Nee ik ook niet, maar ik heb wel een paar maand z'n speeches op Youtube zitten volgen,quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ik hoef ook geen flamboyante homo's maar ik ga er mij ook niet druk om maken.
Gewoon img tochquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij gooide hem tussen afbeeldingtags en dat werkt niet altijd.
Anouk blokkeerde mij op Facebook toen ik zei dat ze zich druk moest maken om haar eigen pietjesquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:39 schreef ToT het volgende:
Hij wordt racist genoemd, maar hij is net als hoe Anouk vroeger was; hij wil alleen grootgeschapen negroïde vriendjes!
Stuur mij de link maar even door. Dan plaats ik hem wel voor je.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:41 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Anouk blokkeerde mij op Facebook toen ik zei dat ze zich druk moest maken om haar eigen pietjes
Waarom had je Anouk op Facebook?quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:41 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Anouk blokkeerde mij op Facebook toen ik zei dat ze zich druk moest maken om haar eigen pietjes
Vage kennisquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom had je Anouk op Facebook?![]()
![]()
Een hele vage, die heeft ze in de bovenkamer niet allemaal op een rijtje.quote:
Ze deed een Britney Spearsje, lekker milimeterenquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een hele vage, die heeft ze in de bovenkamer niet allemaal op een rijtje.
Ook al zo"n dom wicht.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:51 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ze deed een Britney Spearsje, lekker milimeteren
Toen was het nog wat.quote:
Voordeel van chili, nasi etc. Je kan het maken naar je eigen smaak.quote:
Dat rooie latex pakkiequote:Op donderdag 13 juni 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat ze meer een boogschutter is dan een maagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |