Gepost door een oud wijf he, het is niet eens dat alleen wat gekke mannen zo denken.quote:
*kuch*quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gepost door een oud wijf he, het is niet eens dat alleen wat gekke mannen zo denken.
Inderdaad, de Iris Hond-en, zeg maar.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gepost door een oud wijf he, het is niet eens dat alleen wat gekke mannen zo denken.
niet saskia hequote:
Oh dan is het goed.quote:
Doet hij bewust: laten zien dat hij makkelijk mensen aanraakt en dat dat dan 'amicaal' bedoeld is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:48 schreef Pippalena het volgende:
Ali zegt niet agressief te zijn maar in alles, ook tijdens de rechtszaak, zie je wel dat het een dominant mannetje is die vooral bezig is met zijn eigen behoeftes. Zoals hij ook die arm om die journalist heen legt. Ook al raar toch. Ongevraagd, amicaal zitten doen, de ander onderdeel maken van je showtje.
Hij heeft Waylon toch ook eens klappen gegeven op de wc?quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:48 schreef Pippalena het volgende:
Ali zegt niet agressief te zijn maar in alles, ook tijdens de rechtszaak, zie je wel dat het een dominant mannetje is die vooral bezig is met zijn eigen behoeftes. Zoals hij ook die arm om die journalist heen legt. Ook al raar toch. Ongevraagd, amicaal zitten doen, de ander onderdeel maken van je showtje.
Hij heeft op die manier veel voor elkaar gekregen. Tot 2,5 jaar gelden werkte het voor hem.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:48 schreef Pippalena het volgende:
Dat waren knuffelsquote:Op donderdag 13 juni 2024 14:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij heeft Waylon toch ook eens klappen gegeven op de wc?
Nu ben ik toch wel nieuwsgieriger geworden wat er nu eik gebeurd is. Dat knuffelen zal wel hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou Ali Bepotelaar zo berekenend (kunnen) redeneren? Ik vind hem nu eerder emotioneel en impulsief overkomen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:09 schreef Coeus het volgende:
[..]
Doet hij bewust: laten zien dat hij makkelijk mensen aanraakt en dat dat dan 'amicaal' bedoeld is.
Was lil kleine toch? Niet Ali?quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:12 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel nieuwsgieriger geworden wat er nu eik gebeurd is. Dat knuffelen zal wel hoor.
https://www.mediacourant.(...)ag%20in%20Shownieuws.quote:Ali B is achter de schermen van The Voice of Holland compleet geflipt. Het leidde in het herentoilet tot een vreselijke vechtpartij met collega Waylon. Dat onthulde Albert Verlinde dinsdag in Shownieuws.
Ah ik bedoelde dit blijkbaarquote:Op donderdag 13 juni 2024 14:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Was lil kleine toch? Niet Ali?
Oh dat lees je nu toch wel met andere ogen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
https://www.mediacourant.(...)ag%20in%20Shownieuws.
Die van Waylon zaten dicht.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh dat lees je nu toch wel met andere ogen.
Anouk en Lil' Kleine die staan te matten wil ik ook wel beelden van.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh dat lees je nu toch wel met andere ogen.
Anouk vreet die Kleine op man.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Anouk en Lil' Kleine die staan te matten wil ik ook wel beelden van.
Snuggle with a struggle?quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zelf denk ik dat hij gewoon met Waylon geneukt heeft als de veelkennige smulpaap van des Heeres vruchten die hij is, maar als rapper is het voor je imago natuurlijk stoerder om te doen alsof je aan het vechten was.
Waylon heeft soms een beetje problemen om zijn lid aan de praat te krijgen, dus misschien is er een heftiger stimulans nodig.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snuggle with a struggle?
Daarom. Net als die kabouter die Daphne Schippers aanduwde, ik krijg daar rare visualisaties bij. Maar goed, on topic maar weer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anouk vreet die Kleine op man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |