En vergeet de OP nietquote:
Beagle hondje en een lekker kontje!quote:
Haha, die aanpassing ook weer.quote:
Not anymorequote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beagle hondje en een lekker kontje!
Zoals het hoortquote:
Ja, duidelijk weer een topper.quote:
I knowquote:
quote:
You knowquote:
Zeker, zeker.quote:
Laat ons ook eensquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:12 schreef Sally het volgende:
Oohhh... Voorspelbare TT weer.... Met dito plaatjes in de OP
Da's toch 0,0 SEX(y).......
Beaglehondje is een droppie.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat ons ook eens
Het Beaglehondje zit er nog in!
Er zat een heel fijn kontje in. Ik mis die nu wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:12 schreef Sally het volgende:
Oohhh... Voorspelbare TT weer.... Met dito plaatjes in de OP
Da's toch 0,0 SEX(y).......
Zekers!quote:
Zie. Echt SEX is het zeker niet.quote:[..]
Er zat een heel fijn kontje in. Ik mis die nu wel.
Mee eens, heb het al een beetje goed gemaakt met een tettenlikster.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Zekers!
[..]
Zie. Echt SEX is het zeker niet.
Vooral Jeremy Clarkson niet
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mee eens, heb het al een beetje goed gemaakt met een tettenlikster.
Sodeknetterquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
@:TheStigsDutchCousin , speciaal voor jou dan!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
En nog 1 om de avond mee af te sluiten.
[ afbeelding ]
Zeker wel!quote:
Wat een weer eh?quote:
De wind in de rugquote:
Stigs op de fiets?quote:
Bijna welquote:
Ook leuk.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijna welMotorfiets dan
Net wel lekker zitten gamenquote:
Lord!quote:
Stigsy! Nog aan het gamen?quote:
Ja, ben nog even bezig, laatste achievements halenquote:
Stop er dan ook mee.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ben nog even bezig, laatste achievements halen
Wel een klus
Neequote:
Ja, dat zal.quote:
Enorm! Nog maar 2 te gaanquote:
Met wat eigenlijk?quote:
Dat zegt mij niks.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Like A Dragon Gaiden op Xbox
Denk ik ook nietquote:
Beetje ramen eten de hele dag?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denk ik ook nietIs een game die zich afspeelt in Japan en je speelt als een ex-yakuza.
Ramen eten en yakuza rammenquote:
Geen gewillige Japanse vrouwen om hem erin te rammen?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ramen eten en yakuza rammen
Deelsquote:Op zondag 16 juni 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen gewillige Japanse vrouwen om hem erin te rammen?
Wie dan?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
.... 1 van de modellen die gecast hebben is in het echt een JAV-actrice
In de game heet ze Ai volgens mij. Geen idee wie het verder isquote:
Jammer.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de game heet ze Ai volgens mij. Geen idee wie het verder is
Ben al aan het zoeken hoorquote:
Lord!quote:
Meister Stigs!quote:
Sallyquote:
Hoe is het, meisje?quote:
Meis-je.quote:
Hoe is het met je, SALLY?quote:
Ah - klinkt beter, op z'n minstquote:
Klinkt knusquote:Op maandag 17 juni 2024 19:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah - klinkt beter, op z'n minst
Het gaat, het gaat.
Zondag gezellig gewandeld, beetje auw in de voetjes en was wel lekker natgeregend (op de broek, op de broek, niet IN de broek) maar aan het eind gezellig gekletst rond een kampvuurtje (vuurschaal)
Was het ookquote:
Bwehehehe.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Was het ookEven opdrogen ook - de broeken dan
Klinkt leuk allemaal.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah - klinkt beter, op z'n minst
Het gaat, het gaat.
Zondag gezellig gewandeld, beetje auw in de voetjes en was wel lekker natgeregend (op de broek, op de broek, niet IN de broek) maar aan het eind gezellig gekletst rond een kampvuurtje (vuurschaal)
Stigs! Brommerfanaat!quote:
Lord!quote:
Sallyquote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:42 schreef Sally het volgende:
Ah. Dit topic zocht ik.
Thnx voor de kick in mn AT, Lord
Moggellll
Ehhh... graag gedaan?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:42 schreef Sally het volgende:
Ah. Dit topic zocht ik.
Thnx voor de kick in mn AT, Lord
Moggellll
quote:
Alweer vrijgelaten uit de bak?quote:
De bak die mij moet houden moet nog uitgevonden wordenquote:
Slecht.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De bak die mij moet houden moet nog uitgevonden worden
Mogguh Stigsy en de rest van de dagbesteding hier.quote:
Lekker aan het knippen en plakken?quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:43 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Hm, ja idd wel een beetje dagbesteding vandaag
Lord!quote:
Stigs! Het beloofd weer een mooie dag te worden.quote:
Lopen er vrouwen naakt over straat?quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! Het beloofd weer een mooie dag te worden.
Nog niet...quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lopen er vrouwen naakt over straat?
Dan is het geen mooie dagquote:
Jawellllll! Heb al wel 2 rokjes met mooie benen gezien.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het geen mooie dag
Dan is het een prima dag!quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawellllll! Heb al wel 2 rokjes met mooie benen gezien.
Dacht ik.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het een prima dag!
Ik kijk toch op iedereen neer, dus lastig is dat nietquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dacht ik.![]()
Probeer je daarop te focussen eh?
Sitgs... je moet ook onder de rokjes kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk toch op iedereen neer, dus lastig is dat niet
Sallyquote:
Het begint op te vallen als ik om de 10 meter mijn veters moet strikken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sitgs... je moet ook onder de rokjes kijken.
Moet kunnen. Zolang je maar niet rukkend achter je bureau zit.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het begint op te vallen als ik om de 10 meter mijn veters moet strikken.
Nooit!quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet kunnen. Zolang je maar niet rukkend achter je bureau zit.
quote:
Gewoon in bed!quote:
Nee, dan word mijn bed vies.quote:
Doekje pakken, pfff.quote:
Te lui voor.quote:
Is nog wel het minst inspannendequote:
Ik heb een erg lekker bed en dan wil ik niet opstaan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is nog wel het minst inspannende
Van te voren klaar leggen!quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb een erg lekker bed en dan wil ik niet opstaan.
Nu vraag je wel heel erg veel.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van te voren klaar leggen!
Ja, als Lenny er niet is om het tot haar te nemen moet je wat anders verzinnen!quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu vraag je wel heel erg veel.
Al die moeite voor een potentiele rokjesdag.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, als Lenny er niet is om het tot haar te nemen moet je wat anders verzinnen!
Probeer te helpen
Oh, kan je het aan dat rokje afvegen!quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Al die moeite voor een potentiele rokjesdag.
Zonde van het rokje.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, kan je het aan dat rokje afvegen!
Dan moeten ze dat maar uitdoen hoorquote:
Mee eens. Lekkere billetjes.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat maar uitdoen hoor
Precies!quote:
Goedemorgen Stigsmeister!quote:
Lord!quote:
Dat ben ik eh.quote:
Van blaadjesquote:
Sallyquote:
quote:
Kom terug, meisje!quote:
Beetje vroegquote:
Nou, qua weer past het er wel bij.quote:
Regen Piet?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, qua weer past het er wel bij.
Haha ja. Langste dag en klote weer Piet.quote:
"Kloteweer, Piet!"quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha ja. Langste dag en klote weer Piet.
Daar krijgt elke Sint een sik van.quote:
En een jeukende zak.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar krijgt elke Sint een sik van.
Mogguhquote:
Mogguh allemaal!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Mogguh
Biw Lord, kalm maar.
Alleen wel rustig weekendje hier op FOK! gepland
Ik niet veel op FOK! rustig.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh allemaal!![]()
Fok en rustig?!
Ja, jammer is dat.quote:
Goedemiddag!quote:
Lord!quote:
Hoe is het, jong?quote:
Zijn gangetje, knulquote:
Niks te klagen. Net een fijne 5 km wandeling gemaakt. Hoop blije diertjes. boompjes en bloemetjes gezien.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn gangetje, knul
En daar?
Lekker! Vanmorgen ook al even de benen gestrekt. Het weer is al goedquote:Op zondag 23 juni 2024 10:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks te klagen. Net een fijne 5 km wandeling gemaakt. Hoop blije diertjes. boompjes en bloemetjes gezien.
Ja, dat worden leuke dagen.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker! Vanmorgen ook al even de benen gestrekt. Het weer is al goed
Helaas wel bijna 30quote:
Redenen genoeg om in de blote kont rond te gaan lopen.quote:
Denk niet dat men dat zal waarderenquote:Op zondag 23 juni 2024 10:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Redenen genoeg om in de blote kont rond te gaan lopen.
Oh ja, de 30 cm schaamte.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denk niet dat men dat zal waarderen
Dat vooral. Heb ik al die boze mannen achter me aan omdat hun vrouwen ook achter me aan zittenquote:
Ja, dat kan natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat vooral. Heb ik al die boze mannen achter me aan omdat hun vrouwen ook achter me aan zitten
Nee, daarom hou ik me maar in.quote:
Mja, heb er zelf geen moeite mee.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, daarom hou ik me maar in.
Winstquote:
Lordquote:
Sallyquote:
Nee.quote:
Ik haat hoge temperaturen.quote:
Ai, dat word niet met de blote piemel in de zon zitten.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik haat hoge temperaturen.
Dan verbrandt ie!quote:Op maandag 24 juni 2024 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ai, dat word niet met de blote piemel in de zon zitten.
Ach, dat valt wel mee.quote:
Ik kijk wel uit. Hou van hete seks maar dit is anders.quote:
Bedoel ook niet zon verbrand eh.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Hou van hete seks maar dit is anders.
Niet? Hoe leg jij dit dan uit..?!quote:Op maandag 24 juni 2024 13:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bedoel ook niet zon verbrand eh.
quote:Op maandag 24 juni 2024 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ai, dat word niet met de blote piemel in de zon zitten.
Je kan hem ook insmeren.quote:
quote:
quote:
quote:
Kleurt de piemel ook eens bij.quote:
quote:
Juist niet he.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kleurt de piemel ook eens bij.
[..]
Rood hoeft hij niet te worden. Ben geen Indiaan.quote:
Nee, want... :quote:Op maandag 24 juni 2024 15:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kleurt de piemel ook eens bij.
[..]
Wat is het toch met jou vandaag, Lord... Inconsistentie tot en met?quote:
Schijnt...quote:Op maandag 24 juni 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lord heeft nu al een zonnesteek
Dat ook.quote:
De Lord smeert zijn puddingbuks wel in met een zelfbruiner.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, want... :
[..]
Wat is het toch met jou vandaag, Lord... Inconsistentie tot en met?
De maan door de bomen?quote:
Nee, zal door de glysofaat komen.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lord heeft nu al een zonnesteek
Brown Gun?quote:Op maandag 24 juni 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De Lord smeert zijn puddingbuks wel in met een zelfbruiner.
[..]
De maan door de bomen?
Bruine Piet.quote:
Bwehehehe.quote:
Bij een bruine Piet denk ik toch wat andersquote:
Racist!quote:Op maandag 24 juni 2024 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij een bruine Piet denk ik toch wat anders
Trotse Nederlanderquote:
Goudbruine Piet dan?quote:
Klaar voor de hitte?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goudbruine Piet dan?
Stigvriend!
Jazeker, heb zelfs een waaier stand by staan. Zo'n elektrische, niet een slaaf met een handwaaier.quote:
Waaier Piet!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker, heb zelfs een waaier stand by staan. Zo'n elektrische, niet een slaaf met een handwaaier.
Sallyquote:
Klinkt ook weer zo extreem.quote:
Och, waait wel weer over.quote:
Nee, jouw racisme moeten we meteen in de kiem smoren!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, waait wel weer over.
Trotse blanke Nederlander!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, jouw racisme moeten we meteen in de kiem smoren!
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Trotse blanke Nederlander!
Dit kan echt niet meer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier, in al mijn blankheid!
[ afbeelding ]
JAWEL WANT IK ZEG HETquote:
Niet zo boos doen.quote:
Doe jij eens niet zo zwartgallig danquote:
Zo doe ik altijd tegen racisten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe jij eens niet zo zwartgallig dan
Pfff, als er iets is wat ik niet ben is het dat welquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo doe ik altijd tegen racisten.
Wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, als er iets is wat ik niet ben is het dat wel
Niet!quote:
Echt wel. Nazi!quote:
Alleen nazi goreng!quote:
Mogguh witte Stig!quote:
Lord!quote:
Nogal ja. En het is nog niet eens middag.quote:
Nee klopt. Ben er wel weer klaar mee.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nogal ja. En het is nog niet eens middag.
Ja ik ook. Nog 1 dag volhouden!quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee klopt. Ben er wel weer klaar mee.
Dat kunnen wij.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Nog 1 dag volhouden!
Morgen koelt het al afquote:
Lenny heeft het al warm genoeg gehad hoor!quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waar? Hier nog niet hoor.Dan word @:Lenny77 boos.
Momenteel wel ja.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lenny heeft het al warm genoeg gehad hoor!
Oehquote:
Ja, die is aan het werk.quote:
Oehquote:
Waar zat jij aan te denken dan?quote:
Dat ze bij jou aan het werk wasquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waar zat jij aan te denken dan?
Nee, heb de tuin 3 dagen geleden nog gedaan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ze bij jou aan het werk was
En haar tuin?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, heb de tuin 3 dagen geleden nog gedaan.
quote:
Het is wat het is.quote:
Ik zie het jaquote:
Is niet erg hoor.quote:
Gelukkigquote:
Lord!quote:
Stigmeester!quote:
Ik nog niet. Maar zal niet lang duren.quote:Op donderdag 27 juni 2024 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigmeester!![]()
Ik eet en ik zweet.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik nog niet. Maar zal niet lang duren.
En toch heeft ze het koud!quote:Op donderdag 27 juni 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
Ideaal weer om te gaan zwemmen!
[ afbeelding ]
Goed oog voor detail.quote:Op donderdag 27 juni 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En toch heeft ze het koud!
Mijn werk vereist dat somsquote:
Lekker de hele dag tetten foto's bekijken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn werk vereist dat soms
One of the perks of my jobquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lekker de hele dag tetten foto's bekijken.
Geloof ik.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
One of the perks of my job
Tettenquote:Op donderdag 27 juni 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
Ideaal weer om te gaan zwemmen!
[ afbeelding ]
Altijd goed.quote:
Altijd tetten!quote:
Lord!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen tettenhouders en tettenknijpers!
Hoe is het met de tettenknijper van het zuiden?quote:
Veel tetten en weinig knijpenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe is het met de tettenknijper van het zuiden?
Weinig harde tepels hier. Zelfs mijn eigen zijn zacht.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veel tetten en weinig knijpen
En daar in het noorden waar de tepels hard zijn?
Hier ookquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weinig harde tepels hier. Zelfs mijn eigen zijn zacht.
De dag is nog jong eh.quote:
Jaquote:
Lord!quote:
We hebben een levenquote:
Thanksquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:54 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Lang geleden dat ik hier iets gepost heb. Niet dat ik iets aan het gesprek heb toe te voegen. Behalve: mooie foto's weer!
quote:
Welke foto's?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:54 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Lang geleden dat ik hier iets gepost heb. Niet dat ik iets aan het gesprek heb toe te voegen. Behalve: mooie foto's weer!
De OPquote:
quote:
Ah ja, geile bekkies.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:18 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik loop dagen, zo niet weken, achter met lezen. Dus o.a.: deze, deze en deze.
Die op die motor is welquote:
Ja, dat vind jij weer lekker eh?quote:
Allicht, zou aanduwen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij weer lekker eh?
Whehehe, heerlijk dubbel.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben een levenvakantie !! 🥰
![]()
Ja ja, jij wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |