Het is dan ook een vraag. Ja had een ? voor dequote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou je adviseren om dit in een vraagvorm te gieten. Er wordt zo vaak voor vrouwen ingevuld hoe ze zich zouden moeten voelen over grensoverschrijdend gedrag.
Als je het echt wil begrijpen: hartstikke fijn. Als je het wil veroordelen: laat maar zitten.
Nee, dus je kan er vanuit gaan dat ze dit doen in de hoop om toekomstige slachtoffers te voorkomen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je zoiets mee gemaakt hebt. En het grote impact gehad heeft. Dan wil je toch juist niet dagen lang hier aan terug moeten denken
In dat geval adviseer ik je interpunctie te gebruiken.quote:
Hou eens op met voor een ander bepalen hoe ze wel of niet met hun ervaringen mogen omgaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je zoiets mee gemaakt hebt. En het grote impact gehad heeft. Dan wil je toch juist niet dagen lang hier aan terug moeten denken
lees anders eens 2 posten boven je. De tering he ik vergat een vraagteken. Rustig maarquote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou eens op met voor een ander bepalen hoe ze wel of niet met hun ervaringen mogen omgaan.
Ik ben er niet bij, maar als ik dit zo interpreteer, lijkt me het opmerken van deze zaak in de aanklacht door de OvJ een soort steuntje in de rug van dit betreffende slachtoffer, een duidelijke erkenning van het leed, en ook toch genoemd in de rechtszaak.quote:
met wederzijdse instemmingquote:
Hopelijk maken ze in de officiele verslagen niet dit soort 'tiepvauten', anders moeten ze hem laten gaan vanwege vormfouten oid.quote:
Jij vind dit de reden dat vrouwen maar geen aangifte meer moeten doen. Beter zo snel mogelijk vergeten en niet meer aan terug denken? Maar misschien is dat dan ook wel een van de redenen waarom veel vrouwen dus geen aangifte doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat?? Hoe haal je deze conclusie uit die vraag. Nee dat vind ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:38 schreef oppiedoppie het volgende:
Jij vind dit de reden dat vrouwen maar geen aangifte meer moeten doen.
Jezus, @over_hedge was een vraagteken vergeten. Ga jij ook nog even je plasje erover heen doen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:38 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Jij vind dit de reden dat vrouwen maar geen aangifte meer moeten doen. Beter zo snel mogelijk vergeten en niet meer aan terug denken? Maar misschien is dat dan ook wel een van de redenen waarom veel vrouwen dus geen aangifte doen.
Ten eerste komt hier een eis en nog geen uitspraak.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ergens zie ik hem niet in beroep gaan, om ooit zoveel mogelijk met een schone lei (voor zover dat kan) te kunnen beginnen. En omdat hij nu zo diep in de ellende zit, dat het beter is om te knielen dan nog meer te drammen.
Maar we zullen het zien.
Dus?quote:
Nee, de vraag was toch aan mij gericht en ik antwoord daar op.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jezus, @:over_hedge was een vraagteken vergeten. Ga jij ook nog even je plasje erover heen doen?
Woord tegen woord....quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En gelijk weer het bewijs dat één zo'n aangifte kansloos is.
Was al uitgebreid op geantwoord. Laat gaan mens. Kunnen we de zaak weer volgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:41 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Nee, de vraag was toch aan mij gericht en ik antwoord daar op.
Dat weet ik, ik liep even wat stappen vooruit.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ten eerste komt hier een eis en nog geen uitspraak.
Maar als de uitspraak nadelig voor ali wordt (brommen) dan verwacht ik wel een hoger beroep.
Gezien hoe hij zich opstelt, zonder spijt of (echte) zelfreflectie
Het gaat nu om niet alle keren met wederzijds instemming.quote:
Jammer dat hij dan nog steeds de edit-knop niet gevonden heeft.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jezus, @:over_hedge was een vraagteken vergeten. Ga jij ook nog even je plasje erover heen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |