Ali B: "In het gelid!"quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Waylon heeft soms een beetje problemen om zijn lid aan de praat te krijgen, dus misschien is er een heftiger stimulans nodig.
Ronnie heeft bevestigd dat Ali de kamer binnenkwam terwijl hij en Naomi seks hadden. Hij heeft verklaard dat er wat tumult ontstond, maar daar weet hij het fijne niet meer van. En hij heeft de vermeende verkrachting niet gezien.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Elastieke Ronnie wilde niet getuigen? Die kan de hele rechtszaak toch zo onderuit schoppen als Ali de waarheid spreekt?
Of die wil zich er niet in mengen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Elastieke Ronnie wilde niet getuigen? Die kan de hele rechtszaak toch zo onderuit schoppen als Ali de waarheid spreekt?
https://www.shownieuws.nl(...)-b-op-schrijverskampquote:Op donderdag 13 juni 2024 14:34 schreef Stoorzendert het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ronnie heeft bevestigd dat Ali de kamer binnenkwam terwijl hij en Naomi seks hadden. Hij heeft verklaard dat er wat tumult ontstond, maar daar weet hij het fijne niet meer van. En hij heeft de vermeende verkrachting niet gezien.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of die wil zich er niet in mengen.
Ah okequote:Op donderdag 13 juni 2024 14:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.shownieuws.nl(...)-b-op-schrijverskamp
Hij heeft het toch al verbruid bij menig platenmaatschappijquote:Op donderdag 13 juni 2024 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of die wil zich er niet in mengen.
Kansloos ditquote:
Je kan duizenden verklaringen hebben, maar als die allemaal inconsistent zijn, tegengesproken worden door andere getuigen, heb je er niks/weinig aan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:45 schreef TAmaru het volgende:
hoe groot is nu de kans op een veroordeling? zijn dit allemaal niet gevallen van zijn woord tegen het hunne? of is het waarschijnlijk dat hij op basis van meerdere verklaringen voor alles veroordeeld wordt?
Ik snap wel dat als je hier ruim 2 jaar naartoe leeft dat dit na 2 dagen klaar is, dat dit een enorme domper is als dit langer duurt.quote:
Het lijkt wel een echt mens.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat hij die emoties niet voor zich kan houden.
Volgens mij is er maar 1 klein kind in deze post, en dat ben jij.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:19 schreef damsco het volgende:
Ook echt gaan rappen in de zaal, wat een figuur
[ afbeelding ]
Als de rechter zich hierdoor laar beïnvloeden is het wel erg slecht.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:19 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe lang is Ali B?quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Als dat voor hem werkt om zijn kant van het verhaal te vertellen, wie ben jij dan om daarover zo achterlijk te oordelen?
Dit gelovenquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als de rechter zich hierdoor laar beïnvloeden is het wel erg slecht.
Is dat nog ergens terug te vinden (ik heb geen X)?quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:16 schreef Lienekien het volgende:
De voorzitter heeft inmiddels de inhoud van het getuigenverhoor samengevat in de rechtszaal.
Lijkt mij volkomen logisch deze reactie van Ali. Loopt nu al 2,5 jaar en ineens komt er weer iets op de proppen op het laatste moment. Kan mij goed voorstellen dat je daar als verdachte ook wel een klaar mee bent. Blijkbaar in 2018 iets gebeurd en dan doe je er 6 jaar over om, op de dag dat de rechtszaak begint, ineens te komen babbelen? Persoonlijk vind ik dat sowieso bijzonder ongeloofwaardig, maar als je er iets mee wil dan maak je daar gewoon een nieuw onderzoek van.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat als je hier ruim 2 jaar naartoe leeft dat dit na 2 dagen klaar is, dat dit een enorme domper is als dit langer duurt.
Jammer dat hij die emoties niet voor zich kan houden.
Jij was er allemaal bij denk ik?quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:21 schreef Ericr het volgende:
Ali B, wel voordeel dat hij al een criminele naam heeft. Verder gewoon een narcistische lul zonder zelfreflectie. Het ligt noot aan hemzelf natuurlijk.
Maar moe na paar dagen rechtbank? Het gaat niet om een klein vergrijp, hij mag blij zijn dat het relatief snel gaat allemaal.
En is dat hier het geval volgens jou? Ik heb de hele zaak nauwelijks gevolgd, heb alleen wat video's van een huilerige Ali B gezien.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:12 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Je kan duizenden verklaringen hebben, maar als die allemaal inconsistent zijn, tegengesproken worden door andere getuigen, heb je er niks/weinig aan.
wtf man. Het is 1 grote show voor hem.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:19 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:19 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Als dat voor hem werkt om zijn kant van het verhaal te vertellen, wie ben jij dan om daarover zo achterlijk te oordelen?
Dit is fake, hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als de rechter zich hierdoor laar beïnvloeden is het wel erg slecht.
Fake.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
wtf man. Het is 1 grote show voor hem.
Ik denk dat je je meer moet afvragen hoe het met het geestelijke vermogen zit van de eigenaar van dit boek. Dat je het ook maar bedenkt om dit te vragen op dit moment.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:25 schreef Ericr het volgende:
https://www.facebook.com/reel/474183085145155
Man, man, man. Boeken signeren alsof je de ster daar bent.
De getuige trof het huilende meisje bij een bushalte op de Kennemerstraatweg, richting Castricum. De getuige was zelf op weg naar Heemskerk. Het was tussen 2 en 3 uur 's nachts.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat nog ergens terug te vinden (ik heb geen X)?
Dank je!quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De getuige trof het huilende meisje bij een bushalte op de Kennemerstraatweg, richting Castricum. De getuige was zelf op weg naar Heemskerk. Het was tussen 2 en 3 uur 's nachts.
Het meisje vertelde dat ze in een huis was waar ook Ali B was, en dat ze door hem aangerand of verkracht was. De getuige zegt dat ze niet goed heeft opgelet hoe het meisje eruit zag. Ze was meer met wat het meisje vertelde bezig.
De leeftijd schatte de getuige van rond de 20. En ze heeft dus net gezegd niet meer precies te weten hoe het meisje eruit zag. Een collega die ze een dag later over het incident vertelde, stuurde haar al eerder dit jaar een appje met het persbericht over de vervolging van #AliB
Ze ondernam daar verder geen actie op. Ze volgde de zaak ook niet en had de Boos-uitzending niet gezien. Toen ze vorige week John vd Heuvel over het proces zag vertellen, stuurde ze hem een mail. Gisteravond belde ze Ruth Jager, die Naomi en Ellen ten Damme bijstaat.
Ze besloot zich gisteren te melden omdat ze #AliB hoorde ontkennen. "Ik heb gezien hoe het meisje eraan toe was en ik wilde haar helpen."
Toen eind december vorig jaar haar collega appte, hoorde ze voor het eerst dat er sprake was van een rechtszaak tegen #AliB, en dat een van de slachtoffers in Heiloo zou zijn misbruikt.
@:SaskiaBelleman
quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja ik zag het, bron niet gechecked. Edit allang geleden weer gedaan.
Het komt op mij over als een of andere weirdo die aandacht tekort komt. Allemaal kul smoezen waarom ze niets gedaan heeft en ook de beschrijving van het uiterlijk raakt kant noch wal. En toen dat uitkwam was er alweer een volgende smoes dat ze het vergeten was omdat ze zo onder de indruk was van het gebeurde. Ze was zo onder de indruk overigens dat ze 6 jaar niets gezegd of gedaan heeft en zelfs berichten van anderen over de vervolging genegeerd heeft zolang ze kon.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De getuige trof het huilende meisje bij een bushalte op de Kennemerstraatweg, richting Castricum. De getuige was zelf op weg naar Heemskerk. Het was tussen 2 en 3 uur 's nachts.
Het meisje vertelde dat ze in een huis was waar ook Ali B was, en dat ze door hem aangerand of verkracht was. De getuige zegt dat ze niet goed heeft opgelet hoe het meisje eruit zag. Ze was meer met wat het meisje vertelde bezig.
De leeftijd schatte de getuige van rond de 20. En ze heeft dus net gezegd niet meer precies te weten hoe het meisje eruit zag. Een collega die ze een dag later over het incident vertelde, stuurde haar al eerder dit jaar een appje met het persbericht over de vervolging van #AliB
Ze ondernam daar verder geen actie op. Ze volgde de zaak ook niet en had de Boos-uitzending niet gezien. Toen ze vorige week John vd Heuvel over het proces zag vertellen, stuurde ze hem een mail. Gisteravond belde ze Ruth Jager, die Naomi en Ellen ten Damme bijstaat.
Ze besloot zich gisteren te melden omdat ze #AliB hoorde ontkennen. "Ik heb gezien hoe het meisje eraan toe was en ik wilde haar helpen."
Toen eind december vorig jaar haar collega appte, hoorde ze voor het eerst dat er sprake was van een rechtszaak tegen #AliB, en dat een van de slachtoffers in Heiloo zou zijn misbruikt.
Zou best een sterke getuige kunnen zijn dit?quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het komt op mij oprecht over, al blijft dat lastig in te schatten via een geschreven samenvatting van een verklaring.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:34 schreef GereDathan het volgende:
[..]
<Nope>
Verdiend natuurlijk een los onderzoek, en mogelijk juridische stappen in de toekomst, maar het lijkt mij niet iets wat je er nu ineens bij gaan slepen. Zo kan je wel bezig blijven.
Zijn leven staat soort van 2,5 jaar stil. Tuurlijk is hij moe.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:21 schreef Ericr het volgende:
Ali B, wel voordeel dat hij al een criminele naam heeft. Verder gewoon een narcistische lul zonder zelfreflectie. Het ligt noot aan hemzelf natuurlijk.
Maar moe na paar dagen rechtbank? Het gaat niet om een klein vergrijp, hij mag blij zijn dat het relatief snel gaat allemaal.
Ik baseer mij puur op de inhoud, en bij mij komt het alles behalve oprecht over eigenlijk. Met als belangrijkste punt, hoe kan je nog 2,5 jaar wachten met je verhaal? Ali ligt al 2,5 jaar onder een vergrootglas en is regelmatig nieuws geweest. Er is geen enkele reden te bedenken om je verhaal dan pas op de dag van de zitting te vertellen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het komt op mij oprecht over, al blijft dat lastig in te schatten via een geschreven samenvatting van een verklaring.
Soms is zwijgrecht wel een zegen. Maar daar heeft hij duidelijk geen gebruik van gemaakt.quote:Wrang voor Ali dat zijn openbare verklaring ervoor heeft gezorgd dat een nieuwe getuige zich heeft gemeld.
Absurde situatie. Ik zou er al verdediging echt lak aan hebben. Iedereen heeft recht op de voldoende tijd om het verhaal te doen, zowel de aanklager als de verdediging. Lekker belangrijk dat het tijd en geld kost. Als dat een criterium zou zijn dan zouden we iedereen die moet voorkomen voor iets wel direct richting de galg kunnen rijden, dat scheelt nog veel meer geld en tijd tenslotte.quote:
Ze heeft mogelijk/waarschijnlijk niet eerder het verband gelegd. Dat kan toch?quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik baseer mij puur op de inhoud, en bij mij komt het alles behalve oprecht over eigenlijk. Met als belangrijkste punt, hoe kan je nog 2,5 jaar wachten met je verhaal? Ali ligt al 2,5 jaar onder een vergrootglas en is regelmatig nieuws geweest. Er is geen enkele reden te bedenken om je verhaal dan pas op de dag van de zitting te vertellen.
[..]
Soms is zwijgrecht wel een zegen. Maar daar heeft hij duidelijk geen gebruik van gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |