Helaas wel bijna 30quote:
Redenen genoeg om in de blote kont rond te gaan lopen.quote:
Denk niet dat men dat zal waarderenquote:Op zondag 23 juni 2024 10:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Redenen genoeg om in de blote kont rond te gaan lopen.
Oh ja, de 30 cm schaamte.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denk niet dat men dat zal waarderen
Dat vooral. Heb ik al die boze mannen achter me aan omdat hun vrouwen ook achter me aan zittenquote:
Ja, dat kan natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat vooral. Heb ik al die boze mannen achter me aan omdat hun vrouwen ook achter me aan zitten
Nee, daarom hou ik me maar in.quote:
Mja, heb er zelf geen moeite mee.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, daarom hou ik me maar in.
Winstquote:
Lordquote:
Sallyquote:
Nee.quote:
Ik haat hoge temperaturen.quote:
Ai, dat word niet met de blote piemel in de zon zitten.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik haat hoge temperaturen.
Dan verbrandt ie!quote:Op maandag 24 juni 2024 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ai, dat word niet met de blote piemel in de zon zitten.
Ach, dat valt wel mee.quote:
Ik kijk wel uit. Hou van hete seks maar dit is anders.quote:
Bedoel ook niet zon verbrand eh.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Hou van hete seks maar dit is anders.
Niet? Hoe leg jij dit dan uit..?!quote:Op maandag 24 juni 2024 13:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bedoel ook niet zon verbrand eh.
quote:Op maandag 24 juni 2024 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ai, dat word niet met de blote piemel in de zon zitten.
Je kan hem ook insmeren.quote:
quote:
quote:
quote:
Kleurt de piemel ook eens bij.quote:
quote:
Juist niet he.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kleurt de piemel ook eens bij.
[..]
Rood hoeft hij niet te worden. Ben geen Indiaan.quote:
Nee, want... :quote:Op maandag 24 juni 2024 15:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kleurt de piemel ook eens bij.
[..]
Wat is het toch met jou vandaag, Lord... Inconsistentie tot en met?quote:
Schijnt...quote:Op maandag 24 juni 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lord heeft nu al een zonnesteek
Dat ook.quote:
De Lord smeert zijn puddingbuks wel in met een zelfbruiner.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, want... :
[..]
Wat is het toch met jou vandaag, Lord... Inconsistentie tot en met?
De maan door de bomen?quote:
Nee, zal door de glysofaat komen.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lord heeft nu al een zonnesteek
Brown Gun?quote:Op maandag 24 juni 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De Lord smeert zijn puddingbuks wel in met een zelfbruiner.
[..]
De maan door de bomen?
Bruine Piet.quote:
Bwehehehe.quote:
Bij een bruine Piet denk ik toch wat andersquote:
Racist!quote:Op maandag 24 juni 2024 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij een bruine Piet denk ik toch wat anders
Trotse Nederlanderquote:
Goudbruine Piet dan?quote:
Klaar voor de hitte?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goudbruine Piet dan?
Stigvriend!
Jazeker, heb zelfs een waaier stand by staan. Zo'n elektrische, niet een slaaf met een handwaaier.quote:
Waaier Piet!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker, heb zelfs een waaier stand by staan. Zo'n elektrische, niet een slaaf met een handwaaier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |