abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 7 november 2022 @ 07:49:25 #1
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206586141
:').

quote:
Zanger Waylon noemde het zondag in Boerderij van Dorst "niet per se chic" dat hij vreemdging tijdens de zwangerschap van zijn vriendin Bibi Breijman. De artiest legde in het programma uit dat hij last had van een erectieprobleem en dat dit leidde tot overspel. Het stel is daarop in therapie gegaan.
In een inmiddels verwijderd Instagram-bericht bevestigde Waylon in mei, kort na de geboorte van zijn tweede kind, dat hij tijdens Breijmans zwangerschap was vreemdgegaan. De "demonen" in zijn hoofd waren daar de oorzaak van, schreef hij ook.

Zijn erectieprobleem is de demon waar hij het toen over had, vertelde de zanger aan presentator Raven van Dorst. "Door het leven - door wat dan ook - zijn er blokkades in mijn hoofd gekomen, die ervoor gezorgd hebben dat de boel daar beneden gewoon niet meer lekker werkte", zei hij zondag. Zo kampte de artiest eerder met een alcohol- en drugsverslaving. "Weet je hoe fucked up dat is? Het is geen excuus, verre van, maar het is wel de demon waar ik het over had."

Frédérique Spigt, die ook in het programma te gast was, vindt het "gek dat je het dan bij iemand anders moet uitproberen". Waylon antwoordde dat hij handelde vanuit paniek. "Op zoek naar dat wat het prikkelt. Het is heel heftig om als man te ervaren: m'n shit werkt niet. What the fuck is er aan de hand? Het mannelijkste wat je bezit, kan je op dat moment niet delen."

'Liefde is nog altijd groter dan de haat'

"Het was niet per se chic. Ik ben een klootzak", zei de zanger toen Van Dorst hem vroeg of hij "het thuis weer een beetje goed" heeft kunnen maken. "We zijn in therapie gegaan, want het was een heel heftige periode."

Waylon ging niet in therapie omdat hij Breijman niet meer leuk zou vinden, maar omdat hij het probleem wilde oplossen. "De liefde is nog altijd groter dan de haat", benadrukte de artiest. "We gaan met elkaar verder, we zijn nog steeds verliefd. We zijn sterk met z'n tweeën. We gaan dit overleven, dat hebben we met elkaar afgesproken."
Wat een kulverhaal (hehehe lulverhaal). Ten eerste je overspel “niet per se chic” noemen, :'). Je hebt dus eigenlijk geen spijt en wil het afzwakken.

Ten tweede ga je met een ander neuken om te zien of je je pik daar wel omhoog kan krijgen. Logische reactie ook, :'). Bibi zal geweten hebben dat het ding niet meer goed werkte en geen van de twee dacht eens van: joh, maybe even naar het ziekenhuis (fysieke problemen uitsluiten) of psycholoog?

Ten derde: “het meest mannelijke bezit dat je hebt”, :'). Ik snap waar hij op doelt met die uitspraak maar als ik aan mannelijk denk, denk ik niet aan een vent zijn lul maar aan bepaalde karaktereigenschappen (even uitgaande van hoe de typische man/vrouw wordt bekeken). Het ‘mannelijkste’ dat hij bezit heeft hij dus overboord gegooid toen hij vreemdging.

Ten vierde: altijd meer die demonen waar mannelijke BN’ers mee kampen. Pfoe, wat heftig allemaal. Pfoe, eigenlijk moeten we met al die mannen enkel meelij hebben.


Wat mij betreft: :') ;( wat is Waylon toch zielig, :'(.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 7 november 2022 @ 07:52:50 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206586159
Dus toch!

quote:
81s.gif Op maandag 7 november 2022 07:29 schreef herverwijderd het volgende:
Ik dacht dat die demonen in zijn lul zaten ofzo.
  maandag 7 november 2022 @ 07:54:04 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  maandag 7 november 2022 @ 07:54:26 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 7 november 2022 @ 07:55:35 #5
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206586181
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2022 07:52 schreef herverwijderd het volgende:
Dus toch!
[..]

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 7 november 2022 @ 07:56:03 #6
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206586185
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206586213
Mooi en eerlijk verhaal, heel herkenbaar en goed dat hij zich uitspreekt. Fantastische powerman.
  Spellchecker maandag 7 november 2022 @ 08:44:50 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206586570
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 08:01 schreef Nober het volgende:
Mooi en eerlijk verhaal, heel herkenbaar en goed dat hij zich uitspreekt. Fantastische powerman.
Nou nog een liedje erover :Y :muziek:
pi_206586643
Dus hij vond zijn zwangere vrouw niet meer aantrekkelijk, zocht zijn heil bij andere vrouwen en vind zichzelf vervolgens een groot slachtoffer van zijn demonen? Erg creatief wel. Oja, en geloofwaardig gezien Bibi het voor zoete koek slikt.
  maandag 7 november 2022 @ 09:00:12 #10
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_206586681
Bijzonder slap van Waylon.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_206586692
:')
U MAD?
pi_206586782
Waylon is een huiler.
pi_206586792
Ja nou hij schaamde zich er gewoon voor.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_206586795
Dat heet een midlifecrisis daar horen erectieproblemen ook bij. Vaak tijdelijk.
pi_206586913
Als het niet was uitgekomen had hij ook geen last van demonen.
pi_206586928
Als bekend wordt waar Waylon in therapie gegaan is dan kan dat bedrijf faillissement aanvragen. Slechtere reclame dan dit gesprek van Waylon bestaat niet
  maandag 7 november 2022 @ 09:30:10 #17
341750 Piperidine
Is een baas(e).
  maandag 7 november 2022 @ 09:32:39 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206587007
Niet per se chic? Da fuck?!

Als je zwangere vrouwen niet aantrekkelijk vindt dan is dat jammer voor je en ga je maar een paar maanden doe het zelven.

Echt, hij had nog beter niets kunnen zeggen dan dit kulverhaal ophangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 7 november 2022 @ 09:32:59 #19
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 7 november 2022 @ 09:53:40 #20
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206587243
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:32 schreef Leandra het volgende:
Niet per se chic? Da fuck?!

Als je zwangere vrouwen niet aantrekkelijk vindt dan is dat jammer voor je en ga je maar een paar maanden doe het zelven.

Echt, hij had nog beter niets kunnen zeggen dan dit kulverhaal ophangen.
Nou, precies. Zwangere vrouwen niet aantrekkelijk vinden is op zich niet het gekste, toch? Maar daarom gelijk op een ander kruipen want je ‘pik’ doet het niet, :') :'). Bovendien is het je eigen zwangere vrouw, niet Jannie op de hoek. Ik mag aannemen dat dat in de aantrekkelijkheidsschaal nog een beetje meetelt.
En hóe onaantrekkelijk vind je je vrouw wel niet als je hem niet eens meer omhoog kan krijgen?

Arme Waylon, toch ;(. Hij had inderdaad beter zijn muil kunnen houden. Eigenlijk al sinds zijn bedrog uitkwam. Hij zoekt wel steeds de media op met dit verhaal. Beter focust hij zich op zijn gezin. Zal leuk zijn daar nu. Heb wel eens gelezen op FOK! (volgens mij van iemand die in de media werkt) dat ze sowieso een ‘explosieve’ relatie hadden met heftige ruzies. Als dat nog zo is, ben ik benieuwd hoe het er nu aan toe gaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door ChipsZak. op 07-11-2022 10:46:04 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206587301
https://www.hpdetijd.nl/2(...)on-en-patricia-paay/

Herinnert u zich deze nog?
Hehehe
pi_206587512
Ik vind vooral de uitspraak dat de liefde groter is dan de haat curieus. Haat, wtf?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 7 november 2022 @ 10:26:15 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206587520
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:59 schreef quirina het volgende:
https://www.hpdetijd.nl/2(...)on-en-patricia-paay/

Herinnert u zich deze nog?
Hehehe
OMG :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 7 november 2022 @ 10:27:04 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206587529
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind vooral de uitspraak dat de liefde groter is dan de haat curieus. Haat, wtf?
Haat van Bibi voor hem mag ik hopen.
De liefde van Bibi voor hem dus kennelijk ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 7 november 2022 @ 10:35:09 #25
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_206587606
Die blijven toch niet bij elkaar, over een niet al te lange tijd komt er weer een crisis.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 7 november 2022 @ 10:36:28 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206587619
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 10:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Die blijven toch niet bij elkaar, over een niet al te lange tijd komt er weer een crisis.
Misschien als zij niet meer nat wordt van een leugenaar?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 7 november 2022 @ 10:46:38 #27
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206587735
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Misschien als zij niet meer nat wordt van een leugenaar?
_O-
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 7 november 2022 @ 10:53:48 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206587852
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:59 schreef quirina het volgende:
https://www.hpdetijd.nl/2(...)on-en-patricia-paay/

Herinnert u zich deze nog?
Hehehe
Jesús. Wat ongemakkelijk om te lezen. Dat je ook zo in iemands sms slide. Heel, heel ongemakkelijk.

Er komen wel vragen op: Patries mocht altijd ‘gewoon gaan liggen’ en het was allemaal ‘softer’? Ik had haar wat anders ingeschat, maar je ziet het wel vaker: mensen die heel erg op hun seksualiteit leunen en er (soms) veel over praten, maar in bed eigenlijk niet zo zijn. Mensen waarvan je het juist niet verwacht trekken vervolgens alle zweepjes uit de kast. En ze was natuurlijk al wel wat ouder toen. Geen idee of dat meespeelt. Ze moet vooral doen waar ze zin in heeft en waar ze geen zin in heeft lekker laten zitten, *O*.

Straks blijkt Waylon die gast uit Patricia’s sekstape. Nee, even dat opzij: Waylon is gewoon een erg triest mannetje. Dat blijkt wel weer uit die sms-jes.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206587887
Goeie foto weer op geenstijl.

  maandag 7 november 2022 @ 10:57:58 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206587903
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2022 10:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Jesús. Wat ongemakkelijk om te lezen. Dat je ook zo in iemands sms slide. Heel, heel ongemakkelijk.

Er komen wel vragen op: Patries mocht altijd ‘gewoon gaan liggen’ en het was allemaal ‘softer’? Ik had haar wat anders ingeschat, maar je ziet het wel vaker: mensen die heel erg op hun seksualiteit leunen en er (soms) veel over praten, maar in bed eigenlijk niet zo zijn. Mensen waarvan je het juist niet verwacht trekken vervolgens alle zweepjes uit de kast. En ze was natuurlijk al wel wat ouder toen. Geen idee of dat meespeelt. Ze moet vooral doen waar ze zin in heeft en waar ze geen zin in heeft lekker laten zitten, *O*.

Straks blijkt Waylon die gast uit Patricia’s sekstape. Nee, even dat opzij: Waylon is gewoon een erg triest mannetje. Dat blijkt wel weer uit die sms-jes.
Ik verwacht niet dat dat serieuze antwoorden waren van Paay, wellicht wel antwoorden om Curry nog een trap na te geven als het openbaar zou worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206587938
Waylon zijn bek vol over anderen die een misstap begaan en zijn eigen misstappen goed lult.
Hoort gewoon thuis in het rijtje klootzakken.
Wat een jankerd.
pi_206587960
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 10:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Die blijven toch niet bij elkaar, over een niet al te lange tijd komt er weer een crisis.
Wat moet zij zonder zijn geld? Daarbij we hebben het over Bibi van oh oh cherso.

pi_206588045
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 10:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik verwacht niet dat dat serieuze antwoorden waren van Paay, wellicht wel antwoorden om Curry nog een trap na te geven als het openbaar zou worden.
Dit is een (verzonnen) Column uit 2013 , geen screenshot van een juicekanaal uit 2022 :+
pi_206588132
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2022 07:49 schreef ChipsZak. het volgende:
tijdens de zwangerschap van zijn vriendin Bibi Breijman
Je bent ook echt wel moeilijk dom om daar kinderen mee te willen. Snap zijn overspel wel, maar niet dat hij nog terug wilt.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_206588176
Ik durf het bijna niet te zeggen - en ik zou het misschien niet moeten zeggen omdat ik de aflevering nog niet heb gezien - maar ik vind het best oké dat Waylon ervoor uitkomt een erectieprobleem te hebben. Hij lijkt dat bovendien niet op zijn vrouw af te schuiven. Het is natuurlijk geen rechtvaardiging van zijn gedrag, maar gezien zijn getroebleerde verleden snap ik wel dat hij worstelt met het leven als brave burgerman, de voorspelbaarheid ervan en de verantwoordelijkheden die erbij horen. Opwindend is het niet.

Een vrouw met een pre- of postpartumdepressie krijgt meer sympathie dan een man die op z'n eigen manier in de knoop ligt met de komst van een kind. Is dat niet wat hypocriet van ons?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206588233
Kweelon :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206588262
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen - en ik zou het misschien niet moeten zeggen omdat ik de aflevering nog niet heb gezien - maar ik vind het best oké dat Waylon ervoor uitkomt een erectieprobleem te hebben. Hij lijkt dat bovendien niet op zijn vrouw af te schuiven. Het is natuurlijk geen rechtvaardiging van zijn gedrag, maar gezien zijn getroebleerde verleden snap ik wel dat hij worstelt met het leven als brave burgerman, de voorspelbaarheid ervan en de verantwoordelijkheden die erbij horen. Opwindend is het niet.

Een vrouw met een pre- of postpartumdepressie krijgt meer sympathie dan een man die op z'n eigen manier in de knoop ligt met de komst van een kind. Is dat niet wat hypocriet van ons?
Nee. Hij bedroog/bedriegt zijn zwangere vrouw, en geeft nu de schuld aan zijn lul. :')

'tja, mijn wijf is ff onappetijtelijk, dus mijn lul wil niet'

Wat een slappe zak ben je dan?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206588284
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:29 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Nee. Hij bedroog/bedriegt zijn zwangere vrouw, en geeft nu de schuld aan zijn lul. :')

'tja, mijn wijf is ff onappetijtelijk, dus mijn lul wil niet'

Wat een slappe zak ben je dan?
Heeft hij dan gezegd dat hij zijn vrouw niet aantrekkelijk vond?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206588362
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen - en ik zou het misschien niet moeten zeggen omdat ik de aflevering nog niet heb gezien - maar ik vind het best oké dat Waylon ervoor uitkomt een erectieprobleem te hebben. Hij lijkt dat bovendien niet op zijn vrouw af te schuiven. Het is natuurlijk geen rechtvaardiging van zijn gedrag, maar gezien zijn getroebleerde verleden snap ik wel dat hij worstelt met het leven als brave burgerman, de voorspelbaarheid ervan en de verantwoordelijkheden die erbij horen. Opwindend is het niet.

Een vrouw met een pre- of postpartumdepressie krijgt meer sympathie dan een man die op z'n eigen manier in de knoop ligt met de komst van een kind. Is dat niet wat hypocriet van ons?
Nee, wij zijn niet hypocriet:

Op de vraag of hij vaker is vreemdgegaan zei hij:

quote:
,,Ik kan je met een gerust hart vertellen dat ik helemaal niet zo’n rokkenjager ben.” Hij vervolgde: ,,Maar uiteindelijk ben je ook gewoon een mens die dealt met bepaalde dingen. Ik heb het demonen genoemd, ik had een aantal issues. En ik heb mijn problemen opgelost met nog meer problemen.” Wat voor problemen waren dat dan, vroeg Van Dorst zich af. ,,Die houd ik echt liever voor mezelf. Dat vind ik echt privé’’, reageerde de zanger.
Hij vertelt maar een klein stukje (namelijk de gevolgen) van wat er echt speelt.
Wat dat toevoegt, behalve dat iedereen nu zijn woorden op hun eigen manier gaat interpreteren, is me onduidelijk.

Eerlijk en oprecht was hij iig niet. En we hoeven al deze privézaken ook helemaal niet te weten, hij wilde het delen. Maar iedereen die een beetje logisch nadenkt weet dat demonen en impotentie een gemeenschappelijke oorzaak hebben. Àls het waar is wat hij zei.

[ Bericht 1% gewijzigd door JourneyBlue op 07-11-2022 11:45:51 ]
pi_206588373
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:29 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Nee. Hij bedroog/bedriegt zijn zwangere vrouw, en geeft nu de schuld aan zijn lul. :')

'tja, mijn wijf is ff onappetijtelijk, dus mijn lul wil niet'

Wat een slappe zak ben je dan?
Ja ik mocht geen autorijden, dus ben ik maar gaan motor rijden.
  maandag 7 november 2022 @ 11:37:56 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206588376
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:09 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Dit is een (verzonnen) Column uit 2013 , geen screenshot van een juicekanaal uit 2022 :+
Jammer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 7 november 2022 @ 11:43:43 #42
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206588448
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen - en ik zou het misschien niet moeten zeggen omdat ik de aflevering nog niet heb gezien - maar ik vind het best oké dat Waylon ervoor uitkomt een erectieprobleem te hebben. Hij lijkt dat bovendien niet op zijn vrouw af te schuiven. Het is natuurlijk geen rechtvaardiging van zijn gedrag, maar gezien zijn getroebleerde verleden snap ik wel dat hij worstelt met het leven als brave burgerman, de voorspelbaarheid ervan en de verantwoordelijkheden die erbij horen. Opwindend is het niet.

Een vrouw met een pre- of postpartumdepressie krijgt meer sympathie dan een man die op z'n eigen manier in de knoop ligt met de komst van een kind. Is dat niet wat hypocriet van ons?
Nee. Want niemand maakt hem belachelijk om zijn erectieprobleem of zegt dat hij er als ‘echte man’ geen last van hoort te hebben, etc. Dat hij voor zijn erectieprobleem uitkomt doet niemand moeilijk over en is mooi nieuws. Alleen hij rechtvaardigt zijn ‘niet per se chique’ vreemdgaan ermee. Dat is meteen weer slecht nieuws voor mannen.

We weten ook helemaal niet of zijn lul het gewoon heeft opgegeven door drugs- en alcoholgebruik, andere ‘demonen’ ( :') ) etc. Hij impliceert echter een beetje dat hij wél enigszins de schuld bij zijn vrouw neerlegt (andere vrouwen uitproberen want die zijn misschien wel geil genoeg). En het moeilijke leven als brave burgerman is een beetje een slap (no pun intended) excuus nu je al twee kinderen op de wereld hebt gezet. Bij de eerste en huisje, boompje, beestje, trouwen kan ik me voor Waylon nog eea bij voorstellen. Als je aan de tweede begint moet je echt ophouden met dat kinderachtige gedrag of gewoon weggaan en je single leven vieren. Het kan niet eeuwig een verklaring excuus zijn.

Dat vinden we immers bij Andre Hazes ook niet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206588481
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:36 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Nee, wij zijn niet hypocriet:

Op de vraag of hij vaker is vreemdgegaan zei hij:
[..]
Hij vertelt maar een klein stukje (namelijk de gevolgen) van wat er echt speelt.
Wat dat toevoegt, behalve dat iedereen nu zijn woorden op hun eigen manier gaat interpreteren is me onduidelijk.

Eerlijk en oprecht was hij iig niet.
Dan is het gissen naar de werkelijke redenen. Dat is dan ook precies wat we hier doen: de een zegt dat hij z'n partner niet meer aantrekkelijk vindt, ik stel dat de verantwoordelijkheden van het burgerlijke leven ermee te maken hebben. Er kan ook iets anders spelen zoals misbruik. Zo'n halve biecht is dan inderdaad niet handig, maar ik vind het nog altijd sympathiek als mannen praten over erectiestoornissen of (zoals Simon Keizer) over problematische gevoelens rondom de komst van een kind. Beide mannen worden er niet ineens sympathiek door, maar kortzichtige reacties vind ik op mijn beurt ook niet sympathiek.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206588531
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2022 11:43 schreef ChipsZak. het volgende:

En het moeilijke leven als brave burgerman is een beetje een slap (no pun intended) excuus nu je al twee kinderen op de wereld hebt gezet. Bij de eerste en huisje, boompje, beestje, trouwen kan ik me voor Waylon nog eea bij voorstellen. Als je aan de tweede begint moet je echt ophouden met dat kinderachtige gedrag of gewoon weggaan en je single leven vieren. Het kan niet eeuwig een verklaring excuus zijn.
En een vrouw zou bij de tweede ook niet ineens een zwangerschapsgerelateerde depressie 'mogen' krijgen?

Ik kan voor de beweegredenen zoals jij die noemt best wel begrip opbrengen, zonder het gedrag van Waylon goed te keuren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 7 november 2022 @ 12:00:53 #45
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206588677
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En een vrouw zou bij de tweede ook niet ineens een zwangerschapsgerelateerde depressie 'mogen' krijgen?

Ik kan voor de beweegredenen zoals jij die noemt best wel begrip opbrengen, zonder het gedrag van Waylon goed te keuren.
Ik snap je punt niet. Ik zeg toch niet dat hij geen erectieprobleem ‘mag’ krijgen, in tegendeel juist. Ik neem voor het gemak aan dat je doelt op Waylon die zijn brave burgerleven niet aan kan en daardoor een erectieprobleem heeft? Dat weten we dus niet. Nogmaals: hij impliceert zelf dat hij Bibi gewoon niet geil (genoeg) meer vond want een andere vrouw doet ‘t misschien wel voor hem. Tel daarbij op dat hij een geschiedenis van vreemdgaan kent.

Tuurlijk ‘mogen’ vrouwen wel een depressie hebben. Bedoel je dat zij geen moeite ‘mogen’ hebben met het brave burgerleven als zij daar het moeilijk mee hebben? Dat is toch echt wat anders dan op een ander duiken? De vergelijking gaat scheef want ik zeg ook niet dat Waylon geen erectieprobleem mag hebben. Zijn erectieprobleem is niet kinderachtig: zijn gedrag en excuus wel.

Het enige positieve is dat hij (soort van) meedeelt dat erectieprobleem bestaan en het - in principe - niet iets is waarvoor je je hoeft te schamen. Maar hij drukt dat meteen de kop in door vreemd te gaan en zijn lul als excuus te gebruiken. Dat helpt geen enkele vent die met een erectieprobleem worstelt. En het maakt Waylon niet spontaan ineens sympathieker.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 7 november 2022 @ 12:04:32 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206588720
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En een vrouw zou bij de tweede ook niet ineens een zwangerschapsgerelateerde depressie 'mogen' krijgen?

Ik kan voor de beweegredenen zoals jij die noemt best wel begrip opbrengen, zonder het gedrag van Waylon goed te keuren.
Een vrouw die door een zwangerschapsdepressie buiten de deur gaat neuken en dat dan ook nog eens "niet per se chic" noemt vinden we ook gewoon een vreemdganger hoor.
En dan is zij tenminste nog degene die zwanger is.

Waylon was niet zwanger en zat hoogstens thuis met een hormonster dat hij in die zwangere staat onaantrekkelijk vond.
Dat kan, dan had hij dat moeten zeggen.
Dat is geen reden om buiten de deur te neuken en al helemaal geen excuus.

Maar het dan ook nog eens "niet per se chic" noemen? Serieus?
Het is net alsof hij dacht dat hij hiermee een soort van begrip zou krijgen wegens "het bespreekbaar maken van erectieproblemen" terwijl hij dat helemaal niet doet, hij gebruikt het als waardeloos excuus om zijn vreemdgaan goed te praten.

Als hij iets bespreekbaar wil maken dan moet hij eerlijk zijn en stellen dat hij dikke en/of zwangere vrouwen dusdanig onaantrekkelijk vindt dat hij hem dan niet meer omhoog kan krijgen.
Als je vrouw zwanger is dan betekent dat dus een tijdje geen seks, gelukkig gaat het zwanger zijn ook weer over.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206588730
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2022 12:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik snap je punt niet. Ik zeg toch niet dat hij geen erectieprobleem ‘mag’ krijgen, in tegendeel juist. Ik neem voor het gemak aan dat je doelt op Waylon die zijn brave burgerleven niet aan kan en daardoor een erectieprobleem heeft? Dat weten we dus niet. Nogmaals: hij impliceert zelf dat hij Bibi gewoon niet geil (genoeg) meer vond want een andere vrouw doet ‘t misschien wel voor hem. Tel daarbij op dat hij een geschiedenis van vreemdgaan kent.

Tuurlijk ‘mogen’ vrouwen wel een depressie hebben. Bedoel je dat zij geen moeite ‘mogen’ hebben met het brave burgerleven als zij daar het moeilijk mee hebben? Dat is toch echt wat anders dan op een ander duiken? De vergelijking gaat scheef want ik zeg ook niet dat Waylon geen erectieprobleem mag hebben. Zijn erectieprobleem is niet kinderachtig: zijn gedrag en excuus wel.

Het enige positieve is dat hij (soort van) meedeelt dat erectieprobleem bestaan en het - in principe - niet iets is waarvoor je je hoeft te schamen. Maar hij drukt dat meteen de kop in door vreemd te gaan en zijn lul als excuus te gebruiken. Dat helpt geen enkele vent die met een erectieprobleem worstelt. En het maakt Waylon niet spontaan ineens sympathieker.
Je stelt dat het moeilijke leven als burgerman een slap excuus is omdat hij al een kind heeft. Zo werkt dat mentaal alleen niet per definitie. Als je je posting had geschreven over een vrouw, dan had er ongetwijfeld een stortvloed aan verontwaardiging op gevolgd.

Ik vind zijn gedrag ook kinderachtig, maar zijn beweegredenen juist niet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 7 november 2022 @ 12:16:29 #48
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_206588864
Dus het is eigenlijk gewoon Bibi haar schuld.
pi_206589004
Het is de schuld van Ilse de Lange!
  maandag 7 november 2022 @ 12:37:40 #50
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_206589100
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen - en ik zou het misschien niet moeten zeggen omdat ik de aflevering nog niet heb gezien - maar ik vind het best oké dat Waylon ervoor uitkomt een erectieprobleem te hebben. Hij lijkt dat bovendien niet op zijn vrouw af te schuiven. Het is natuurlijk geen rechtvaardiging van zijn gedrag, maar gezien zijn getroebleerde verleden snap ik wel dat hij worstelt met het leven als brave burgerman, de voorspelbaarheid ervan en de verantwoordelijkheden die erbij horen. Opwindend is het niet.

Een vrouw met een pre- of postpartumdepressie krijgt meer sympathie dan een man die op z'n eigen manier in de knoop ligt met de komst van een kind. Is dat niet wat hypocriet van ons?
Eens.

En dan hoef je Waylon niet meteen een prima vent te vinden, maar een beetje nuance kan geen kwaad. Ook met die nuance kun je hem gewoon een eikel vinden hoor, maar het is onzin om er dingen bij te halen die er niet zijn.

Zoals een column met nep-sms'jes van HP De Tijd of de aanname dat hij zwangere Bibi niet meer aantrekkelijk zou vinden. Dat heeft hij niet gezegd en sterker nog, hij zei iets anders. Wat je van zijn redenering ook vindt. Maar geef dáár dan op af.

Het is sterker om hem af te keuren als je dat doet op basis van wat er echt is gezegd, dan als een halve hysterica allerlei onzin erbij te halen om een punt te maken. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')