Morguhquote:Op vrijdag 14 juni 2024 07:21 schreef DJMO het volgende:
Facebook en Instagram willen jouw foto's voor AI, bezwaar maken geen garantie: www.rtl.nl/nieuws/artikel(...)-maken-geen-garantie
Hey Dot.quote:
Hoi hoiquote:
Op de vorige pagina staat een update. Ik voel me iig iets beter dan gisterenquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-06-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 juni 2024 07:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op de vorige pagina staat een update. Ik voel me iig iets beter dan gisteren
Zo hij heeft gesproken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 07:33 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Klare taal. Voor het eerst dat ik sympathie kan opbrengen voor willempie. Hij snapt tenminste dat het volk voor pvv in de regering heeft gekozen en dat ambtenaren daar ook gewoon respect voor dienen te hebbem.
Het is niet aan Wimpie om hier over te oordelen.quote:
Definieer het volk, want ik was het niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 07:33 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Klare taal. Voor het eerst dat ik sympathie kan opbrengen voor willempie. Hij snapt tenminste dat het volk voor pvv in de regering heeft gekozen en dat ambtenaren daar ook gewoon respect voor dienen te hebbem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |