vind ik ook niet echt chique. Als je dan toch lichtmasten gebruikt in plaats van dakverlichting, doe het dan met zo’n traditionele mast.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:08 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal wel erg strak. Beetje onpersoonlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:08 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hier voor hoefde je het oude stadion niet uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allemaal wel erg strak. Beetje onpersoonlijk.
Sfeer is er niet vanaf de laatst gelegde steen. Dat moet groeien.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allemaal wel erg strak. Beetje onpersoonlijk.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)mroep-west-boycot-op
De nieuwe ADO is uit. @:Maxi-mus @:szura
Probeer eens.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genot. Wil je de OP voor mij unlocken? Ik moet er nog even één schrijven.
Telstar-thuis, altijd lastig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:26 schreef borisz het volgende:
Het is stil op Straat in Arnhem. Telstar komt op bezoek.
Geen slechte deal voor een speler die ze huurdenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hans Kraay Jr.-feitjes bij ESPN: Excelsior heeft Parrott verkocht aan AZ voor zes miljoen
Emmen heeft een hele Duitse kolonie gekregen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:05 schreef T3hTommay het volgende:
De eerste goal is voor Dordt dit seizoen.
Nou nou nou...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Erg jammer dat Leo Driessen nog steeds op regelmatige basis zuurstof binnenkrijgt.
De man hoeft niet dood, maar het is gewoon een fossiel als het aankomt op onderhoudend commentaar geven bij een voetbalwedstrijd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry Drizzt, ik liet me even gaan.
Duitsers zijn niet per sé beter, blijkt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Emmen heeft een hele Duitse kolonie gekregen.
Feyenoord 2 is op de brommer. (@Caland)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:19 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Duitsers zijn niet per sé beter, blijkt.
Ja voor hullie doet Te Kloese wel aankopen!!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord 2 is op de brommer. (@:caland)
Gestaakt hahahaha.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:23 schreef T3hTommay het volgende:
Wat er bij Helmond Sport - Jong Utrecht gebeurt weet(/boeit) niemand.
Eerste staking in de KK-divisiequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:23 schreef T3hTommay het volgende:
Wat er bij Helmond Sport - Jong Utrecht gebeurt weet(/boeit) niemand.
Na de winterstop zelfs een nieuwe accommodatie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Helmond bestaat helaas nog steeds.
Daar gaan doden vallen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na de winterstop zelfs een nieuwe accommodatie.
Die zijn allang blij dat ze nog bestaan joh. Paar jaar bouwen in de KKD is dan niets mis mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
De harde realiteit komt nu binnen bij de stille Vitesse-tokkies dat ze er geen reet van kunnen .
Stadion zal 10% gevuld zijn volgende week.
Zonde van al die seizoenkaarten dan. Daar hebben ze er ruim tienduizend van verkocht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
De harde realiteit komt nu binnen bij de stille Vitesse-tokkies dat ze er geen reet van kunnen .
Stadion zal 10% gevuld zijn volgende week.
De ondoorgrondelijke wetten van de kkdquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Vitesse en Excelsior glijden gezamenlijk onderuit, tegen Telstar en Top. Welkom in het moeras.
In de TotoKK-divisie is het altijd een feest, NAC kan het weten, want ze zijn er net geweest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Vitesse en Excelsior glijden gezamenlijk onderuit, tegen Telstar en Top. Welkom in het moeras.
Vitesse speelt met een veredeld jeugdteam dus 2-3 is uiteindelijk helemaal niet zo verkeerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De ondoorgrondelijke wetten van de kkd
De KKD levert altijd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
en 4-3 voor de Graafschap na 2 goals in de slotfase. KNOTSGEKKED. @:coco
Dat de KNVB dit na wat, 10 jaar, nog steeds niet op orde heeft is ook lachwekkend.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Roda JC 2-0 achter bij Jong AZ. De meltdown duurt voort.
Voorts wordt het gewoon tijd voor gesloten selecties. Kan natuurlijk niet dat L. Zeefuik en Van Bommel hier rondhobbelen.
Nee, zie ook mijn post en die van @Alaphilippe_quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij jong psv staan drommel babadi pepi driouech op t veld. Dat lijkt me ook niet de bedoeling vd kkd
Tegen andere jong teams vind ik dat niet zo boeiend eigenlijkquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij jong psv staan drommel babadi pepi driouech op t veld. Dat lijkt me ook niet de bedoeling vd kkd
Minder erg ja, Ajax deed dat zelf ook met Kaplan en Rijkhof.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen andere jong teams vind ik dat niet zo boeiend eigenlijk
Excelsior - De Graafschap op papier wel de 'topper'. Verwacht dat Roda zich thuis tegen TOP wel herpakt en ook wel benieuwd naar Vitesse eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
Matchday, schakelkanaal genot.
[ afbeelding ]
Ja ik vind de verspreiding ook maar matig. Zaterdagmiddag en zondag is er ook eredivisievoetbal waardoor die potjes toch amper aandacht krijgen. Al zit Cambuur op zondag vanwege het nieuwe stadion zodat ze nog twee extra dagen hadden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Excelsior - De Graafschap op papier wel de 'topper'. Verwacht dat Roda zich thuis tegen TOP wel herpakt en ook wel benieuwd naar Vitesse eigenlijk.
Die andere 3 potjes zijn maar mweh.
Eens. Zeker nu de eredivisie op zaterdag ook vrij standaard een half vijf wedstrijd heeft, is die wedstrijd in de eerste divisie op hetzelfde tijdstip een beetje een stiefkindje. Op papier is Dordt - ADO dan wel best aardig, die pot had ik dan liever gewoon op de vrijdagavond erbij gehad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik vind de verspreiding ook maar matig. Zaterdagmiddag en zondag is er ook eredivisievoetbal waardoor die potjes toch amper aandacht krijgen. Al zit Cambuur op zondag vanwege het nieuwe stadion zodat ze nog twee extra dagen hadden.
Foppe de Haan tribunequote:Op zondag 18 augustus 2024 09:29 schreef maxi-mus het volgende:
Om 12:15 uur de eerste wedstrijd van Cambuur in het nieuwe stadion
opmerkelijkquote:
Tegen Helmond Sportquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:29 schreef maxi-mus het volgende:
Om 12:15 uur de eerste wedstrijd van Cambuur in het nieuwe stadion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is echt prachtig, ook meteen uitverkocht en meer dan 10.000 seizoenskaarten verkocht. De omgeving mist nog wel wat 'karakter', dat moet groeien. Maar dit werd echt tijd. En eindelijk echt gras.quote:
Wel gelachen om die beelden van de kleedkamerquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is echt prachtig, ook meteen uitverkocht en meer dan 10.000 seizoenskaarten verkocht. De omgeving mist nog wel wat 'karakter', dat moet groeien. Maar dit werd echt tijd. En eindelijk echt gras.
Ja er moet nog wel wat gebeuren. Ze wilden ook liever eerst 4 uitwedstrijden maar dat mocht niet van de KNVB, ergens wel begrijpelijk. Het oude stadion was eerst nog wel een alternatief want bij de laatste thuiswedstrijd (ook tegen Helmond) werd nadrukkelijk opgedragen niet de stoeltjes te slopen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel gelachen om die beelden van de kleedkamer
Maar snap dat je het seizoen in het nieuwe stadion wil beginnen. Helmond zelf heeft straks ergens halverwege het seizoen een nieuw stadion, maar ik was bij de laatste thuiswedstrijd vorig jaar en dat voelde al als een afscheid.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel gelachen om die beelden van de kleedkamer
Maar snap dat je het seizoen in het nieuwe stadion wil beginnen. Helmond zelf heeft straks ergens halverwege het seizoen een nieuw stadion, maar ik was bij de laatste thuiswedstrijd vorig jaar en dat voelde al als een afscheid.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wordt momenteel gebouwd?
Helmond sport maakt het laatste doelpunt in het oude stadion en de eerste in het nieuwe.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Eerste goal in nieuwe stadion is van de tegenstander.
Geschiedenisboeked
Wat leuk! Was mij helemaal onbekend. Alleen maar beter dat meer KKD clubs fatsoenlijke accomodaties krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ x ]
Zou binnenkort klaar moeten zijn.
Ik heb het gevoel dat stadions veel te duur zijn tegenwoordig en dat alle stadions relatief outdated zijn. Als je ziet hoeveel moeite Feyenoord heeft en dat stadion van Ajax is niet veel beter.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk! Was mij helemaal onbekend. Alleen maar beter dat meer KKD clubs fatsoenlijke accomodaties krijgen.
Wat een onzin, die laatste dan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat stadions veel te duur zijn tegenwoordig en dat alle stadions relatief outdated zijn. Als je ziet hoeveel moeite Feyenoord heeft en dat stadion van Ajax is niet veel beter.
Het is modern, maar niet groter dan het huidige stadion volgens mij. Dat zit ook nooit vol, dus waarschijnlijk heb je vooorlopig ook geen groter stadion nodig.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk! Was mij helemaal onbekend. Alleen maar beter dat meer KKD clubs fatsoenlijke accomodaties krijgen.
Waarom niks op de korte zijdes?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wordt momenteel gebouwd?
quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom niks op de korte zijdes?
Daar kunnen dus later nog tribunes worden toegevoegd.quote:Een stadion op de groei
Een bijzonder aspect in het stadion is de configuratie van de tribunes. Door Helmond Sport is er gekozen om in het huidige ontwerp ‘te starten’ met enkel twee volwaardige overdekte tribunes in de lengte met circa 3.600 zitplaatsen. Door de gekozen configuratie kan de stadioncapaciteit binnen de gevelcontouren in de toekomst uitgebreid worden met nog eens 1.400 (overdekte) zitplaatsen. In het huidig ontwerp spelen deze koppen van het veld een bijzondere rol in de overgang tussen gebouw en landschap. Taluds lopen van binnen naar buiten de schermgevel en zo vloeit het park het stadion binnen. Dit is ook de plek waar je gedurende de dag een glimp kan opvangen van de profs in actie.
Ja dit was niet best. Milan is een ajacied.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waren allebei dramatisch ingeschoten
Die verspreiding is toch eigenlijk ook de consequentie van dat al die potjes live te zien moesten zijn?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik vind de verspreiding ook maar matig. Zaterdagmiddag en zondag is er ook eredivisievoetbal waardoor die potjes toch amper aandacht krijgen. Al zit Cambuur op zondag vanwege het nieuwe stadion zodat ze nog twee extra dagen hadden.
Voor de man die Gernot Trauner voor een miljoen naar Feyenoord haalde heb ik eeuwig respectquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bernard Schuiteman doet het toch maar even, @:Caland .
Zekers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Knap begin van Sjors Ultee, hoewel het tegen Excelsior extreem meezat. 7 uit 3 met TOP Oss is heel goed.
Waardeloze KKD dit seizoen qua kwaliteit ja. Maakt het wel leuk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zekers.
Sowieso bizar hoe slecht/middelmatig al de kanshebbers op promotie zijn begonnen![]()
Wel leuk dat Top en Helmond lekker hoog staan
Er is toch niemand in het universum die de KKD kijkt vanwege de kwaliteit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waardeloze KKD dit seizoen qua kwaliteit ja. Maakt het wel leuk.
Mooi hè ? Leve Jantje en Wim.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Volendam straks 0 uit 3 (lol).
Opa spreekt: van Basten kreeg ooit geel wegens wegtrappen van een bal. Daardoor was-ie geschorst voor Nederland-België kwalificatie WK-86. En Nederland miste het WK. Het blijft absurd dat strafsysteem in het voetbal. Een gele kaart, of twee, kunnen pas grote consequenties hebben in de verdere reeks wedstrijden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:30 schreef Zorro het volgende:
Geel geven omdat iemand een bal hard op de grond gooit. Dat is wel heel zielig.
Niks waardeloos. Blijft een geweldige competitie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waardeloze KKD dit seizoen qua kwaliteit ja. Maakt het wel leuk.
Wel elke wedstrijd een rode kaart, dat kan toch niet Johan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Volendam straks 0 uit 3 (lol).
Gelukkig hebben ze een derderangs Weghorst in de spits. Dat is het huidige Nederlandse voetbal. De Veermannetjes en Weghortsjes zijn de nieuwe helden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel elke wedstrijd een rode kaart, dat kan toch niet Johan.
Bij Cambuur draaide het vorig seizoen ook al niet. Heeft Henk het nog wel in de vingers?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
Tevens draait het niet bij Cambuur. Sjors zal met een lichte lange neus gister gewonnen hebben van Henk.
Henk is sowieso tactisch niet zo'n goede trainer en mist zijn voormalig rechterhand Sandor van der Heide al een tijdje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij Cambuur draaide het vorig seizoen ook al niet. Heeft Henk het nog wel in de vingers?
Ik zie nu pas dat het de keeper was die hem scoordequote:
Zoals Lange Jan van Grinsven ooit tegen Rodaquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het de keeper was die hem scoorde(Dat licht aanrakinkje onderweg neem ik niet serieus)
Toen ik die naam zag moest ik denken aan El Khayati, maar die speelt tegenwoordig bij de amateurs schijnbaar.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vroeg me gister toevallig af waar hij zou zijn gebleven maar hij komt weer terug. Leuk.
[ x ]
Na drie speelronden 23 schoten op doel tegen (lol). Er blinkt nog geen ploeg uit in defensief opzicht. Denk dat we over twee/drie weekjes een beetje kunnen bekijken welke ploegen aanvallend stootkracht hebben, maar defensief hoeven we niets van deze KKD te verwachten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel elke wedstrijd een rode kaart, dat kan toch niet Johan.
Binnenkort ook nog Europees voetbal!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Afgelopen 11 seizoenen geen enkele keer top-10
RKC is van KKD niveau, dus geen probleem.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kramer binnen 1 minuut geel
Oh wacht dit is het KKD-topic.
Vond ik vorig jaar ook al. Zie ze veel liever dan RKC in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Excelsior zal wel weer een kunnen promoveren. Leukste voetbal wat ik tot nog toe heb gezien deze KKD.
RKC moet vooral dat trainertje lozenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vond ik vorig jaar ook al. Zie ze veel liever dan RKC in de Eredivisie.
Komt omdat er geen teams als Zwolle, Heracles, Willem 2 en Groningen inzitten. Die staken er boven uit de laatste jaren. Nu zijn de gedegradeerde teams ook gewoon KKD teams, behalve Vitesse dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Voor mijn gevoel ook wel het meest open seizoen sinds tijden. Excelsior zou het wel moeten halen, maar teams als De Graafschap, Emmen, Cambuur en VVV hebben het al tijden niet. Volendam is extreem dramatisch begonnen en van Vitesse mag je niks verwachten. Dan kijk je naar Roda, Dordt, ADO, of toch Volendam dat iets opkrabbelt...
En Oss die de koppositie over kan nemenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:56 schreef hhh38 het volgende:
Als dit zo blijft 8 teams op 7 punten
En Helmond Sport daarboven
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Oss die de koppositie over kan nemenHallucinant
Sinds dat speakertje hebben ze bijna geen punt meer gepakt.quote:Op zondag 1 september 2024 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Knap resultaat weer van De Graafschap. Roda is het seizoen wel heel slecht begonnen.
Heel mooi. Kutclub zoals E. Dijkstra zou zeggen.quote:Op maandag 2 september 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds dat speakertje hebben ze bijna geen punt meer gepakt.
Volendam gaat wel kampioen worden ja. Wat een team. Jacobs en Muhren waren bij Cambuur ook een heel goed tandem.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Volendam heeft Kuwas binnen.
Met Kuwas, J. Jacobs, Muhren, Veerman, Ould-Chikh heeft Volendam nu wel geweldige doelpuntenmakers. Holyshit.
Wat is de gemiddelde leeftijd? Klinkt als vooroorlogs materiaal.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Volendam heeft Kuwas binnen.
Met Kuwas, J. Jacobs, Muhren, Veerman, Ould-Chikh heeft Volendam nu wel geweldige doelpuntenmakers. Holyshit.
Kuwas 31quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:15 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde leeftijd? Klinkt als vooroorlogs materiaal.
Is dat niet een vorm van mishandeling, spelen tegen Jong teams?quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kuwas 31
Ould-Chikh 27
Jacobs 26
Muhren 35
Veerman 33
30,4. Dat kan in de KKD meer dan prima.
Wel leuk voor ze. Eddahchouri is bij Telstar aardig opgebloeid. Zat bij Go Ahead paar jaar geleden nog op dood spoor.quote:Op zondag 8 september 2024 16:21 schreef borisz het volgende:
Telstar 4-0 tegen MVV. Helaas een doelpunt te weinig voor de koppositie.
Zit een goeie groep in Velsen-Zuid nu. Idd met Eddachouri, El Kachati toch gebleven.quote:Op zondag 8 september 2024 17:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel leuk voor ze. Eddahchouri is bij Telstar aardig opgebloeid. Zat bij Go Ahead paar jaar geleden nog op dood spoor.
Ik heb gisteren eens goed gekeken en ook de selectie in het algemeen gecheckt, maak van dat nacompetitie maar gewoon het kampioenschap.quote:Op zondag 8 september 2024 17:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Zit een goeie groep in Velsen-Zuid nu. Idd met Eddachouri, El Kachati toch gebleven.
Mo Hamdaoui komt uit de zandbak over en wil weer voetballen. En Kharchouch.
En vergeet Anthony Correia niet als trainer. Debuteert in het betaalde voetbal. Maar heeft bij Katwijk al goeie dingen laten zien. Telstar is een outsider voor de nacompetitie.
Vertel.....quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kennelijk hangt Vitesse weer een puntenstraf boven het hoofd.
Die moeten iets aan hun doelsaldo doen.quote:
Of meer tegen Den Haag ?quote:
Ik begin een beetje met de meute mee te lopen. Het houdt maar niet op. Ik zou het tot de winterstop aankijken (Door wie dan ook) anders gewoon opheffen die zooi.quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)traf-boven-het-hoofd
Ha ha. Mijn stamkroeg heette ooit 'De Zaak" vandaar.quote:
Mooi. M'n broer is er met m'n nichtje. Plots overleden man.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:52 schreef Mickytjuh het volgende:
@:Tong80 eerbetoon aan Ad nu in de Vliert.
Volgende slachtoffer van Helmond Sportquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:44 schreef Benny het volgende:
Wat is De Graafschap aan het doen dan?
En niet echt lucky toch?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:46 schreef Wertha het volgende:
In Helmond weten ze niet wat ze meemaken. De plaatselijke FC aan kop van de KKD.
Tegen Cambuur was het wel echt een wonder dat ze 0-1 wonnenquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En niet echt lucky toch?
Oh ja. 2 penaltiesquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen Cambuur was het wel echt een wonder dat ze 0-1 wonnen
Ja echt een schok hieroquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi. M'n broer is er met m'n nichtje. Plots overleden man.Wat een icoon.
In den bosch staat het schuim in de mondhoeken in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:46 schreef Wertha het volgende:
In Helmond weten ze niet wat ze meemaken. De plaatselijke FC aan kop van de KKD.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 07:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
In den bosch staat het schuim in de mondhoeken in ieder geval
Henk mist Arend Martijn, Sipke en/of Sandor van der Heide die tactisch brachten wat Henk sowieso niet kan. Maar de jongens hebben weer goed getraind, machtig mooi!quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Henk de Jong fraud @:maxi-mus
Stijn en ik hebben altijd geloof gehad in Kevin Hofland.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:46 schreef Wertha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Roda JC rukt op; ze stonden vorige week nog onderaan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Emmen gaat ook weer een troosteloos seizoen tegemoet.
Hoe wordt er tegen hem aangekeken. Ik vermoed dat de gespeelde cultstatus inmiddels wel weg is geëbt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Henk mist Arend Martijn, Sipke en/of Sandor van der Heide die tactisch brachten wat Henk sowieso niet kan. Maar de jongens hebben weer goed getraind, machtig mooi!
quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn en ik hebben altijd geloof gehad in Kevin Hofland.Het is mid-september. Ik wacht geduldig af tot de niet meer kale Hofland het ravijn indendert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als voetballer vond ik het al niks.quote:Op zondag 15 september 2024 00:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is mid-september. Ik wacht geduldig af tot de niet meer kale Hofland het ravijn indendert.
Wat zenden ze nu uit dan?quote:Op maandag 16 september 2024 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En ESPN heeft besloten niet te gaan schakelen met gewoon zes leuke wedstrijden.
Wat een BALLENTENT
quote:Op maandag 16 september 2024 19:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat zenden ze nu uit dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |