abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213898832
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 14 juni 2024 @ 02:48:39 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213898876
Ik mis alleen Rian van Rijbroek nog als minister van digitale zaken, past zo bij Faber en Klever, zowel qua competentie als qua bizarre uitspraken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213898944
Nog even en alle pvv ministers moeten beveiligd worden vanwege de extreme uitspraken.
Dat is pas winst! In euro’s en in ophef en voor de democratie.
  vrijdag 14 juni 2024 @ 06:48:09 #4
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_213899112
https://www.volkskrant.nl(...)oet-worden~b151b17f/

Mijn vermoeden is dat dit nieuws onder gaat sneeuwen tegenover de totale clusterfuck van een formatie, maar het is best wel groot. Deze jurisprudentie kan best een groot precedent zijn naar de toekomst. Anderzijds, een rechter die zelf even gaat bekijken wat wel of niet weggelakt mag worden lijkt me ook weer niet de bedoeling in een rechtsstaat. We maken er echt een wanboel van.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_213899347
Goedemorgen :Y benieuwd hoeveel er vandaag weer gaan sneuvelen

Het is toch ook wel erg jammer trouwens dat we niet net middenin een seizoen van Even tot Hier of de Avondshow zitten. Dat was prachtige televisie geworden c_/

[ Bericht 46% gewijzigd door BlackLining op 14-06-2024 07:59:47 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 14 juni 2024 @ 08:11:46 #6
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213899522
Marc verwoordt het ook wel treffend.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 14 juni 2024 @ 08:21:34 #7
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213899635
Wat betreft de Partij voor de Vrijheid moet het landelijke beleid als volgt zijn:
1. Een verslaafde krijgt éénmaal de kans om af te kicken met behulp van begeleiding en eventueel medicijnen op recept (methadonverstrekking), mislukt dit dan is er nog maar één optie:
2. De verslaafde wordt uitgesloten van het vrije verkeer van de samenleving en te werk gesteld in een Rijkswerkinrichting voor een lange periode – zonder medicijnenverstrekking – totdat deze bewezen heeft op eigen kracht clean te worden en te blijven en in een eigen inkomen voorziet.

Andere smaken zijn er niet. Dat moet het landelijke beleid zijn.

1x raden welke beoogd minister van VWS deze visie op verslavingszorg etaleerde als kamerlid van de PVV!
  vrijdag 14 juni 2024 @ 08:30:45 #8
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213899766
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 08:21 schreef VoMy het volgende:
Wat betreft de Partij voor de Vrijheid moet het landelijke beleid als volgt zijn:
1. Een verslaafde krijgt éénmaal de kans om af te kicken met behulp van begeleiding en eventueel medicijnen op recept (methadonverstrekking), mislukt dit dan is er nog maar één optie:
2. De verslaafde wordt uitgesloten van het vrije verkeer van de samenleving en te werk gesteld in een Rijkswerkinrichting voor een lange periode – zonder medicijnenverstrekking – totdat deze bewezen heeft op eigen kracht clean te worden en te blijven en in een eigen inkomen voorziet.

1x raden welke beoogd minister van VWS deze visie op verslavingszorg etaleerde als kamerlid van de PVV!
"jA mAaR fRaNs TiMmErMaNs"

~Dilan Y
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213899818
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 08:11 schreef Perrin het volgende:
Marc verwoordt het ook wel treffend.
[ x ]
Het gaan inderdaad debatten vol gescheld en persoonlijke aanvallen naar de oppositie worden ben ik bang.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213899829
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 08:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]

~Dilan Y
Ja, dat hebben we toch maar mooi weten te voorkomen. Stel je voor dat het hier een soort schimmige protofascistische semidictatuur zou worden |:)

Ik vraag me af hoe 'het volk' zou kiezen als je ze de directe keuze geeft tussen dit fijne gezelschap óf Timmermans.

Ik vrees een beetje voor het antwoord, maar ik vraag het me wel af :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 14 juni 2024 @ 08:39:30 #11
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213899893
quote:

Strafkolonieen. User @TAmaru schrijft zich gelijk in.
pi_213899901
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 08:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]

~Dilan Y
Wat is dit voor een rancuneuze drek man. :r 8)7 Zo'n beetje de aller-allerzwakste groep in de samenleving lekker hard aan willen pakken om maar een punt denken te kunnen maken is wel echt bijzonder laag. :'):r
pi_213899933
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 08:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het gaan inderdaad debatten vol gescheld en persoonlijke aanvallen naar de oppositie worden ben ik bang.
Hebben ze ook wel een beetje gecreëerd door de mores in de Kamer zo te laten verslappen he.

Daar had gewoon al jaren een veel strengere voorzitter moeten zitten die elke persoonlijke aanval gewoon rücksichtsloss afkapt.
pi_213899970
quote:

Ai, moeten ze de rokers nu alwéér hebben?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_213899982
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 08:52 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ai, moeten ze de rokers nu alwéér hebben?
Dixit de rookster hè.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_213899986
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 08:39 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Strafkolonieen. User @:TAmaru schrijft zich gelijk in.
Ik vind het top! Verslaafden zijn een grote aanslag op de maatschappij. Kosten ook erg veel. Het lijkt me uitstekend om ze te werk te stellen. Dat zou overigens met asielzoekers ook moeten gebeuren.
Mja
pi_213900000
quote:

Lekker kortzichtig weer ja, maar je kan er donder op zeggen dat zaken als verslavingszorg ('doe je toch echt zelf') en GGZ in den breedte ('je been breken is een ziekte, ga een rondje de duinen in') makkelijke slachtoffers zijn.

Overigens kom je pas aan de methadon als je opgegeven bent en is het een zeer goedkope en effectieve 'behandel'methode. Een Rijksinrichting en dan van daaruit een normale baan vinden, ja dat gaat werken. :')
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
pi_213900001
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 08:55 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik vind het top! Verslaafden zijn een grote aanslag op de maatschappij. Kosten ook erg veel. Het lijkt me uitstekend om ze te werk te stellen. Dat zou overigens met asielzoekers ook moeten gebeuren.
Hoe groot precies?
pi_213900038
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 08:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoe groot precies?
In cijfers ongeveer een miljard (2019). Dat is dan puur aan zorg, niet aan maatschappelijke schade (is ook niet te meten).

Overigens kan je daar prima in snijden op zich, het is natuurlijk wonderlijk dat een kliniek in Zuid-Afrika volledig vergoed wordt, wx je ticket (die dan wel weer aftrekbaar is).
pi_213900057
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 09:02 schreef nostra het volgende:

[..]
In cijfers ongeveer een miljard (2019). Dat is dan puur aan zorg, niet aan maatschappelijke schade (is ook niet te meten).

Overigens kan je daar prima in snijden op zich, het is natuurlijk wonderlijk dat een kliniek in Zuid-Afrika volledig vergoed wordt, wx je ticket (die dan wel weer aftrekbaar is).
Da's aardig wat, maar valt wel weer in het niet vergeleken met de totale kosten van de zorg in NL.
Ben wel benieuwd wat onze fijne PVV-vrinden voor constructieve ideeën hebben om er voor te zorgen dat er minder verslaafden bij komen.
pi_213900063
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 09:02 schreef nostra het volgende:

[..]

Daar zitten duidelijk geen alcohol- en rookverslaafden in dan dus. Dan was dat getal veel en veel meer geweest.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_213900069
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 09:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Da's aardig wat, maar valt wel weer in het niet vergeleken met de totale kosten van de zorg in NL.
Ben wel benieuwd wat onze fijne PVV-vrinden voor constructieve ideeën hebben om er voor te zorgen dat er minder verslaafden bij komen.
Gewoon alle moslims weg. Doh.

Edit: Oh, sorry mevrouw Faber. Niet de moslims, alleen de mensen die de islam aanhangen. Wat racistisch van me ;(
pi_213900076
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 09:07 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Daar zitten duidelijk geen alcohol- en rookverslaafden in dan dus. Dan was dat getal veel en veel meer geweest.
Nee, dat is alcohol en drugs. En dan dus puur de directe behandelzorg.
pi_213900090
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 09:09 schreef nostra het volgende:

[..]
Nee, dat is alcohol en drugs. En dan dus puur de directe behandelzorg.
Ah, alcohol wel dus. Ergens lijkt het me sterk dat ze/tamaru daar op doelen, maar wie weet.
pi_213900097
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 08:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoe groot precies?
Ik zou zeggen dat de maatschappelijke schade onmeetbaar is en vooral ligt in dak- en thuisloosheid, gebedel, diefstal, berovingen, onveiligheid/onveilig gevoel op straat, verloedering van buurten, etc.

Ik heb zelf in de binnenstad van een grote stad gewoond met een kliniek in de straat, nou dat was geen pretje. Ook rondom mijn nieuwe woning zit een plek waar daklozen en verslaafden koffie kunnen halen etc. en dat vind ik ook niet altijd prettig

Wat mij betreft worden ze keihard aangepakt. De overheid zou ook harder moeten optreden tegen drugsgebruik. Vroeger was ik altijd voor vrijheid-blijheid wat dat betreft. Zo van legaliseer maar lekker alles. Maar dat denk ik echt niet meer. Jongeren gebruiken ook veel te veel, zowel drugs als alcohol als tabak als slechte voeding. Ik vind wiet tot daaraantoe, dat mogen ze van mij wel legaliseren. Maar die andere dingen moeten keihard worden aangepast.
Mja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')