Lord!quote:
Sallyquote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:42 schreef Sally het volgende:
Ah. Dit topic zocht ik.
Thnx voor de kick in mn AT, Lord
Moggellll
Ehhh... graag gedaan?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:42 schreef Sally het volgende:
Ah. Dit topic zocht ik.
Thnx voor de kick in mn AT, Lord
Moggellll
quote:
Alweer vrijgelaten uit de bak?quote:
De bak die mij moet houden moet nog uitgevonden wordenquote:
Slecht.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De bak die mij moet houden moet nog uitgevonden worden
Mogguh Stigsy en de rest van de dagbesteding hier.quote:
Lekker aan het knippen en plakken?quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:43 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Hm, ja idd wel een beetje dagbesteding vandaag
Lord!quote:
Stigs! Het beloofd weer een mooie dag te worden.quote:
Lopen er vrouwen naakt over straat?quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! Het beloofd weer een mooie dag te worden.
Nog niet...quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lopen er vrouwen naakt over straat?
Dan is het geen mooie dagquote:
Jawellllll! Heb al wel 2 rokjes met mooie benen gezien.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het geen mooie dag
Dan is het een prima dag!quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawellllll! Heb al wel 2 rokjes met mooie benen gezien.
Dacht ik.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het een prima dag!
Ik kijk toch op iedereen neer, dus lastig is dat nietquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dacht ik.![]()
Probeer je daarop te focussen eh?
Sitgs... je moet ook onder de rokjes kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk toch op iedereen neer, dus lastig is dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |