Het begint op te vallen als ik om de 10 meter mijn veters moet strikken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sitgs... je moet ook onder de rokjes kijken.
Moet kunnen. Zolang je maar niet rukkend achter je bureau zit.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het begint op te vallen als ik om de 10 meter mijn veters moet strikken.
Nooit!quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet kunnen. Zolang je maar niet rukkend achter je bureau zit.
quote:
Gewoon in bed!quote:
Nee, dan word mijn bed vies.quote:
Doekje pakken, pfff.quote:
Te lui voor.quote:
Is nog wel het minst inspannendequote:
Ik heb een erg lekker bed en dan wil ik niet opstaan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is nog wel het minst inspannende
Van te voren klaar leggen!quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb een erg lekker bed en dan wil ik niet opstaan.
Nu vraag je wel heel erg veel.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van te voren klaar leggen!
Ja, als Lenny er niet is om het tot haar te nemen moet je wat anders verzinnen!quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu vraag je wel heel erg veel.
Al die moeite voor een potentiele rokjesdag.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, als Lenny er niet is om het tot haar te nemen moet je wat anders verzinnen!
Probeer te helpen
Oh, kan je het aan dat rokje afvegen!quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Al die moeite voor een potentiele rokjesdag.
Zonde van het rokje.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, kan je het aan dat rokje afvegen!
Dan moeten ze dat maar uitdoen hoorquote:
Mee eens. Lekkere billetjes.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat maar uitdoen hoor
Precies!quote:
Goedemorgen Stigsmeister!quote:
Lord!quote:
Dat ben ik eh.quote:
Van blaadjesquote:
Sallyquote:
quote:
Kom terug, meisje!quote:
Beetje vroegquote:
Nou, qua weer past het er wel bij.quote:
Regen Piet?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, qua weer past het er wel bij.
Haha ja. Langste dag en klote weer Piet.quote:
"Kloteweer, Piet!"quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha ja. Langste dag en klote weer Piet.
Daar krijgt elke Sint een sik van.quote:
En een jeukende zak.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar krijgt elke Sint een sik van.
Mogguhquote:
Mogguh allemaal!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Mogguh
Biw Lord, kalm maar.
Alleen wel rustig weekendje hier op FOK! gepland
Ik niet veel op FOK! rustig.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh allemaal!![]()
Fok en rustig?!
Ja, jammer is dat.quote:
Goedemiddag!quote:
Lord!quote:
Hoe is het, jong?quote:
Zijn gangetje, knulquote:
Niks te klagen. Net een fijne 5 km wandeling gemaakt. Hoop blije diertjes. boompjes en bloemetjes gezien.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn gangetje, knul
En daar?
Lekker! Vanmorgen ook al even de benen gestrekt. Het weer is al goedquote:Op zondag 23 juni 2024 10:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks te klagen. Net een fijne 5 km wandeling gemaakt. Hoop blije diertjes. boompjes en bloemetjes gezien.
Ja, dat worden leuke dagen.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker! Vanmorgen ook al even de benen gestrekt. Het weer is al goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |