Jawel, je moet de link tussen img tags zetten.quote:
Johquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel, je moet de link tussen img tags zetten.
Goed verhaalquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Ali g had trouwens per ongeluk een pedo netwerk opgespoord in zijn sketches gemeld bij FBI hebben ze niks mee gedaan.
quote:
quote:Speaking with Deadline, Cohen revealed his “Gio Moldonado” character filmed an interview with an unspecified Las Vegas hotel concierge that broached the subject of Harvey Weinstein’s sexual assault cases. Cohen then pivoted toward “extreme comedy,” implying his character had molested a young boy, though the concierge didn’t react as anticipated. “We thought that the guy would leave the room,” recalled Cohen. “Instead, this concierge stays in the room and I go, ‘listen, you’ve got to help me get rid of the problem.’ And this guy starts advising Gio how to get rid of this issue. We even at one point talk about murdering the boy, and the concierge is just saying, ‘well, listen, I’m really sorry. In this country, we can’t just drown the boy. This is America we don’t do that.’”
Cohen went on to explain how the concierge offered to connect him with a lawyer to silence the boy, but that wasn’t the end of it. His character next inquired if the concierge could fetch him a “date” with a boy “lower than Bar Mitzvah but older than eight,” and the concierge reportedly replied “yeah, I can put you in touch with somebody who can get you some boys like that.” The stunt was considered “too dark and wrong” for even This Is America, and Cohen’s team subsequently sent their footage to the F.B.I. to investigate. According to Cohen, the bureau evidently decided not to pursue the matter, though the actor noted “This concierge had said that he’d worked for politicians and various billionaires.”
Wel interessant klein verhaaltje maar.quote:
Jij gooide hem tussen afbeeldingtags en dat werkt niet altijd.quote:
Ken hem niet maar wel opmerkelijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
Milo Yiannopoulos had ook zulke taferelen opgemerkt,
Hij werd steeds populairder als ongelooflijk flamboyante maar ultra conservatieve homo, tot hij iets als dit noemde, maar er verder geen namen van betrokken celebrities bij wilde vermelden.
Hij werd gelijk volledig gecancelled.
[ afbeelding ]
Geweldig figuur overigens!(Niet zijn lichaam, maar hij als persoon!
)
Woke links ging altijd helemaal over de zeik als hij weer ergens kwam speechen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ken hem niet maar wel opmerkelijk.
Waarom dan?quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Woke links ging altijd helemaal over de zeik als hij weer ergens kwam speechen.
Serieus gewelddadige protesten waar gewonden bij vielen.
Een keer hadden lefties toen ze boos de zaal verlieten, het brandalarm af laten gaan om de bijeenkomst te verstoren.
Een andere keer werd het podium waar hij op stond bezet door boze linkse mensen.
Ach ik hoef ook geen flamboyante homo's maar ik ga er mij ook niet druk om maken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: hij noemde Trump "daddy".
Nee ik ook niet, maar ik heb wel een paar maand z'n speeches op Youtube zitten volgen,quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ik hoef ook geen flamboyante homo's maar ik ga er mij ook niet druk om maken.
Gewoon img tochquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij gooide hem tussen afbeeldingtags en dat werkt niet altijd.
Anouk blokkeerde mij op Facebook toen ik zei dat ze zich druk moest maken om haar eigen pietjesquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:39 schreef ToT het volgende:
Hij wordt racist genoemd, maar hij is net als hoe Anouk vroeger was; hij wil alleen grootgeschapen negroïde vriendjes!
Stuur mij de link maar even door. Dan plaats ik hem wel voor je.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:41 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Anouk blokkeerde mij op Facebook toen ik zei dat ze zich druk moest maken om haar eigen pietjes
Waarom had je Anouk op Facebook?quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:41 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Anouk blokkeerde mij op Facebook toen ik zei dat ze zich druk moest maken om haar eigen pietjes
Vage kennisquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom had je Anouk op Facebook?![]()
![]()
Een hele vage, die heeft ze in de bovenkamer niet allemaal op een rijtje.quote:
Ze deed een Britney Spearsje, lekker milimeterenquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een hele vage, die heeft ze in de bovenkamer niet allemaal op een rijtje.
Ook al zo"n dom wicht.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:51 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ze deed een Britney Spearsje, lekker milimeteren
Toen was het nog wat.quote:
Voordeel van chili, nasi etc. Je kan het maken naar je eigen smaak.quote:
Dat rooie latex pakkiequote:Op donderdag 13 juni 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat ze meer een boogschutter is dan een maagd.
Heeft ze opgetreden met Ali B?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat ze meer een boogschutter is dan een maagd.
Van wie?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
Dat kraakje in d'r stem de hele tijd trouwens!
Als je het zo heel af en toe doet, klinkt het echt ernstig geil.
Maar dit was gewoon mateloos irritant!
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft ze opgetreden met Ali B?
Ik zou het nu niet meer willen.quote:
Ogen dicht en gaan met die banaanquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het nu niet meer willen.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het nu niet meer willen.
Rillllllquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don't Schuif your Dick in crazy!
Lieve glimlachquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don't Schuif your Dick in crazy!
Zo zijn vrouwen nou eenmaalquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
à la "I'm going to lick your eyeballs and scoop them out with a teaspoon!" ?
Hier zijn best wel lieve vrouwen.quote:
En ook wel lieve mannenquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zijn best wel lieve vrouwen.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:19 schreef devzero het volgende:
Lekker vrouwvriendelijk weer. Ali zou tevreden zijn
En badeendjes.quote:
quote:
Ik ben unique.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]die ook natuurlijk, zijn er wel wat minder alleen
Haha zelf geknutseld.quote:
Nou en? De grap is gewoon leuk. Stomme zuurpruim dat je bent. Neem nog een glas azijn, misschien knap je er van opquote:
Wquote:
Heb een nieuwe tool. Virtual Desktop. Daarin kan ik op een 2 meter groot scherm in VR mijn computer besturen. Super gaaf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |