''Dan wil je toch juist niet dagen hier aan terug denken'' uit deze zin haal ik inderdaad dat je als slachtoffer dit niet zou moeten willen. Wat bedoel je dan met deze zin?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat?? Hoe haal je deze conclusie uit die vraag. Nee dat vind ik helemaal niet.
Behalve dat het geen antwoord op de vraag wasquote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:41 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Nee, de vraag was toch aan mij gericht en ik antwoord daar op.
Sommige slimme mensen kunnen totaal niet reflecteren op hun gedrag, en andersom kunnen genoeg eenvoudige mensen dat wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik liep even wat stappen vooruit.
Wellicht idd dat hij nul zelfreflectie heeft. (Al geloof ik dat nog echt niet. Ik vind het geen compleet domme jongen. Hij houdt zich gewoon van de domme. Vind ik.)
weet je wat, jij hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus?
Eens met wederzijdse instemming, altijd met wederzijdse instemming?
Ik begreep je wel hoor dat je niet met een trollvraag/opmerking oid kwamquote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Behalve dat het geen antwoord op de vraag wasMaar een conclusie trekken die niet klopt.
Misschien ligt het aan de manier dat ik een vraag stelde en had ik het anders kunnen formuleren om niet meteen alle vrouwen op mijn dak te krijgen
4 mnd cel waarvan 2 mnd voorwaardelijk celstraf en een verplichte behandeling/gedragscursus en contactverbod met slachtoffersquote:
Komt dat transcript beschikbaar?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig om te beoordelen omdat wij zelf niet het gehele transcript kunnen lezen. Ik schort m'n oordeel hierover op tot vanmiddag.
Verplicht 2 uur per dag naar de muziek van zijn concurrent rapper Sjors luisteren voor de duur van 6mnd waarvan 3 voorwaardelijkquote:
Het waren dan ook niet haar vrouw en kinderen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Op het moment dat Jill haar affaire begon met Ali wetend dat vrouw en kindjes thuiszaten voelde ze zich nog niet zo vies jammer genoeg.
Als jij impliceert dat het feit dat ze (ooit) seks met wederzijdse instemming hadden betekent dat er geen sprake kan zijn van aanranding of verkrachting, dan klopt het dat ik gelijk heb. Tenminste, mijn 'dus' impliceert kennelijk iets waar je het niet mee eens bent.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:51 schreef damsco het volgende:
Benieuwd welke rap Ali vandaag ten gehore brengt.
Dat is normaal nadat een man klaar is gekomen, ja ik begrijp dat vrouwen dat niet waarderen en zich een wegwerpartikel voelen.quote:Ze herkende "de arrogantie, het gevoel dat je een wegwerpartikel bent."
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:53 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Dat is normaal nadat een man klaar is gekomen, ja ik begrijp dat vrouwen dat niet waarderen en zich een wegwerpartikel voelen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Het waren dan ook niet haar vrouw en kinderen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:53 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Dat is normaal nadat een man klaar is gekomen, ja ik begrijp dat vrouwen dat niet waarderen en zich een wegwerpartikel voelen.
tjaquote:"Ze was de baas over haar eigen lichaam", zegt de OvJ. "Ze koos er wel voor om seks te hebben met Flex en met haar vriend Sam, maar niet met B. En dat is haar goed recht."
Ik geloof dat er wat verwarring over je vraag is ontstaan. Ik interpreteerde je vraag als: waarom willen mensen die ook zoiets naars hebben meegemaakt dit volgen en het daarmee oprakelen? Dat vond ik geen onbeleefde vraag.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Behalve dat het geen antwoord op de vraag wasMaar een conclusie trekken die niet klopt.
Misschien ligt het aan de manier dat ik een vraag stelde en had ik het anders kunnen formuleren om niet meteen alle vrouwen op mijn dak te krijgen
quote:3 minuten geleden
"NIETS TE WINNEN EN VEEL TE VERLIEZEN"
De officier van justitie twijfelt niet aan de betrouwbaarheid van de verklaringen van Ellen ten Damme. Net als Jill wilde ze geen schadevergoeding of mediation en werd ze emotioneel tijdens haar intakegesprek bij de politie. "Ze heeft niets te winnen en veel te verliezen", aldus het OM
Dus jij neemt gerust ook een vrouw mee naar huis als je weet dat ze getrouwd is? Zegt veel over je eigen moraalquote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Het waren dan ook niet haar vrouw en kinderen.
Is dat niet haar goed recht?quote:
Omdat ze een losse seksuele moraal heeft betekent niet dat elke willekeurige man er dan maar op kan klimmen.quote:
Het is toch degene met de relatie die vreemdgaat? Ik kan me prima voorstellen dat je er als single geen zin in hebt om met een gebonden persoon iets te beginnen, maar dat is een keuze. Je doet er op zichzelf niets verkeerd mee. Als je een monogame relatie hebt die niet open is, ben je wel verkeerd bezig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus jij neemt gerust ook een vrouw mee naar huis als je weet dat ze getrouwd is? Zegt veel over je eigen moraal
Ja daaaag.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is toch degene met de relatie die vreemdgaat? Ik kan me prima voorstellen dat je er als single geen zin in hebt om met een gebonden persoon iets te beginnen, maar dat is een keuze. Je doet er op zichzelf niets verkeerd mee. Als je een monogame relatie hebt die niet open is, ben je wel verkeerd bezig.
Wow.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is toch degene met de relatie die vreemdgaat? Ik kan me prima voorstellen dat je er als single geen zin in hebt om met een gebonden persoon iets te beginnen, maar dat is een keuze. Je doet er op zichzelf niets verkeerd mee. Als je een monogame relatie hebt die niet open is, ben je wel verkeerd bezig.
maakt dat haar een slet?quote:
Ha, had het dus fout geinterpreteerd.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geloof dat er wat verwarring over je vraag is ontstaan. Ik interpreteerde je vraag als: waarom willen mensen die ook zoiets naars hebben meegemaakt dit volgen en het daarmee oprakelen? Dat vond ik geen onbeleefde vraag.
In de ogen van sommigen maakt dat haar een slet. En dan nog geldt dat ook iemand die in de ogen van bepaalde mensen een slet is alle recht heeft om te bepalen met wie ze wel en met wie ze geen seks wil.quote:
Dat ze zelf wel uitmaakt met wie ze seks heeft? NEE.quote:
Uhuh, waarom gaat het over háár en niet over hem?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus jij neemt gerust ook een vrouw mee naar huis als je weet dat ze getrouwd is? Zegt veel over je eigen moraal
Ja hoor volgensmij gaat het hier de hele tijd over Ali of niet ?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:02 schreef matthijst het volgende:
Zou mooi zijn als die vrouw van Ali
[..]
Uhuh, waarom gaat het over háár en niet over hem?
Hij was hier de cheatende, aanrandende, verkrachtende vreemdganger.
Echt, door die excuustruuzen zoals jij, durven vrouwen geen aangifte te doen tegen honden als Ali.
wanneer maakt het een vrouw wel een slet?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ze zelf wel uitmaakt met wie ze seks heeft? NEE.
Roos zegt toch nergens dat Ali dat niet is en dat ondanks dat het afkeurensawardig is een relatie aan te gaan met iemand met vrouw en kinderen, dat de aanranding/verkrachting minder erg maakt?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:02 schreef matthijst het volgende:
Zou mooi zijn als die vrouw van Ali
[..]
Uhuh, waarom gaat het over háár en niet over hem?
Hij was hier de cheatende, aanrandende, verkrachtende vreemdganger.
Echt, door die excuustruuzen zoals jij, durven vrouwen geen aangifte te doen tegen honden als Ali.
Zo bedoelde ik het idd.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geloof dat er wat verwarring over je vraag is ontstaan. Ik interpreteerde je vraag als: waarom willen mensen die ook zoiets naars hebben meegemaakt dit volgen en het daarmee oprakelen? Dat vond ik geen onbeleefde vraag.
Wat maakt het uit of ze een "slet" was? Of zelfs een prostituee? Ook die hebben seksueel zelfbeschikkingsrecht.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
wanneer maakt het een vrouw wel een slet?
volgens jouw beredenering nooit?
Een 'slet' zijn biedt geen millimeter extra ruimte aan avances van mannen waarin de vermeende 'slet' niet geïnteresseerd is.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Niet op reageren. Heb hem nog nooit op een serieuze post kunnen betrappen, alleen trollen en zuigen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of ze een "slet" was? Of zelfs een prostituee? Ook die hebben seksueel zelfbeschikkingsrecht.
Waarom is de terminologie zo belangrijk voor je? Mag je een slet wel verkachten?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Ah misschien verkeerd geinterpreteerd, doordat ze begon te zwammen over mijn moraal.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Roos zegt toch nergens dat Ali dat niet is en dat ondanks dat het afkeurensawardig is een relatie aan te gaan met iemand met vrouw en kinderen, dat de aanranding/verkrachting minder erg maakt?
Het is een gevoelig onderwerp en het zit veel vrouwen hoog, @over_hedge . Ik ben zelf bijvoorbeeld nooit verkracht en heb alleen maar liefdevolle reacties gehad met mannen die deugden. Maar ik ben wel meerdere keren in mijn leven aangerand. Dat was iets waarvan werd gevonden dat het erbij hoorde. Je moest er niet over zeuren. Dat dit nu allemaal wordt opgerakeld, vind ik dan ook te verkiezen boven de cultuur die er was. Er is iets aan het veranderen. Ik heb zelfs enige hoop dat mijn dochter nooit aangerand zal worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het idd.
Maar ik heb mijn les geleerdSowieso vind ik het zelfs dus niet belangrijk genoeg (om de zaak te volgen! heb het niet over slechtoffers voor het hier nu mis gaat
) om heel de dag gaan volgen. Wat ook wel raar zou zijn na mijn eerste vraag.
Maar ook niet zo zin dat ik perongeluk iets zeg wat verkeerd valt en ik het zo niet bedoel. Maar dan wel opeens een vrouwenhater ben in de ogen van sommige. Dus ik ga mijn bijdragen aan dit topic gewoon laten voor wat het isEn dat is ook helemaal prima! Ik spreek je wel weer in het btc topic. Veel leuker
Schuldig aan verkrachting oef. Dat wordt een taaie hap om te slikken voor onze knuffelmarokkaanquote:
Je weet dat zowel de clitoris als de eikel uit hetzelfde weefsel bestaan? Waarom moet een man na het klaarkomen dan ineens arrogant zijn en een vrouw na een clitoriaal orgasme niet?quote:
Wanneer is een man volgens jou een slet?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |